części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[A8 D2] Amortyzatory BILSTEIN B6 - czy ktoś posiada w aucie?

artekk

[A8 D2] Amortyzatory BILSTEIN B6 - czy ktoś posiada w aucie?

Post autor: artekk » 09 maja 2010, 22:56

Czy są forumowicze, którzy zamontowali w aucie amortyzatory Bilstein B6?
Jeśli tak, to mam kilka pytań :)
Jak się na jeździ na Bilsteinach, w stosunku do serii Audi? Czy ograniczają bardzo komfort? Czy nie są za twarde? Czy auto "nie tłucze" za mocno na dziurach? Jak z trakcją, czy się poprawiła po zamontowaniu Bilsteinów? Miałem kiedyś w BMW 5er Bilsteina B6 i był on dla mnie trochę twardawy, może dla A8 jako komfortowej limuzyny trochę inaczej zestroili?

klon_84

Post autor: klon_84 » 10 maja 2010, 12:08

witaj wysalem ci przedwoczoraj jako odpowedz na pw moje wrazenia z jazdy tymi amorkami czyzby nie doszlo???? :shock:

artekk

Post autor: artekk » 10 maja 2010, 14:12

niestety nie dotarło

klon_84

Post autor: klon_84 » 10 maja 2010, 22:08

wiec czynie powinnosc ponownie :-D

[ Dodano: 2010-05-10, 22:31 ]
rowiez dla innych przymiezajacych sie do zakupu bilsteina b6 ;-)
Z czystym sumieniem moge ci polecic te amorki bilstein b6 zolte, malem wybor albo sacha ale znajomi odradzili i wlasnie wybor padl na ten kompelcik dalem ok 500zl za sztuke czyli razem wyszlo mi 2000zl, Jesli chodzi o wrazena z jazdy dla mnie idealnie szegolnie w ostro pokonywanych zakretach - moze troche sie pzrechyla przy duzych predkoscah ale podejzewam ze to wina sprezyn ale leci prawie jak po szynach, amotryzatory dobzre tluma nierownosci i powem szcerze ze wcale nie odczuwam ze sa zbyt twarde wg mnie jest to idealny kompromis miedzy komfortem a sportowa charakterystyka. Wadomo nie spodzewaj sie 100% komfortu ale tragedi nie ma - napewno nie jest tak jakby jechalo sie na stolku. Jesli chodzi o wyglad to auto stoi ogolnie rowno - tu jedyny minus spodzealem sie ze po wyamnie nie bedzie tzw oklapnietego tylu szcegolnie jak wejdzie do tylu 2 osoby dorosle to jest masakra widok - normalnie jakbym mial pekniete zwiesznie. Dlatego czeka mnie wymana sprezyn tyl napewno na orginalne zas pzrod chcem obnizyc o jakies 30mm - ale jeszce sie nad tym zastanowie bo rachej niechclabym zrezygnowac z komfortu wiec moze na przod powedruja tez seryjne sprezynki ;-)

pozdrawiam ;-)

artekk

Post autor: artekk » 10 maja 2010, 22:39

Serdeczne dzięki kolego :)

W sumie to miałem podobne wrażenia z B6 w BMW w kombinacji z oryginalnymi sprężynami. BMW jest prawie zawsze w serii nieco twardsze od Audi, w sumie nic nie tłukło i nie waliło, ale czasami przenoszenie nierówności na karoserię było jak na mój gust zbyt dobitne. Ale taka jest też trochę beemka sama w sobie, więc spodziewam się, że w Audi ten efekt nie będzie występował.

klon_84

Post autor: klon_84 » 10 maja 2010, 23:04

moj bratanek z niemiec ma a8 na zawieszniu KW to normalnie musi na autostradach jeszce takich z plyt nie odnowonych bradzo zwalniac bo nie idzie zniejsc jazdy, w swoich bilstein ten problem nie wystepuje ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl