części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 29 lis 2014, 13:15

Szcz pisze:Wlasnie zamontowalem STAGa + wtryski HANA + reduktor TWIN KME (do 400km) + butla 75 l w zapas, zaplacilem 4000 pln (po znizkach kolegi). Co Wy na to ? Jestem Ciekaw jak ten redu TWIN bedzie sie sprawowal. Butla rozblokowana, ze wchodzi 72 litry (negatywnym aspektem rozblokowania jest tylko brak aktywnego plywaka i wskazania ilosci gazu w kontrolkach, jedynie rezerwa) ale mi to wisi bo wiem ile km moge zrobic i zawsze doje go do zera.
Jestem ciekaw czy to prawda, czy mit ,ze instalacja sie uklada i trzeba przyjechac na jakies regulacje po +/- 1000 km ?
Dodam, ze montowalem instalacje w Bydgoszczy u chlopakow z INSTAL GAZu na ul. Glinki - szczerze polecam podejscie do klienta, wszystko konsultowalismy, pelen wachlarz wyboru i dostosowanie do potrzeb klienta.
też jestem ciekaw jak ten reduktor się sprawuje. ma ktoś jakąś wiedze na jego temat?

Gość

Post autor: Gość » 29 lis 2014, 15:14

karol208 pisze:Co do sterowników to powiem szczerze że u mnie stagopodobny wytwór wyjeździł w aucie od 2006r + waldemary nie wiem czy były wymieniane, i reduktor gold wymieniałem mu membrany bo puszczał w podciśnienie. Prawie 200tys km
Cuda się przecie zdarzają :)

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 29 lis 2014, 22:36

Witam!
Apophis pisze:karol208 napisał/a:
Co do sterowników to powiem szczerze że u mnie stagopodobny wytwór wyjeździł w aucie od 2006r + waldemary nie wiem czy były wymieniane, i reduktor gold wymieniałem mu membrany bo puszczał w podciśnienie. Prawie 200tys km


Cuda się przecie zdarzają :)
-to nie cuda tylko wlasnie karol 208. Nie pisze jednak ile czasu spedzil na strojeniach i czarowaniu tego cudu techniki.


Stefan.

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 30 lis 2014, 09:49

majkaistefan pisze:Witam!
Apophis pisze:karol208 napisał/a:
Co do sterowników to powiem szczerze że u mnie stagopodobny wytwór wyjeździł w aucie od 2006r + waldemary nie wiem czy były wymieniane, i reduktor gold wymieniałem mu membrany bo puszczał w podciśnienie. Prawie 200tys km


Cuda się przecie zdarzają :)
-to nie cuda tylko wlasnie karol 208. Nie pisze jednak ile czasu spedzil na strojeniach i czarowaniu tego cudu techniki.


Stefan.

walteki i 200tys km,. Tyle w temacie żebym nie musiał w reszte wierzyć ...
pisałem o stagu, napisze o Prinisie którego mam teraz . Wtryski Keihin , komputer Prins, reduktora nie pamiętam ( sprawdzę przy okazji ) . Użytkuję od lipca, był już w aucie gdy je kupowałem, generalnie miód na me skołatane serce ! :) płynnie się przełącza, nie ma zadyszek nie odcina go w dziwnych sytuacjach, no i na bierząco "goni" za mapą benzyny.
Ceny instalki nie znam ale same wtryski są droższe niż cała instalka staga do przeciętnego 4cylindrowca :]

u mnie wygląda to tak :
Obrazek

mogłoby być lepiej ale nie ja zakładałem, pozostaje zrobienie kompensacji :]

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 30 lis 2014, 12:37

stillbadboy pisze: walteki i 200tys km,. Tyle w temacie żebym nie musiał w reszte wierzyć ...
Tak jak pisałem nie wiem czy miało wymieniane wtryski reszta zgodana z homologacja z montażu.
Świadczy to o tym że sterownik przetrwał kilka ładnych lat i tys km.

Co do Prinsa to jako pierwszy wprowadził on patent na tzw ,,Zimny vag" fakt że było to nic innego jak oszustwo sterownika Pb przez fałszowanie wskazania temp silnika.
Sam u siebie na stagotworze zastosowałem podobne ustrojstwo i nie miałem problemów z przełączaniem na LPG w fazie rozgrzewania.
Co do wtrysków keihin to niestety cena tych wtrysków powala i za zestaw 8szt trzeba zapłacić sporo więcej niż co niektórzy za instalację.

Dla mnie instalacja ma być tania w eksploatacji i w zakupię. Nie zdecydował bym się na instalację droższą niż 4tyś w aucie do 20tys zł.

Dobre i precyzyjne wtryski to jedno ale podać dokładną dawkę LPG w fazie lotnej jest nie mozliwe ze względów innej objętości LPG zależnej od temperatury LPG i skladu LPG.

Niestety ciecz łatwiej dokładniej odmierzyć niż gaz.

Wszystkie sterowniki LPG uśredniają wszystkie parametry wtrysku a czujniki zanim wychwycą np zmianę temp lub ciśnienie (które rzadko jest stabilne) to już jest po fakcie.

Idealna instalka to by była taka która ma stałą temperaturę LPG stałe ciśnienie LPG.

Gość

Post autor: Gość » 30 lis 2014, 15:05

karol208 pisze: Nie zdecydował bym się na instalację droższą niż 4tyś w aucie do 20tys zł.
To Ty bo sam się na tym znasz i sobie zrobisz a ja i wielu innych nie dlatego nie interesują mnie buble które trza non stop poprawiać. Dał bym i 7tyś co się de facto zwróci tez tylko trochę później żeby był spokój.
Prins jest półka dobrych instalek,cena i jakośc wyższa od BRC,nie ma co porównywac do sragów i innych tańszych :)
Jak ktoś wkłada drogi gaz to znaczy że chce mieć spokój a nie wieczna udrękę :)

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 30 lis 2014, 17:23

Witam!
Apophis pisze:Jak ktoś wkłada drogi gaz to znaczy że chce mieć spokój a nie wieczna udrękę
-Ja bym to ujol inaczej. Pieniadze sa w sumie te same tyle tylko ze w przypadku kiepskiej instalacji placi sie mniej na poczatku a pozniej poznaje wszystkich partaczy w okolicy tracac przy tym spore sumy.


Stefan.

Gość

Post autor: Gość » 30 lis 2014, 18:01

Czyli Stefanie płacę raz i mam spokój-to chyba lepsze prawda?? :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 lis 2014, 18:48

stillbadboy pisze:Ceny instalki nie znam ale same wtryski są droższe niż cała instalka staga do przeciętnego 4cylindrowca
-normalnie mnie niewiedza ludzi rozwala
ja wiem że wam się wszystko da wmówić

ale kolego dlaczego
http://www.phjacus.pl/R41-Reduktor-Gurt ... -p648.html

masz taki reduktor który nie obrobi takie auta jak twoje
wiem co mówię bo go sam mam
a nie masz takiego
https://www.google.pl/search?q=prins+lp ... d=0CC8QsAQ

sory masz dwa ;)

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 30 lis 2014, 19:57

pepi pisze:
stillbadboy pisze:Ceny instalki nie znam ale same wtryski są droższe niż cała instalka staga do przeciętnego 4cylindrowca
-normalnie mnie niewiedza ludzi rozwala
ja wiem że wam się wszystko da wmówić

ale kolego dlaczego
http://www.phjacus.pl/R41-Reduktor-Gurt ... -p648.html

masz taki reduktor który nie obrobi takie auta jak twoje
wiem co mówię bo go sam mam
a nie masz takiego
https://www.google.pl/search?q=prins+lp ... d=0CC8QsAQ

sory masz dwa ;)
Sorry pepi ale twoja wypowiedz jest dla mnie nie jasna...

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 30 lis 2014, 20:07

Ja też bym prosił Kolego pepi, o taka wypowiedź "na moim poziomie". Bo faktycznie głupoty piszesz, albo ja czytać nie potrafię :P

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 30 lis 2014, 20:17

Witam!
Apophis pisze:płacę raz i mam spokój-to chyba lepsze prawda??
- i oto tajemnica sukcesu.Zaplacic raz i nie miec stresu! :)


Stefan.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 30 lis 2014, 20:21

siedzi Gurtner a nie reduktor Prins-a, a on jest za słaby do tej mocy.

Więc twierdzenie, że instalka chodzi super jest troszke przesadzona bynajmniej dla kogoś kto się na tym zna ciut więcej niz kierowca dolewający czesto Pb bo tak musi być.(teoretycznie)

poprawka do 3.7 styknie ale 4.2 nie bardzo czego tyczyla moja powyzsza wypocina

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 30 lis 2014, 23:09

pepi pisze:
sory masz dwa ;)
Gdzie on ma 2 reduktory?

Awatar użytkownika
stillbadboy
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stillbadboy » 01 gru 2014, 09:27

hipcio pisze:siedzi Gurtner a nie reduktor Prins-a, a on jest za słaby do tej mocy.

Więc twierdzenie, że instalka chodzi super jest troszke przesadzona bynajmniej dla kogoś kto się na tym zna ciut więcej niz kierowca dolewający czesto Pb bo tak musi być.(teoretycznie)

poprawka do 3.7 styknie ale 4.2 nie bardzo czego tyczyla moja powyzsza wypocina
włacha :D mam jeden reduktor i motorownie 3.7
a dla pewności zajrzę dziś pod maskę jaki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl