[D3 ALL ] Zamiana kierownicy w D3 na tą z D4
[D3 ALL ] Zamiana kierownicy w D3 na tą z D4
Czy jest możliwe aby do Audi A8 D3 zamontować kierownicę z D4? Będzie działać?
Mi sie wydaje ze mozna - kwestia tylko czy frezy beda pasowaly ... A sterownik to raczej kwestia programowania ...
Moj koles ostatnio montowal do S4 2003 rok kiere od R8 ... Wiec czemu nie da sie w A8 tego zrobicc??!!
Moj koles ostatnio montowal do S4 2003 rok kiere od R8 ... Wiec czemu nie da sie w A8 tego zrobicc??!!
Marzenia sie spelniaja - Buell XB12s & A8 V8 ... Dwa z trzech juz sa ... Czas polowac na trzecie
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
kiery a4 a6 czy a8 będą pasowały zamiennie z tym że trzeba zakodować raz a dwa problem z poduchą może być zależy od ladunków w poduszce czy jedno czy dwu stopniowe itp założyć to i od r8 sie da kwestia jak ona zadziała w razie ''w''
ale jeżeli ładunki poduszek są takie same to 50 % sukcesu..
tutaj jest opis z zaprzyjaźnionego forum a4 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1867 ... -tt-a4-b7/
ale jeżeli ładunki poduszek są takie same to 50 % sukcesu..
tutaj jest opis z zaprzyjaźnionego forum a4 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1867 ... -tt-a4-b7/
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Witam
Do D3 przed liftem leciały kierownice:
4F0 419 091 AH PR-2ZQ
4F0 419 091 AK PR-2ZS
4F0 419 091 AP PR-1XW
4F0 419 091 DGH PR-1XX
a do nich poduszka AIRBAG 4F0 880 201 BJ
natomiast dla rocznika 2008 są to kierownice
4E0 419 091 CL PR-2ZQ+7YQ,7Y1
4E0 419 091 CN PR-2ZS+7YQ,7Y1
4E0 419 091 DA PR-1XW
4E0 419 091 DB PR-1XX+E0A
a do nich poduszka AIRBAG 4E0 880 201 BN PR-1XW,1XX, 2FC, 2FD, 2ZC
Do D3 przed liftem leciały kierownice:
4F0 419 091 AH PR-2ZQ
4F0 419 091 AK PR-2ZS
4F0 419 091 AP PR-1XW
4F0 419 091 DGH PR-1XX
a do nich poduszka AIRBAG 4F0 880 201 BJ
natomiast dla rocznika 2008 są to kierownice
4E0 419 091 CL PR-2ZQ+7YQ,7Y1
4E0 419 091 CN PR-2ZS+7YQ,7Y1
4E0 419 091 DA PR-1XW
4E0 419 091 DB PR-1XX+E0A
a do nich poduszka AIRBAG 4E0 880 201 BN PR-1XW,1XX, 2FC, 2FD, 2ZC
Ostatnio zmieniony 11 paź 2014, 22:53 przez pebo, łącznie zmieniany 1 raz.
Bądź dobry jak chleb.
Powiem tak, moja kumpela z liceum co mieszka jakiś 1km odemnie testujente poduszki w TRW w Częstochowie gdzie właśnie je produkują. I z pierwszej ręki wiem, ze każda jedna poduszka okrągła w audi jest identyczna nawet jak ma inne wtyczki, oznaczenia czy uchwyty czy cokolwiek. Wiec można wszystko łatwo zaadaptować przerabiając kable i frezy do zamontowania kierownicy. Gorzej z elektronika: sterowanie radia, FIS'u czy łopatki biegów raczej z małymi szansami
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
fakt ... ta kolesia kiera nie ma lopatek bo ma manual ... w sumie nie wiem czy nei ma - musze rzucic okiem ... ale ciekawy temat i chyba trzeba go zglebic bo sam bym sie zaoatrywal na nowsza ladniejsza i lepsza kiere ... moja troche juz zuzyta niestety ... ktos juz cos podmienial????
Marzenia sie spelniaja - Buell XB12s & A8 V8 ... Dwa z trzech juz sa ... Czas polowac na trzecie
No kiere dobry rzeźbiaż artysta Ci założy i to nawet ładnie. Ale elektroniki w niej nie uruchomisz na D3.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Może się mylę, ale kiera z D3 przed littem do D3 po lifcie będzie pasowała - tylko trzeba zmierzyć wieloklin na kolumnie kierownicy. Numery poduszek gazowych są niemalże identyczne, więc nie powinno być problemów - ale to okaże się po podłączeniu do komputera. Z kolei przełożenie z D4 do D3 to może być zabawa właśnie z poduszkami - ale tego nie praktykowałem więc trudno coś powiedzieć. W sumie można podpiąć do instalacji najpierw samą poduchę i sprawdzić kody błędów, choć to troszkę trąca partyzantką.
Bądź dobry jak chleb.
Z D3 prelift do polift będzie pasować 100% i to bez problemu. Przed liftem zakładali te kierownice w opcji z grzaniem kierownicy.
D4 ma ta sama poduszkę tylko jej obudowa i tego typu pierdoly są inne. Najgorzej będzie z przyciskami bo elektronika w kierownicy będzie zupełnie inna.
D4 ma ta sama poduszkę tylko jej obudowa i tego typu pierdoly są inne. Najgorzej będzie z przyciskami bo elektronika w kierownicy będzie zupełnie inna.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Wg mnei sie da - wystarczy miec kogos kto ogarnia moduly w Audi.
Osobiscie mam kogos takiego ale narazie nie mam siana na tak zbedny bajer jak nowa kiera. Bede mial jednak to na uwadze i jesli wyrwe jakas w dobrej cenie to napewno napisze czy sie udalo czy nie ...
Osobiscie mam kogos takiego ale narazie nie mam siana na tak zbedny bajer jak nowa kiera. Bede mial jednak to na uwadze i jesli wyrwe jakas w dobrej cenie to napewno napisze czy sie udalo czy nie ...
Marzenia sie spelniaja - Buell XB12s & A8 V8 ... Dwa z trzech juz sa ... Czas polowac na trzecie