Witam
generalnie mam denerwujący elektroniczny "kwiatek" pod tytułem uwalonego fisa
sprawa wglada tak ze o ile było jeszcze ciepło to przy pierwszym odpaleniu auta na zimno fis sie nie zapalał po jakis 2 min załaczal sie i uz działał oki
teraz jak jest zimno i stoi na dworze to potrzebuje na to 15 min az sie nagrzeje i zacznie działać normalnie
dziś miałem chwile czasu i zrobiłem taki teścik wziąłem suszarkę i przed opaleniem nagrzewałem FIS , odpaliłem auto i po kilkunastu sekundach sie włączył potem znowu wyłaczył i właczył ogólnie świruje
teraz prosił bym o rade czy naprawiać to czy wymieniać cały licznik
naprawa około 250zł (wymiana albo fisa albo taśmy z tego co mi wiadomo nie jest on wlutowywany )
http://allegro.pl/tasma-fis-licznika-au ... 86584.html
http://allegro.pl/wyswietlacz-fis-liczn ... 82236.html
wymiana całego licznika około 350-500 zł licznik i 150zł zdjęcie CP
czy ktoś z was walczył z podobnym problemem co radzicie wymiana fisa czy całego licznika ?
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wymiana licznika czy samego fisa ?
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wymiana licznika czy samego fisa ?
Ostatnio zmieniony 17 gru 2014, 15:55 przez Motostacja, łącznie zmieniany 1 raz.
Czytałem, chyba nawet na tym forum ale pewny nie jestem, że ktoś już wymieniał FIS więc uważam, że da się to zrobić jak ma się sprawne ręce i rozkręci się licznik. Zawsze nie to lepiej bo nie ma problemu z CP. Tylko, żeby dobrze poskładać bo to nie sztuka rozebrać i wymienić, jesli to będzie wyglądać potem jak szrot ;P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG