Witam, jutro prawdopodobnie wybieram sie po kupno lekko uszkodzonego a8 d3 4.2 mpi. Problem jest tego typu, ze uderzone jest w przod i porwał sie pasek klinowy/wieloklinowy. Auto nie ma ładowania, i duzo rzeczy nie działa, wiem ze powodem jest ten pasek. Teraz pytanie kluczowe, auto ciezko pali na przewody, akumulator nie jest super naładowany. Czy jest to spowodowane brakiem ładowania? Chciałbym po prostu sprawdzic czy sam słupek jest sprawny. Moze przyjechac ze swoim akumulatorem dobrze naładowanym i wtedy spróbować? Wybiorę sie z vcdsem moze tam cos wiecej wyczytam. Prosze o rady. Z gory dzieki
Pozdrawiam
Edit: Jeszcze jedno pytanie, czy zawieszenie pneumatyczne ma prawo opaść kiedy auto stoi z rozładowanym akumulatorem? Po podłączeniu powinno sie podnieść? Czy dopiero po odpaleniu?
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 preFL ALL ] A8 d3 4.2 mpi Pytania techniczne
[D3 preFL ALL ] A8 d3 4.2 mpi Pytania techniczne
Ostatnio zmieniony 09 lut 2015, 13:18 przez Nadol, łącznie zmieniany 1 raz.
Chwileczkę masz D3 do obadania-z tego co wiem moduł zarządzania energią nie znosi odpalania na kable co może skutkowac jego uszkodzeniem. Ten sam moduł tez rozdziela prąd by auto mogło odpalić zanim do reszty padnie aku. Jeśli on bedzie widział padnięty akumulator to nowy nic ci nie pomoże gdyż wartości nowego się koduje w sterowniku.
Ale jesli interesuje cię sam silnik to możesz komus psuć auto jak sam chcesz dla siebie może być później zadyszka z elektroniką.
O D3 i elektryce to sa tu już długie poradniki więc zarezerwuj z tydzień na lekture.
Ale jesli interesuje cię sam silnik to możesz komus psuć auto jak sam chcesz dla siebie może być później zadyszka z elektroniką.
O D3 i elektryce to sa tu już długie poradniki więc zarezerwuj z tydzień na lekture.
Zawieszenie nie powinno opaść. Z odpalaniem kabli jest jak Apophis napisał. A co do ogólnie jazdy bez ładowania to auto ma wszystko elektroniczne więc na słabym aku odpalanie, działanie itp będzie słabę.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 187
- Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: WWA
Pomysł jest dobry, pod warunkiem, że się wie, co się kupuje. Jak sprawdzi i będzie pewien, to dobra cena i naprawa.
Od razu piszę - ja się nie znam ;-p
Mi zawieszenie (SPORT) zawsze opada po jakimś tygodniu stania widocznie, po 3 tygodniach opada znacznie.
Po tygodniu jak tylko nacisnę otwarcie centralnego - od razu ustawia się tak, jak ma być, jeszcze przed otwarciem nawet drzwi. Po jakiś 3 tygodniach muszę już odpalić silnik, wtedy kompresor wszystko ustawi jak trzeba.
Od razu piszę - ja się nie znam ;-p
Mi zawieszenie (SPORT) zawsze opada po jakimś tygodniu stania widocznie, po 3 tygodniach opada znacznie.
Po tygodniu jak tylko nacisnę otwarcie centralnego - od razu ustawia się tak, jak ma być, jeszcze przed otwarciem nawet drzwi. Po jakiś 3 tygodniach muszę już odpalić silnik, wtedy kompresor wszystko ustawi jak trzeba.
Re: A8 d3 4.2 mpi Pytania techniczne
Po dość długim postoju (3 tygodnie i więcej) auto ma prawo nieco opaść, ale po włączeniu zapłonu, a tym bardziej po uruchomieniu silnika powinno powrócić do poziomu sprzed wyłączenia, co po długim postoju zapewne potrwa kilka sekund.Nadol pisze:(...)Jeszcze jedno pytanie, czy zawieszenie pneumatyczne ma prawo opaść kiedy auto stoi z rozładowanym akumulatorem? Po podłączeniu powinno sie podnieść? Czy dopiero po odpaleniu?
Bądź dobry jak chleb.