Witam wczoraj robiłem koledze A6 4.2 98r silnik 5v zapomniałem oznaczenia ale ma 299KM
naprawiałem sterowanie klap zmiennej pojemności kolektora dolotowego, stwierdziłem że jego silnik dużo szybciej wkręca się na obroty na postoju od mojego ABZ, muśnięcie gazu i od razu reakcja obrotościomierza szokująca mój(ABZ) po dodaniu wkręca się dużo wolniej i dużo dłużej trzyma obroty, po podłączeniu pod kompa nie znalazłem żadnych błędów oprócz wypadaniem zapłonu na 6-7 garze ale cewki wymienione błąd skasowany już nie powraca.Tak jest ??czy po prostu coś mam nie tak dalej
[D2 95 4.2PB/LPG ] Różnica w prędkości wkręcania się na ob
Niby silniki podobne i mają tą samą moc ale tylko niby.
Silnik 4.2 a A6 jest pokrewnym temu silnikowi co jest stosowany w A8 D2 FL, sterowanie elektroniczne przepustnicy, 5 zaworów na cylinder, zmienne fazy rozrządu itp.
W ABZ jest tylko i wyłącznie zmienna długość kolektora dolotowego.
Nie można porównywać tych dwóch silników bo zawsze ich kultura pracy będzie inna. Tu nie masz się czym martwić.
Stosowanie tych wszystkich usprawnień w nowszych jednostkach napędowych mają na celu lepszej kultury pracy i oczywiście lepszemu rozwijaniu mocy przez co szybciej będzie się wkręcał na obroty, nad wszystkim czuwa i wszystkim steruje elektronika.
W ABZ przepustnica jest na linkę a wiadomo jak jest że kawałek drutu nie będzie szedł nigdy w parze z impulsem elektronicznym.
Nie przejmuj się to jest postęp technologiczny.
Silnik 4.2 a A6 jest pokrewnym temu silnikowi co jest stosowany w A8 D2 FL, sterowanie elektroniczne przepustnicy, 5 zaworów na cylinder, zmienne fazy rozrządu itp.
W ABZ jest tylko i wyłącznie zmienna długość kolektora dolotowego.
Nie można porównywać tych dwóch silników bo zawsze ich kultura pracy będzie inna. Tu nie masz się czym martwić.
Stosowanie tych wszystkich usprawnień w nowszych jednostkach napędowych mają na celu lepszej kultury pracy i oczywiście lepszemu rozwijaniu mocy przez co szybciej będzie się wkręcał na obroty, nad wszystkim czuwa i wszystkim steruje elektronika.
W ABZ przepustnica jest na linkę a wiadomo jak jest że kawałek drutu nie będzie szedł nigdy w parze z impulsem elektronicznym.
Nie przejmuj się to jest postęp technologiczny.
To tez jest bardzo ciekawe bo smigałem juz kilkoma AQF i AQH i żaden mnie nie urzekł tak jak kolega pisze powyżej. Wrecz przeciwnie niektore te auta kulają sie wyraźnie gorzej jak moje co potwierdzali ich własciciele po przejażdżce.
Dlatego uznałem że cała ta technologie o kant pupki bo ABZ nie wymagał "kosmetycznych" poprawek na taką skalę
Dlatego uznałem że cała ta technologie o kant pupki bo ABZ nie wymagał "kosmetycznych" poprawek na taką skalę