![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Powrót do oryginalnego softu 5570
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Powrót do oryginalnego softu 5570
Witam
Przed wgrywaniem języka polskiego do MMI 2G miałem soft 5570. Obecnie jest 5150 PL.
Czy wracając do oryginalnego softu 5570 powinno się najpierw wgrać :
CD1 - oryginalny 5150
CD2 - Bluetooth
CD3 - oryginalny 5570
Czy od razu CD3 5570?
Dzięki za informację i pozdrawiam.
Przed wgrywaniem języka polskiego do MMI 2G miałem soft 5570. Obecnie jest 5150 PL.
Czy wracając do oryginalnego softu 5570 powinno się najpierw wgrać :
CD1 - oryginalny 5150
CD2 - Bluetooth
CD3 - oryginalny 5570
Czy od razu CD3 5570?
Dzięki za informację i pozdrawiam.
Tzn z prądem tematu jeszcze nie dokończyłem bo mam w spoczynku 0,27A, po odłączenia komputera od gazu spada do 0,25A.
Wszystkie bezpieczniki były odpinane i nic to nie dało.
Byłem w serwisie gdzie regenerują alternatory ale powiedziano mi, że wszystko z nim OK (żadnych przebić, zwarć itp. prąd ładowania OK).
Nie tyle, że znikają mi funkcje ale przestała mi dobrze działać zmieniarka.
Odtwarza 2-3 sek. następuje przerwa ok. 1sek. i znowu odtwarza 2-3sek. Radio gra bez żadnych zacięć.
Zmieniarka nie ma CP. Powiedziano mi ,że to się samo naprawi po ok. 30min.-60min działania zmieniarki w tym trybie> Miałem ją włączoną przez prawie 2 godz. i problem nie zniknął.
Zanim zleciłem wgranie polskiego języka to nie mogłem odpalić auta z przycisku, działało tylko gaszenie silnika.
Wgrano mi polski język i naprawiono odpalanie z przycisku to zniknęły mi opcje pamięci użytkownika.
Żeby to naprawić to wgrano wszystkie softy po kolei od najstarszego do najnowszego ale z kolei zaczęły się problemy ze zmieniarką.
Już mam normalnie dosyć. Nie wiem czy to wina softu ale wkurza mnie gdy jedna funkcja w aucie zostaje naprawiona a wysypuje się inna.
Znalazłem procedurę wgrywania:
Wszystkie bezpieczniki były odpinane i nic to nie dało.
Byłem w serwisie gdzie regenerują alternatory ale powiedziano mi, że wszystko z nim OK (żadnych przebić, zwarć itp. prąd ładowania OK).
Nie tyle, że znikają mi funkcje ale przestała mi dobrze działać zmieniarka.
Odtwarza 2-3 sek. następuje przerwa ok. 1sek. i znowu odtwarza 2-3sek. Radio gra bez żadnych zacięć.
Zmieniarka nie ma CP. Powiedziano mi ,że to się samo naprawi po ok. 30min.-60min działania zmieniarki w tym trybie> Miałem ją włączoną przez prawie 2 godz. i problem nie zniknął.
Zanim zleciłem wgranie polskiego języka to nie mogłem odpalić auta z przycisku, działało tylko gaszenie silnika.
Wgrano mi polski język i naprawiono odpalanie z przycisku to zniknęły mi opcje pamięci użytkownika.
Żeby to naprawić to wgrano wszystkie softy po kolei od najstarszego do najnowszego ale z kolei zaczęły się problemy ze zmieniarką.
Już mam normalnie dosyć. Nie wiem czy to wina softu ale wkurza mnie gdy jedna funkcja w aucie zostaje naprawiona a wysypuje się inna.
Znalazłem procedurę wgrywania:
tomi5 pisze:
Swoja przygode zacząłem od wgrania na nowo MMI
Zaczałem od CD1 5150, nastepnie bluetooth x 2 bo pierwszy raz kasuje wszystko 2 raz wgrywa, po cd 2 poszła CD3 5570 Wszystko przebiegło bez problemu
Dodatkowo po wgraniu 5570, zakodowałem na nowo akumulator odpowiednimi kodami do 110ah
No pierwsze co, to zmieniarka wygląda jakby załączyła CP bo takie dokładnie sa objawy blokady.
Drugie to po wgraniu softu jak znikły opcje pamięci użytkownika to pewnie wystarczyło je załączyć w zielonym menu. Naprawiając przycisk startu ktoś ustawił(albo się z automatu ustawiło), że rozpoznaje kierowce po kluczyku a opcje zmiany tego się wyłączyła w zielonym menu. To da się zmienić w MMI skąd ma brać ustawienia użytkownika.
Problemy z poborem prądu czasem rozwiązuje zainstalowanie nawet tego samego softu jeszcze raz.
Po 5150PL można odrazu 5570 instalować.
Drugie to po wgraniu softu jak znikły opcje pamięci użytkownika to pewnie wystarczyło je załączyć w zielonym menu. Naprawiając przycisk startu ktoś ustawił(albo się z automatu ustawiło), że rozpoznaje kierowce po kluczyku a opcje zmiany tego się wyłączyła w zielonym menu. To da się zmienić w MMI skąd ma brać ustawienia użytkownika.
Problemy z poborem prądu czasem rozwiązuje zainstalowanie nawet tego samego softu jeszcze raz.
Po 5150PL można odrazu 5570 instalować.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Było sprawdzane VCDS-em i nie ma ochrony komponentu - taką informację otrzymałem.
Po wgraniu języka polskiego nie było opcji zaznaczenia nic w zielonym menu bo też się posypało.
Teraz działa wszystko poza tą nieszczęsną zmieniarką.
Był opisywany podobny przypadek ze zmieniarką ale tam też radio przerywało. Mi radio działa bez żadnych zacięć. W tamtym przypadku pomogło odłączenie jakiegoś kabelka od sterownika Bluetooth.
Po wgraniu języka polskiego nie było opcji zaznaczenia nic w zielonym menu bo też się posypało.
Teraz działa wszystko poza tą nieszczęsną zmieniarką.
Był opisywany podobny przypadek ze zmieniarką ale tam też radio przerywało. Mi radio działa bez żadnych zacięć. W tamtym przypadku pomogło odłączenie jakiegoś kabelka od sterownika Bluetooth.
chymmm... a to się nie VASem robi??
W sumie nie wiem jak się sprawdza, może VCDS tez może sprawdzić, ale usunąć CP można tylko VAS Online o ile mnie nie myli moja pamięć. Było o tym w różnych tematach.

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
CP może się uruchomić przy wgraniu softu. Chociaz ja wgrywałem sam i bez wiekszych problemów 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Odpinam jedną klemę od akumulatora (-) a miernik podpinam do odłączonego kabla i do tego wolnego bolca w akumulatorze.raftor pisze: Ps jak mierzysz pobor pradu w spoczynku ?
Auto ma być zamknięte a wszystko wyłączone, tylko bagażnik zostawiam otwarty. Po odczekaniu ok.15-20min. aż się wszystkie systemy pousypiają mamy właściwy odczyt.