
Na forum kręcę się już jakiś czas więc przyszła i pora przedstawić swoją loszke.
do tej pory 5lat byłem szczęśliwym posiadaczem sciona tC.
Niedzielnego oprawce zanabyŁem w sumie po miesiącu od sprzedaży sciona i miesiąca majtania biegami w corolli, zaczęło mnie to wkur.iac
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Pacjent to a8 d2 z motorem v8 3.7 230koni 320nm z rewelacyjna instalacja prinsa ,
mnogość systemów psztyczkow i elektroniki przyprawia o ból dynki

quatrro
klimatronik dwustrefowy
elektryczne fotele recaro ( pompowane na plecach ) podgrzewane, elektryczne zaglowki
tylna kanapa podgrzewana
telefon
bluetooth zestaw głośnomówiący nokia
elektryczna kierownica
4 pamięci foteli lusterek kierownicy
szyberdach elektryczny
elektrycznie regulowana wysokość pasów przednich
audio BOSE
xenony fabryczne
zdejmowany hak
i pieron wie co jeszcze
alufelgi 17" 225/50/17 dystanse aluminiowe 15mm
przyciemnione tylne szyby
day lighty philipsa ( tak tak gej lajty )
LPG PRINS + WTRYSKI KEIHIN
Komfort jest nie do opisania, inna liga, az dziw pomyśleć że takie rzeczy jezdziły przed 2000rokiem

Auto kupiłem z deklaracją przebiegu 269tyś ale myślę że jest drugie tyle. Była masa rzeczy do dopieszczenia i wiele już poprawiłem od lipca.
po zakupie było tak :
no i grill dolny ogarniety. listewki ala chrom pod przednimi lampami i na tylnym zderzaku wyleciały. To byla jakaś fantazja poprzedniego własciciela, nie ori

zeszło dobre dwie godziny, drapanie czyszczenie, usuwanie kleju i na koniec woski.
pare fotek robionyvch pompowtryskiem z tdi.
nowy vs stary

teraz oddycha pelna piersia

wylecialy chromowane ramki rejstracyjne.
wnetrze odszczurzone, skóry odżywione
auto dostało sensowne mycie, glinke, cleaner mothersa na bazie carnauby, i tone wosków

wymontowalem telefon
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
później przyszedł czas na akcje regeneracje
co chwile coś się robi zmienia poprawia, niestety auto używane, w dodatku po polaku więc więcej nie trzeba mówić
wleciały :
nowy aku ( wielki jak w kamazie )
nowa pompa paliwa
przywiozłem ze stanów filtry kabinowe
miałem padniętego fisa wiec wleciał całkowicie nowy licznik ( pozostaje korekta przbebiegu ) teraz fisik śmiga jak ta lala,
zrobiłem serwis lpg, pozmieniał filterki
kierownica zregenerowana
wymieniłem cały lewarek z koszem od skrzyni
ogarnąłem oryginalne radio które wcześniej kradło mi prąd
kierownica jest elektryczna , regulator z racji wieku nie działał do gory i dołu więc zamontowałem nowy psztyczek
nowy psztyczek od lusterek wcześniej raz działał raz nie, teraz np lusterka pochylają się przy cofaniu

zalałem 8 litrów świeżutkiego Motula 6100 10w40 + filtr Mann
założyłem zimówki Vredestein Wintrac 4 Extreme 225/55/17
udało mi się dorwać oryginalne dywaniki gumowe audi dedykowane do a8 , dziś rarytas,
kupiłem nowe żarniki do xenonów, i ledowe postojówki, jeżdżą już z 2 miechy w aucie i nie ma czasu się zabrać za montaż
na montaż czeka nowa lampa tylna prawa ( stara ma małe pękniecie )
na montaż czekają nowe dekory drewniane tunela środkowego
z rzeczy przykrych - urwałem jeden podłokietnik, spawam go już miesiąc i ciągle czasu brak
nadal jest dużo rzeczy do ogarnięcia jak lakierowanie zderzaka przedniego i prawych drzwi bo sie łuszczy klar, obkleić trzeba na nowo lusterka itd, a czasu mało wiec temat będzie żył swoim życiem, a prace przy aucie planuje na przerwie świątecznej , tak czy siak większość drutów po "naszych" już wyeliminowałem także jest dobrze
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
dzięki za miłe przyjęcie na forum
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)