Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG] Wypadanie zapłonów tylko na lewej stronie

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 06 lis 2014, 18:50

Wiem Pepi do czego pijesz i nie mam zamiaru wchodzic w jalowa dyskusje.
Jakbys jeszcze nie zauwazyl to wiem co z czym sie je nie tylko w lpg(nie mylic z wiem wszystko) i mam czym pracowac by efekt byl zamierzony a nie na zasadzie ze chyba jest dobrze
Co do bakow to nawet teraz po 2 latach uzytkowania daleko mu do tego bylo -oringi miekkie tak jak powinny byc.
A mialem zamiar mu przeglad zrobic :D a tu prosze sam sie wyrwal bez pytania.

Maroonio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 03 lip 2014, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maroonio » 06 lis 2014, 20:15

Wymieniłem lambdę na nową, zrobiłem kalibrację ale igła to to nie jest. Sprawdziłem czy z podciśnienia nie śmierdzi gazem i nie śmierdzi ale mimo wszystko obstawiam ten reduktor. Ciśnienie robocze ustawiona na 1,18 potrafi spaść przy bucie nawet poniżej 1. Ogólnie słabo jedzie a jak zrzuci kicku i ciągnie to potrafi przerzucić na benzynę. Sporadycznie na wolnych podlewa dziwnie...Zamówiłem zestaw naprawczy, zobaczymy czy coś pomoże.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 06 lis 2014, 20:25

Dalej masz wypadanie zaplonu?,korekty dalej na lpg ida na te -+25% na jednym banku?
Co tam masz za wtryskiwacze?
Zestaw naprawczy zawsze sie przyda.
Pamietaj bez sondy szerokopasmowej nigdy nie ustwisz tak LPG by bylo dobrze szczegolnie gdy wlasnie pod butem ci auto nie jedzie.Znam sporo przypadkow gdy fachmani mowili-za slaby reduktor,- za slabe wtryski,
A wystarczylo z sonda sie przejechac i jadnak te za slabe spokojnie wyrabialo.

Maroonio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 03 lip 2014, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maroonio » 06 lis 2014, 21:02

Sporadyczne wypadanie się pojawia ale tylko wtedy gdy podleje nie wiadomo po co na wolnych <niewiem>.
Korekty chyba się poprawiły ale dokładnie obadam to jutro podczas podróży do pracy i z powrotem. Wtryski to Magic Jet pojedyncze.
Myślałem o tym żeby założyć szerokopasmówkę bo nawet leży i czeka do mojego projektu który stoi przez zabawy z A8. Miałem wcześniej A4 1,8T i całkiem fajnie to jeździło nawet bez takiego wnikliwego strojenia więc mam nadzieję, że regeneracja reduktora poprawi sytuację.

Maroonio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 03 lip 2014, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maroonio » 07 lis 2014, 07:35

Z dzisiejszych obserwacji wynika że to chyba coś musi być spieprzone z podłączeniem instalacji gazowej :( Podczas pracy na benzynie, na kanale 11 sondy elegancko pracują jak tylko nacisnę guzik żeby włączyć gazownię, pierwsza sonda nadal pracuje, natomiast druga dąży do -25% i tak już zostaje. Bez względu na to czy przyśpieszam czy nie tylko jedna sonda pracuje a druga stoi a dębowo. Gdy podczas jazdy przełączę z powrotem na benzynę to druga sonda od razu budzi się do życia....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 lis 2014, 07:47

to odepnij od lambdy kabelek -tak na prawdę nie potrzebny
Podziwiam was jesteście bardzo odważni ;)
Jeden taki gówniany reduktor pracujący ponad siły
środek się kurczy obudowa jest nagrzana :)
Zegar tyka
no ale motory i chłodnice muszą się sprzedawać

Maroonio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 03 lip 2014, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maroonio » 07 lis 2014, 08:03

Odpiąłem już dawno :) Po za tym, że znikły wskazania lambdy w programie Staga to nic się nie zmieniło. Chyba, że po za fioletowym i filoletowo szarym kabelkiem jest coś jeszcze?
Ja tego reduktora nie zakładałem, kupiłem auto z założonym gazem, nadpaloną wiązką silnika, spalonym ECU i paroma innymi duperelami i tak mi zachciało to uruchamiać :D

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 07 lis 2014, 08:22

to aby wybadac czy to wtryski czy komp gazu zrob test.
Przelacz silnik na lpg
W programie staga rzad cylindrow 5-8 przelacz na benzyne.
Wtedy sprawdz na VAG korekty.
JAk beda nalezyte to wlaczaj po jednym wtryskiwaczu gazowym .Kazdemu z osobna daj chwile (np min.) i patrz na korekty.

Daj znac

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 lis 2014, 16:13

dawno o tym już pisałem ;)

Maroonio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 03 lip 2014, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maroonio » 07 lis 2014, 17:58

No dobra zrobiłem testy i wyniki są zaskakujące :) Tam chyba są jakieś cuda w podłączeniu tej instalacji. Wygląda to tak, że przy odłączaniu cylindrów 5-8 nie dzieje się nic z korektami na drugiej sondzie. Telepie tylko bardziej silnikiem i wszystko.
Przy odłączaniu cylindrów 1-4 silnikiem mniej telepie a korekty na drugiej sondzie się zmieniają. Nagrałem film jak to mniej więcej wygląda.


Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 07 lis 2014, 20:23

Kolego sprawdz czy dobrze masz wpietą kolejność wtrysków. Wygląda mi to na pomieszanie wtrysku. Po wyłączeniu 8 gazowego wali na podwójnym paliwie i to widać po korektach.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 lis 2014, 13:54

a moze paliwa nie odpina ?
kostkę wypnij z wtryskiwaczy

Maroonio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 03 lip 2014, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maroonio » 08 lis 2014, 18:38

Sprawdzę te dwie możliwości tylko zastanawia mnie jedno. Dlaczego po odpięciu drugiej sondy, praca silnika znacznie się poprawia?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 lis 2014, 21:20

wchodzi w tryb awaryjny

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl