części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 02 2.8PB ] Dziwny dzwiek jakby silniczka od nawiewow

Awatar użytkownika
DanioUK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 122
Rejestracja: 15 sty 2012, 22:16
Lokalizacja: Skelmersdale/Rybnik

[D2 02 2.8PB ] Dziwny dzwiek jakby silniczka od nawiewow

Post autor: DanioUK » 24 paź 2014, 15:39

Panowie prosze was o szybka rade co to za silniczek/ pompka i do czego sluzy i przede wszystkim jak do niego sie dostac.

Uruchamia sie od przekrecenia kluczyka a po zaplonie tak jakby cisnienie puszczal i non stop pracuje i tym samym sie nagrzewa.

Przypuszczam ze dostala sie do niego woda bo walcze od paru tygodni z osadzajaca sie woda w tamtym miejscu.




Prosze was o szybka rade

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 24 paź 2014, 20:16

Pompka od elektrozaworów do wymiany


Post zmieniono, gdyż zawiera nieregulaminowe oferty handlowe lub usługi.
Oferty należy umieszczać w odpowiednim dziale ogłoszeń, PW lub w temacie "Reklama firm".
Regulamin pkt.9
Ostatnio zmieniony 24 paź 2014, 20:34 przez emdzej, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
DanioUK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 122
Rejestracja: 15 sty 2012, 22:16
Lokalizacja: Skelmersdale/Rybnik

Post autor: DanioUK » 28 paź 2014, 03:22

Jakimi elektrozaworami ona steruje?? Czy jest mozliwe ze auto przez to stracilo lekko moc?? Czy to ma cos wspolnego z obiegiem plynu??

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 28 paź 2014, 10:07

Tak obieg płynu w układzie chłodzenia, a te elektrozawory to od ogrzewania są. Raczej ze spadkiem mocy nie mają nic wspólnego...

Awatar użytkownika
DanioUK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 122
Rejestracja: 15 sty 2012, 22:16
Lokalizacja: Skelmersdale/Rybnik

Post autor: DanioUK » 28 paź 2014, 19:33

Ok bede musial to wymienic dziekuje.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 13 lis 2014, 12:32

Panowie przypuszczam że u mnie jest to samo tylko u mnie tak jak by nie pracowały rano jak spokojnie jade na zegarze już 60 st a ogrzewanie na automacie jeszcze startuje tak samo gazu jeszcze nie uruchamia . A jak jade na wyzszych obrotach to wszystko startuje szybciej bo pompa wody mocniej pompuje i wtłacza ciepła wode w obieg gazu i nagrzewnicy wtedy czujniki łapią temp. I uruchamiaja gaz oraz nawiew. Czy dobrze przypuszczam ? Jeżeli tak to czy można jakoś te pompki naprawic wyczyścić .

Gość

Post autor: Gość » 13 lis 2014, 13:43

U mnie one chyba umarły co za tym idzie nie wspomagają nic ani nie grzeje na REST. Nie chce mi się tym teraz babrać ale poza brakiem ogrzewania na REST nie dzieje mi sie w aucie kompletnie nic. Ogrzewanie jak i gaz na jałowym biegu pracuja już normalnie a podczas jazdy tym bardziej.

Dlatego stawiał bym u ciebie na inny problem-może słaby wydatek głównej pompy jest?

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 13 lis 2014, 13:58

U mnie tez rest nie dziala lecz wracam wlasnie z auta i sprawdzilem ze na zaplonie pchaja wode wystarczy odkręcić odpowietrznik i bedzie widać czy wode pcha. U mnie chba węże byly źle założone na odwrót bo po odpaleniu i 3min na wolnych obrotach ogrzewanie juz zaloczone i gaz też. Moglo być tak że pompa na rozrzadzie pchala wode w kednym kierunku a elektryczna pompka w przeciwnym co zaburzalo obieg. Sory za pisownie pisze z tel.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl