Witam mam problem czasem nie zapala mi auto i wskakuje błąd 16706 - brak sygnału komunikacji z czujnikiem G28.
Moje pytanie brzmi czy ktoś już wymieniał ten czujnik i wie jak się dostać do niego- wiem gdzie jest przykręcony.
Czy to są już obławy końca tego czujnika ?
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Brak sygnału G28
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Brak sygnału G28
Ostatnio zmieniony 21 lut 2015, 17:30 przez xluqas, łącznie zmieniany 2 razy.
Apophis, wymieniałeś ten czujnik? Bądź może ktoś z forumowiczów jak dojść do niego??
Pakować się w Ori z ASO czy np można go zastąpić Boschem lub EPS?
Pakować się w Ori z ASO czy np można go zastąpić Boschem lub EPS?
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
Dla potomnych procedura wymiany czujnika G28 wału korbowego.
A więc potrzebny nam będzie kanał lub podnośnik,
ściągamy lewe koło, osłonę silnika i średnią skrzyni,
następnie trzeba odkręcić 3 śruby imbusowe z osłony przegubu ( dwie od strony koła-kolor niebieski, 3cią od spodu auta-kolor zielony) po zdjęciu dużej i małej osłony przegubu ukazuje Nam się czujnik
Dodam od siebie że polecam do tej roboty pomoc drugiej osoby.
Do odkręcania czujnika (kolor czerwony) zabieramy się od strony koła, dobrze dopasować nasadkę gdyż u mnie była objechana śrubka czujnika i nie obeszło się bez dospawania nasadki
![Obrazek]()
A więc potrzebny nam będzie kanał lub podnośnik,
ściągamy lewe koło, osłonę silnika i średnią skrzyni,
następnie trzeba odkręcić 3 śruby imbusowe z osłony przegubu ( dwie od strony koła-kolor niebieski, 3cią od spodu auta-kolor zielony) po zdjęciu dużej i małej osłony przegubu ukazuje Nam się czujnik

Dodam od siebie że polecam do tej roboty pomoc drugiej osoby.
Do odkręcania czujnika (kolor czerwony) zabieramy się od strony koła, dobrze dopasować nasadkę gdyż u mnie była objechana śrubka czujnika i nie obeszło się bez dospawania nasadki
