Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB ] Air Ride coś nie tak

cybermysza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 29 sie 2014, 00:57
Lokalizacja: Złotów

[D2 99 4.2PB ] Air Ride coś nie tak

Post autor: cybermysza » 17 lut 2015, 01:17

witam
Kupiłem S8 i mam Air Ride ( butla mała 10L viar 360 i dwa zawory)
Problem tego typu że tył jak opuszczam i pstrykam tak krotko to ładnie i w dół i do góry tak jak by ps ps ps podskakuje, a przód jak jest podniesiony na skali od 1 do 10 bara i np. jest na 8 czy 6 i puszcze tak krotko na dół to kiedyś opadał np o 0.3 0.5 bara.
Jak tak stoi wysoko i pstryknę opada od razu o 4 bary na dół i praktycznie opadnie całkiem na dół jak by nie trzymało powietrza lewy amor coś nie raz syczy ale nie wiem czy jest nieszczelny bo na postoju spadnie po np. 3 dniach 0.5 bara z przodu.
Kwestia taka że jak mam np. 4 bary i jest już dość nisko ten przód i pstrykam dalej na dół to opada już po troszku tak jak powinien.
Morał taki że jak ma u góry większy nacisk i opuszczę to spada na dół jak już jest na dole bardziej i poducha ściśnięta opada po woli.
Jak myślicie rozbierać lewą poduchę i uszczelniać ??
Ostatnio zmieniony 17 lut 2015, 07:24 przez cybermysza, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 17 lut 2015, 02:33

Po mojemy to nie wina uszczelnienia samej poduchy... Jak gadasz ze kiedys z duzego cisnienia upuszczal powoli, a teraz z duzego bardzo szybko, to ja mysle ze wczesniej musiala byc zalozona jakas kryza na zaworze upustowym... Zobacz, moze sie wykrecila i ja zgubiles.... Porownaj z tylem sobie, moze czegos Ci brakuje ;)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 17 lut 2015, 07:26

robertas, dobrze prawi
Pewnie dławik z upustu gdzieś się zapodział.
W rozdzielaczu są powkręcane (powinny być) takie mosiężne grzybki.

cybermysza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 29 sie 2014, 00:57
Lokalizacja: Złotów

Post autor: cybermysza » 17 lut 2015, 16:39

Dzięki za odp Tylko Panowie to robił pewien znajomy sam to nie jest gotowy kit, tylko tak zwana samoróbka ( co nie oznacza że to jakieś gó**o bo działa bardzo ładnie) tylko powiedzcie mi gdzie szukać tego zaworka upustowego gdzie się on znajduję. Bo jak dzwoniłem do właściciela który to montował mówił żebym wyczyścić ten elektrozawór co jest w bagażniku zamontowany osobno na przód osobno na tył bo nie raz może dostać jakiegoś paprocha i się przycina. a co dziwne jak jest niżej np. na tych 4 barach to już opuszcza się w miarę równo tak jak powinien.
I ostatnio jak podnosiłem audi na podnośniku to było słychać jak ucieka tak jak by powietrze, lewy przód właśnie :)

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 17 lut 2015, 20:23

Powinny być dławiki przy elektrozaworach, ale jak to samoróbka to nie wiadomo co i jak. Musisz sam obczaić temat.

cybermysza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 29 sie 2014, 00:57
Lokalizacja: Złotów

Post autor: cybermysza » 17 lut 2015, 23:06

no będę musiał chyba rozebrać i obczaić co i jak z tymi dyszami czy coś się zgodzę dziwi mnie uciekające powietrze z amortyzatora jak podniosę audi na podnośniku jutro może pojadę na warsztat i będę kombinował :D

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 18 lut 2015, 08:01

Może miech uwalony delikatnie.

cybermysza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 29 sie 2014, 00:57
Lokalizacja: Złotów

Post autor: cybermysza » 18 lut 2015, 20:32

i kolejny problem

Dziś rozebrałem zawór, i się okazało że na zawożę mam cewki i jedna jest od dawania powietrza a jeden od spuszczania i pod cewką która upuszcza powietrze rdzeń był nie dokręcony no i happy dokręciłem wszystko złożyłem. I co jest lepiej tak jak powinno być troszkę więcej przy upuszczaniu spada na dół niż tył ale z przodu jednak jest silnik :D Wszystko było ok cały dzień aż tu nagle opuszczam na dół a tu nie idzie do góry zawory cykają a wagowo wydaję mi się że butla pusta i kompresor nie pompuję :( i albo coś się odłączyło albo się spaliło :(

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 19 lut 2015, 11:04

cybermysza, sprawdz bezpiecznik od kompresora, a jak nie to przekaznik ktory go zalacza moze miec nadpalone styki :) oj jedna Air nie jest taki bezobslugowy jak widac :D

Gość

Post autor: Gość » 19 lut 2015, 13:18

robertas pisze:oj jedna Air nie jest taki bezobslugowy jak widac :D
No własnie martwi mnie ten temat...

Awatar użytkownika
Pszendza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 04 lip 2010, 11:36
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pszendza » 21 lut 2015, 11:19

Gdyby było słychać syczenie z poduszki auto by opadło w ciągu minuty dwóch. Pneumatyke zrobiłem zgodnie ze sztuką, nie ma tam żadnego druciarstwa, zawór ma prawo sie przycinać po 4 latach użytkowania, a zasilanie na kompresor nie jest skomplikowanym układem.
Nie wiem o jakich dławikach mówi karol208 ale przed zaworami za butlą są zawory zwrotne dzięki którym w poduszkach pozostaje ciśnienie nawet jak z butli zejdzie.
A8- nie dla idiotów !!

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 21 lut 2015, 11:35

a ja chciałem tylko zapytac kolegów z pneumatycznym zawieszeniem w d2 jak ta przerobka jest traktowana przy przeglądach okresowych ??
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
Pszendza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 04 lip 2010, 11:36
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Pszendza » 21 lut 2015, 21:18

ja robiłem 3 lub 4 normalne przeglądy bez żadnych znajomości, auta były w pełni sprawne i nikt nigdy nie zwrócił na to uwagi i nigdy nie było problemu.
A8- nie dla idiotów !!

Gość

Post autor: Gość » 21 lut 2015, 21:19

Prędzej folie na szybie dopatrzy niż że pneumatyka w D2 nie była w standardzie :D

cybermysza
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 29 sie 2014, 00:57
Lokalizacja: Złotów

Post autor: cybermysza » 28 lut 2015, 03:03

Wszystko już ok, spalił się bezpiecznik. Powiem tobie robertas że jeśli ja laik zabrałem się za naprawę czegoś w pneumatyce to nie jest to nic strasznego, zawory wyczyścić itd ogarnie każdy co ma pojęcie trochę o mechanice, a jeśli chodzi o założenie Fakt pełen szacunek dla Pszendzy za założenie Air Rid-u do ( już teraz mojej s8) bo jest to nie lata wyczyn :D i wszystko jest zrobione perfekcyjnie schludnie i czysto :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl