[D3 03 4.2MPI ] Szarpanie skrzyni po wymianie oleju
No tak ma byc na tipie do odcinki nie pojdzie , nie wiemjak w dieslu ale w pb lock zalacza sie na 3 biegu juz przy 1200 rpm , przy wolnej jezdzie 1 i 2 napewno idzie na mokro nadtepne sa juz chyba na sztuwno , oczywiscie na 1 i 2 biegu tez dziala lock ale przy wyzszych obrotach z dolu ida na mokro
Jesli jest tak jak mowisz to moze faktycznie nie ma co dramatyzowac i podmienic jeszcze pare l oleju dla lepszego przeplukania skrzyni
Jesli jest tak jak mowisz to moze faktycznie nie ma co dramatyzowac i podmienic jeszcze pare l oleju dla lepszego przeplukania skrzyni
A sprawdziliscie przy wymianie filtra czy filtr ma ta sama wysokosc komina ssawnego?
Nie raz joz sie spotkalem z 2 modelami filtrow.Jak wsadzisz za dlugi to skrzynia wyje jak oszalala bo ma tak malo miesca pod micha do ssania.Jak w druga strone bedzie zamiana to wlasnie na zakrecie olej ucieknie spod ssaka.
Nie raz joz sie spotkalem z 2 modelami filtrow.Jak wsadzisz za dlugi to skrzynia wyje jak oszalala bo ma tak malo miesca pod micha do ssania.Jak w druga strone bedzie zamiana to wlasnie na zakrecie olej ucieknie spod ssaka.
Filtr w D3 jest nieprzykrecany wsadzasz go i dociska go miska oleju trochę kiepskie rozwiazanie bo poprzedni filtr wytarł trochę miskę od wewnątrz na rogach gdzie przylegał do miski ,nowy filtr był tej samej firmy i wizualnie wyglądał tak samo jak ten zdemontowany ze skrzyni.
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Faluja podczas jazdy ? Jesli nie wymieniales wymien olej , a jesli jezdzisz glownie po miescie to smigaj tak dalej ew wykup asistans i jak cos to laweta ;p
Wymiana konwertera 1200 regenerowany 500 uzywka a aso 3500 zl do tego olej filtr robota 2 tys
Minimum 3 k musisz miec na wymiane i tutaj warto rozwazyc wymiane skrzyni na uzywke
Wymiana konwertera 1200 regenerowany 500 uzywka a aso 3500 zl do tego olej filtr robota 2 tys
Minimum 3 k musisz miec na wymiane i tutaj warto rozwazyc wymiane skrzyni na uzywke
raftor chciales znac koszty w poprzednim poscie. Otoz u mnie wymiana konwertera bedzie kosztowac ok 4-5 tys niestety. Konwerter nowy zf+oliwa+filtry+robicizna pewnie jakas pierdola jeszcze wypadnie. Jak dzwonilem do mid parts to 3-7 netto. W tym jest rozebranie skrzyni i wymiana zuzytych elementow. W tym miesiacu bedzie juz 300tys.
no ja juz pisałem na forum ze nie dał bym 7 tys za remont skrzyni z gwar na 0.5 roku
wolał bym zajechac swoja na amen i kupic uzywke z angola a stara sprzedac na złom albo jako uszkodzona warsztaty remontujace z checia odkupia taka skrzynie taka zabawa nie powinna wyniesc wiecej jak 3 tys
skrzynia oczwyscie tylko taka z którą mozna sie przejechac przed demontażem
w mid parts wsadza Ci regenerowany konwerter nie nowy i nie ma co sie łudzic ze przelata on 200 k gdyby tak było gwar była by dłuższa tak mi sie wydaje
miałem a6 przebiegu 270 konwerter juz miał pierwsze oznaki auto dalej jeździ juz nabiło 30 k i nadal spokój
to ze w nowych autach nie wymienia sie oleju w skrzyni to wiem bo w aso nie ma takiego zalecenia , wiec skrzynie potrafia miec problemy juz po 170 tys
we flocie u znajomych w audi c6 poszły 2 skrzynie przy przebiegu 140 tys
wolał bym zajechac swoja na amen i kupic uzywke z angola a stara sprzedac na złom albo jako uszkodzona warsztaty remontujace z checia odkupia taka skrzynie taka zabawa nie powinna wyniesc wiecej jak 3 tys
skrzynia oczwyscie tylko taka z którą mozna sie przejechac przed demontażem
w mid parts wsadza Ci regenerowany konwerter nie nowy i nie ma co sie łudzic ze przelata on 200 k gdyby tak było gwar była by dłuższa tak mi sie wydaje
miałem a6 przebiegu 270 konwerter juz miał pierwsze oznaki auto dalej jeździ juz nabiło 30 k i nadal spokój
to ze w nowych autach nie wymienia sie oleju w skrzyni to wiem bo w aso nie ma takiego zalecenia , wiec skrzynie potrafia miec problemy juz po 170 tys
we flocie u znajomych w audi c6 poszły 2 skrzynie przy przebiegu 140 tys
Witam dziś przeprowadziłem próbę i niestety obroty falują tz skaczę
- jazda na D 70 km h odpuszczenie gazu gwałtowne wcisnięcie na gaz tak zeby nie było redukcji obroty wzrastają o 300 nastepnie auto zaczyna ciągnąć i spadaja o 100 i płynnie przyspiesza bez skakania obrotów.
- jazda na tipie 70 km h na 4 biegu odpuszczenie gazu gwałtowne wciśnięcie obroty wzrastaja o 200, ale auto jednoczesnie od razu po wcisnięciu gazu przyspiesza.
Co do filtra to rzekomo jest takiego nr ZF 0501 212 974, taki zakupiłem , ale nie sprawdzałem na filtrze jaki jest nr czy na pewno taki gościu mi wysłał.
- jazda na D 70 km h odpuszczenie gazu gwałtowne wcisnięcie na gaz tak zeby nie było redukcji obroty wzrastają o 300 nastepnie auto zaczyna ciągnąć i spadaja o 100 i płynnie przyspiesza bez skakania obrotów.
- jazda na tipie 70 km h na 4 biegu odpuszczenie gazu gwałtowne wciśnięcie obroty wzrastaja o 200, ale auto jednoczesnie od razu po wcisnięciu gazu przyspiesza.
Co do filtra to rzekomo jest takiego nr ZF 0501 212 974, taki zakupiłem , ale nie sprawdzałem na filtrze jaki jest nr czy na pewno taki gościu mi wysłał.
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )