![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB ] Air Ride coś nie tak
-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 sie 2014, 00:57
- Lokalizacja: Złotów
[D2 99 4.2PB ] Air Ride coś nie tak
witam
Kupiłem S8 i mam Air Ride ( butla mała 10L viar 360 i dwa zawory)
Problem tego typu że tył jak opuszczam i pstrykam tak krotko to ładnie i w dół i do góry tak jak by ps ps ps podskakuje, a przód jak jest podniesiony na skali od 1 do 10 bara i np. jest na 8 czy 6 i puszcze tak krotko na dół to kiedyś opadał np o 0.3 0.5 bara.
Jak tak stoi wysoko i pstryknę opada od razu o 4 bary na dół i praktycznie opadnie całkiem na dół jak by nie trzymało powietrza lewy amor coś nie raz syczy ale nie wiem czy jest nieszczelny bo na postoju spadnie po np. 3 dniach 0.5 bara z przodu.
Kwestia taka że jak mam np. 4 bary i jest już dość nisko ten przód i pstrykam dalej na dół to opada już po troszku tak jak powinien.
Morał taki że jak ma u góry większy nacisk i opuszczę to spada na dół jak już jest na dole bardziej i poducha ściśnięta opada po woli.
Jak myślicie rozbierać lewą poduchę i uszczelniać ??
Kupiłem S8 i mam Air Ride ( butla mała 10L viar 360 i dwa zawory)
Problem tego typu że tył jak opuszczam i pstrykam tak krotko to ładnie i w dół i do góry tak jak by ps ps ps podskakuje, a przód jak jest podniesiony na skali od 1 do 10 bara i np. jest na 8 czy 6 i puszcze tak krotko na dół to kiedyś opadał np o 0.3 0.5 bara.
Jak tak stoi wysoko i pstryknę opada od razu o 4 bary na dół i praktycznie opadnie całkiem na dół jak by nie trzymało powietrza lewy amor coś nie raz syczy ale nie wiem czy jest nieszczelny bo na postoju spadnie po np. 3 dniach 0.5 bara z przodu.
Kwestia taka że jak mam np. 4 bary i jest już dość nisko ten przód i pstrykam dalej na dół to opada już po troszku tak jak powinien.
Morał taki że jak ma u góry większy nacisk i opuszczę to spada na dół jak już jest na dole bardziej i poducha ściśnięta opada po woli.
Jak myślicie rozbierać lewą poduchę i uszczelniać ??
Ostatnio zmieniony 17 lut 2015, 07:24 przez cybermysza, łącznie zmieniany 1 raz.
Po mojemy to nie wina uszczelnienia samej poduchy... Jak gadasz ze kiedys z duzego cisnienia upuszczal powoli, a teraz z duzego bardzo szybko, to ja mysle ze wczesniej musiala byc zalozona jakas kryza na zaworze upustowym... Zobacz, moze sie wykrecila i ja zgubiles.... Porownaj z tylem sobie, moze czegos Ci brakuje 

-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 sie 2014, 00:57
- Lokalizacja: Złotów
Dzięki za odp Tylko Panowie to robił pewien znajomy sam to nie jest gotowy kit, tylko tak zwana samoróbka ( co nie oznacza że to jakieś gó**o bo działa bardzo ładnie) tylko powiedzcie mi gdzie szukać tego zaworka upustowego gdzie się on znajduję. Bo jak dzwoniłem do właściciela który to montował mówił żebym wyczyścić ten elektrozawór co jest w bagażniku zamontowany osobno na przód osobno na tył bo nie raz może dostać jakiegoś paprocha i się przycina. a co dziwne jak jest niżej np. na tych 4 barach to już opuszcza się w miarę równo tak jak powinien.
I ostatnio jak podnosiłem audi na podnośniku to było słychać jak ucieka tak jak by powietrze, lewy przód właśnie
I ostatnio jak podnosiłem audi na podnośniku to było słychać jak ucieka tak jak by powietrze, lewy przód właśnie

-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 sie 2014, 00:57
- Lokalizacja: Złotów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 sie 2014, 00:57
- Lokalizacja: Złotów
i kolejny problem
Dziś rozebrałem zawór, i się okazało że na zawożę mam cewki i jedna jest od dawania powietrza a jeden od spuszczania i pod cewką która upuszcza powietrze rdzeń był nie dokręcony no i happy dokręciłem wszystko złożyłem. I co jest lepiej tak jak powinno być troszkę więcej przy upuszczaniu spada na dół niż tył ale z przodu jednak jest silnik
Wszystko było ok cały dzień aż tu nagle opuszczam na dół a tu nie idzie do góry zawory cykają a wagowo wydaję mi się że butla pusta i kompresor nie pompuję
i albo coś się odłączyło albo się spaliło 
Dziś rozebrałem zawór, i się okazało że na zawożę mam cewki i jedna jest od dawania powietrza a jeden od spuszczania i pod cewką która upuszcza powietrze rdzeń był nie dokręcony no i happy dokręciłem wszystko złożyłem. I co jest lepiej tak jak powinno być troszkę więcej przy upuszczaniu spada na dół niż tył ale z przodu jednak jest silnik



Gdyby było słychać syczenie z poduszki auto by opadło w ciągu minuty dwóch. Pneumatyke zrobiłem zgodnie ze sztuką, nie ma tam żadnego druciarstwa, zawór ma prawo sie przycinać po 4 latach użytkowania, a zasilanie na kompresor nie jest skomplikowanym układem.
Nie wiem o jakich dławikach mówi karol208 ale przed zaworami za butlą są zawory zwrotne dzięki którym w poduszkach pozostaje ciśnienie nawet jak z butli zejdzie.
Nie wiem o jakich dławikach mówi karol208 ale przed zaworami za butlą są zawory zwrotne dzięki którym w poduszkach pozostaje ciśnienie nawet jak z butli zejdzie.
A8- nie dla idiotów !!
-
- Forum Audi A8
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 sie 2014, 00:57
- Lokalizacja: Złotów
Wszystko już ok, spalił się bezpiecznik. Powiem tobie robertas że jeśli ja laik zabrałem się za naprawę czegoś w pneumatyce to nie jest to nic strasznego, zawory wyczyścić itd ogarnie każdy co ma pojęcie trochę o mechanice, a jeśli chodzi o założenie Fakt pełen szacunek dla Pszendzy za założenie Air Rid-u do ( już teraz mojej s8) bo jest to nie lata wyczyn
i wszystko jest zrobione perfekcyjnie schludnie i czysto 

