ernesto pisze:
wygląda to następująco: Wiązka -> ECU -> komp LPG -> silnik, wtryski
Auto przez jakiś czas chodząc na benzynie złapie swoje prawidłowe ustawienia, przez ten czas komp LPG czyta sobie mapę i się jej uczy, kopiuje ją.
Jeśli tego nie zrobi i od razu przeskoczy na LPG może nałapać błędów co może pogorszyć kulturę pracy jednostki napędowej. Dlatego zawsze po każdym dłuższym odłączeniu aku lepiej by auto jakiś czas pochodziło na benzynie.
[D2 97 4.2PB ] Na Drive samochód zjeżdża z górki
ogólnie to na benzynie nie jezdzilem duzo, na gazie zrobilem jakieś 200 km i praca skrzyni zdecydowanie sie poprawiła, po sterownik zapamietal nowe ustawienia. Zreszta macie tu slowa Ernesta:
- rollo_tomasi
- Forum Audi A8
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 sie 2011, 22:53
- Lokalizacja: Łódź
Czyli, Panowie, zamiast na remont do MidParts'a biegiem do Tesco po nową Vartę za 300 zeta.AMSTAFF pisze:aż nie chce się wierzyć... że ewidentne objawy padającej skrzyni i sprzęgła były spowodowane akumulatorem... nowy aku założyłeś, pojeździłeś na bene (ile km?) i przeszło?
w czepku rodzony kolega jest
tylko się cieszyć!
Oszczędność 6500!
Czy Ci, którzy naprawiali ASB w zakładach napraw skrzyń sprawdzali czy przypadkiem nie dostali wraz z rachunkiem na siedem klocków nowego aku zamiast konwertera?;-)
Tomek
<tjaa> żartowniś się znalazł <hehe>rollo_tomasi pisze:Czyli, Panowie, zamiast na remont do MidParts'a biegiem do Tesco po nową Vartę za 300 zeta.
Oszczędność 6500!
Czy Ci, którzy naprawiali ASB w zakładach napraw skrzyń sprawdzali czy przypadkiem nie dostali wraz z rachunkiem na siedem klocków nowego aku zamiast konwertera?;-)
można też nie wydawać ani złotówki i mieć nowy aku... serwisując auto w "porządnym warsztacie"