[D2 preFL ALL ] sterowanie pilotem na podczerwień
[D2 preFL ALL ] sterowanie pilotem na podczerwień
witam od 2 dni nie dziala mi pilot na podczerwien i nie wiem dlaczego. Pilot wysyla normalnie sygnaly bo sprawdzalem ale nic nie reaguje. Otwierajac kluczem wszystko w normie. Co moglo sie stac? Wymyslili jakis badziew na podczerwien z ktorym wiecznie problemy. Czy slabe baterie moga miec na to wplyw? Baterie wymieniane 4 miechy temu
Ostatnio zmieniony 28 mar 2013, 23:55 przez tommi, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja dziś też mam ten sam problem... ale ja zrobiłem jakieś zwarcie chyba w instalacji podczas bawienia się w kabelkami... Więc... POMOCY
Jest jakiś bezpiecznik do tego ?
[ Dodano: 2010-05-23, 20:22 ]
Ja myślę że coś się zdupczyło w pompce centralnego... bo to od razu połączone jest ze sterownikiem... ja zrobiłem zwarcie jakoś przy zabawie z kabelkami... ale w waszym przypadku mogło coś zamoknąć... nie wiem też czy czasem jakoś się nie koduje kluczyka w sterowniku pompce centralnego....
[ Dodano: 2010-05-23, 20:34 ]
http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=6
tutaj jest cos o kodowaniu
Jest jakiś bezpiecznik do tego ?
[ Dodano: 2010-05-23, 20:22 ]
Ja myślę że coś się zdupczyło w pompce centralnego... bo to od razu połączone jest ze sterownikiem... ja zrobiłem zwarcie jakoś przy zabawie z kabelkami... ale w waszym przypadku mogło coś zamoknąć... nie wiem też czy czasem jakoś się nie koduje kluczyka w sterowniku pompce centralnego....
[ Dodano: 2010-05-23, 20:34 ]
http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=6
tutaj jest cos o kodowaniu
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
No ja właśnie gdzieś na HAMERYKANSKYM forum czytałem "bardzo profesjonalnie" że komuś też przestało to działać... Ludzie coś mówili że mogło dojść do zamoczenia (w jego przypadku) sterownika i mogło coś paść... ale co i jak to nie wiem...
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
pioter, zakładał ci alarm ? czy sam sterownik centralnego pod fabryczny ?
[ Dodano: 2010-05-25, 10:41 ]
... a masz możliwość zapytać się gościa czy przerabiał jakoś sterownik fabryczny czy sterownik uniwersalny ? o ile masz dołożony sterownik centralnego a nie alarm...
[ Dodano: 2010-05-25, 10:41 ]
... a masz możliwość zapytać się gościa czy przerabiał jakoś sterownik fabryczny czy sterownik uniwersalny ? o ile masz dołożony sterownik centralnego a nie alarm...
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Zakładał mi alarm , tylko to robił mi w poprzedniej a8 - 95rok , tu masz namiary do niego : http://www.a8team.pl/topics22/912.htm , sterowniki tez chyba zakłada.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Hejka wam!
Ja problem swój rozwiązałem!!
Jednak trza zakodować kluczyk w sterowniku ale nie przez vag bo bynajmniej u mnie i tak się nie łączył ze sterownikiem.
Więc tak.
Kluczyk nr1. Odpalacie zapłon (nie silnik)
wychodzicie z auta,
zamykacie wszystkie drzwi
wsadzacie kluczyk z pilotem do zamka drzwi kierowcy i przekręcacie aby zamknął auto (raz)
wciskacie na pilocie guzik zamykania (powinno być słychać pompkę jak robi cyk)
potem otwieracie z kluczyka i wciskacie znowu guzik...
Nie jest to dokładny opis jak to zrobić poprawnie... ja tak kombinowałem i u mnie działa już wszystko, aczkolwiek iż miałem niby nowe baterie to musiałem je wymienić.
Kolejna sprawa. Sprawdzcie sobie bezpieczniki (wszystkie) w kolumnie o nazwie ZV Pumpe coś tam... (oczywiście chodzi o bezpieczniki w nogach pasażera)
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-05-25, 17:14 ]
P.S. jednak coś pochrzaniłem Kluczyk zaprogramował mi się na miejscu drugim... i teraz wsiadając do auta... po otworzeniu z pilota... wszystko ustawia mi sie (fotele itd) z pamięci foteli które jest ustawione na nr 2... ;P ale mysle ze to latwe do naprawienia hehe
Ja problem swój rozwiązałem!!
Jednak trza zakodować kluczyk w sterowniku ale nie przez vag bo bynajmniej u mnie i tak się nie łączył ze sterownikiem.
Więc tak.
Kluczyk nr1. Odpalacie zapłon (nie silnik)
wychodzicie z auta,
zamykacie wszystkie drzwi
wsadzacie kluczyk z pilotem do zamka drzwi kierowcy i przekręcacie aby zamknął auto (raz)
wciskacie na pilocie guzik zamykania (powinno być słychać pompkę jak robi cyk)
potem otwieracie z kluczyka i wciskacie znowu guzik...
Nie jest to dokładny opis jak to zrobić poprawnie... ja tak kombinowałem i u mnie działa już wszystko, aczkolwiek iż miałem niby nowe baterie to musiałem je wymienić.
Kolejna sprawa. Sprawdzcie sobie bezpieczniki (wszystkie) w kolumnie o nazwie ZV Pumpe coś tam... (oczywiście chodzi o bezpieczniki w nogach pasażera)
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-05-25, 17:14 ]
P.S. jednak coś pochrzaniłem Kluczyk zaprogramował mi się na miejscu drugim... i teraz wsiadając do auta... po otworzeniu z pilota... wszystko ustawia mi sie (fotele itd) z pamięci foteli które jest ustawione na nr 2... ;P ale mysle ze to latwe do naprawienia hehe
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
no wlasnie nie jak reka odjal bo kluczyk sie zakodowal jako drugi... cos jest walniete ale po samej wymianie baterii to nic nie dalo...
a w kluczyku jedyne co jest to pilot i immo... nie wiem jak wy to nazywacie... podczerwienia czy radiem...
ja u siebie zrobilem zwarcie na sterowniku w pompce i po prostu cisza byla...
wymienilem bezpieczniki, cisza... (byly przepalone)
wyeminilem baterie w pilocie, cisza...
zaczalem sie bawic w kodowanie, programowanie czy ki cholera jak sie to nazwywa
i kluczyk dziala... tyle ze na pozycji drugiej i dalej do pozycji czwartej moze dzialac...
ale na pozycji pierwszej ni cholera... VAGiem nie moge sie podlaczyc pod sterownik zamka
ani ze sterownikiem komfortu... ogolnie mam to gdzies...
wazne ze dziala... i tak to jest do czasu az nie walne tam nowego alarmu i sterownika zamka... bo tak podczerwien / radio to i tak o kij roztrzas... zasieg tych pilotow jest liczony chyba centymetrach a nie metrach hehehe ;P
a w kluczyku jedyne co jest to pilot i immo... nie wiem jak wy to nazywacie... podczerwienia czy radiem...
ja u siebie zrobilem zwarcie na sterowniku w pompce i po prostu cisza byla...
wymienilem bezpieczniki, cisza... (byly przepalone)
wyeminilem baterie w pilocie, cisza...
zaczalem sie bawic w kodowanie, programowanie czy ki cholera jak sie to nazwywa
i kluczyk dziala... tyle ze na pozycji drugiej i dalej do pozycji czwartej moze dzialac...
ale na pozycji pierwszej ni cholera... VAGiem nie moge sie podlaczyc pod sterownik zamka
ani ze sterownikiem komfortu... ogolnie mam to gdzies...
wazne ze dziala... i tak to jest do czasu az nie walne tam nowego alarmu i sterownika zamka... bo tak podczerwien / radio to i tak o kij roztrzas... zasieg tych pilotow jest liczony chyba centymetrach a nie metrach hehehe ;P
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
gdyby kodowanie nie było konieczne to by znaczyło że każdym takim kluczykiempaulo79 pisze:kluczyka na podczerwien nie trzeba kodowac. Zmien baterie tam sa 4 szt tylko pamietaj jak sa wlozone i bedzie dzialac normalnie. Slabe baterie moga powodowac brak otwierania mimo ze kluczyk emituje sygnal. Cala inwestycja max 20 PLN
otworzysz każdą audicę a irdą
czy słaba bateria można sprawdzić próbując kodowac kluczyki niestety u mnie jest
tak że beknie raz niezaleznie od tego który kluczyk próbuję zakodować
skoro beczy więc transmisja jest i raczej opcja słabych baterii odpada
tak czy inaczej zagwozdka, może komuś udało się skutecznie zakodować
kluczyk irda?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
nie wiem czy doczytales do konca o co chodzi ale widze ze nie, temat dotyczyl kodowania kluczyka po zmianie baterii a moja odpowiedz byla jasna - po zmianie baterii nie trzeba kodowac podczerwieni (przynajmiej nie spotkalem sie jeszcze zeby trzeba bylo zakodowac klucz po wymianie baterii)
[ Dodano: 2010-09-08, 19:56 ]
jesli jednak ktos musi zakodowac z niewiadomo jakiego powodu to prosze sprobowac :
najpierw trzeba nacisnąć na kluczyku przycisk otwierania lub zamykania a później otworzyć lub zamknąć zamek ręcznie, ta kombinacja dziala w vw (podczerwien) byc moze w audi tez zadziala
[ Dodano: 2010-09-08, 19:56 ]
jesli jednak ktos musi zakodowac z niewiadomo jakiego powodu to prosze sprobowac :
najpierw trzeba nacisnąć na kluczyku przycisk otwierania lub zamykania a później otworzyć lub zamknąć zamek ręcznie, ta kombinacja dziala w vw (podczerwien) byc moze w audi tez zadziala