części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] kontrolka ładowania i nie ładuje

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

[D2 96 4.2PB/LPG ] kontrolka ładowania i nie ładuje

Post autor: chicken20091986 » 17 gru 2014, 13:43

Witam dwa dni temu zapaliła się kontrolka od ładowania po przegazowaniu auta zgasła i zaczynała się pojawiać na chwilę przy 4 tys obr . A jak obroty spadały to gasła . Od dzisiaj pali się cały czas i nie ładuje aku ledwo do domu dojecjałem . Pasek sprawny przewody też co może być przyczyną?

Gość

Post autor: Gość » 17 gru 2014, 14:37

Regulator napięcia i szczotki pewnie skończone. Koszt niewielki. U mnie było podobnie lecz jeszcze działał ale szczotek już nie było praktycznie wcale.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 17 gru 2014, 18:27

Również obstawiam szczotki. Miałem podobnie, jakiś czas temu i winne były szczotki.
Ale jak wyjmiesz altek na stół, to warto wymienić łożyska i jeżeli zużyty to i komutator. Koszt nie wielki, ale fachowiec coś weźmie, no chyba że sam zreperujesz, ja się pokusiłem i jakoś to poszło.

Gość

Post autor: Gość » 17 gru 2014, 18:47

Gabriel pisze:Ale jak wyjmiesz altek na stół, to warto wymienić łożyska i jeżeli zużyty to i komutator. Koszt nie wielki, ale fachowiec coś weźmie, no chyba że sam zreperujesz, ja się pokusiłem i jakoś to poszło.
Dokładnie też tak zrobiłem i wsio hula jak nowe. Koszt łozysk,regulatora ze szczotkami i komutatora do 200zł.

Jarek1988
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 426
Rejestracja: 08 gru 2013, 17:06
Lokalizacja: LUB

Post autor: Jarek1988 » 05 lip 2017, 22:00

Podepnę się do tematu chociaż inny silnik - zapalająca się kontrolka ładowania, spadające obroty na ,,luzie", przy dodawaniu gazu takie jakby gwizdanie z okolic alternatora to albo sam alternator na stół albo regulator napięcia?

ernesto

Post autor: ernesto » 05 lip 2017, 22:47

Cały alternator.
Żeby wyjąć regulator to trzeba go wyjąć.
Sprawdzić wszystko.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl