Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu, brak błędu

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

[D2 99 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu, brak błędu

Post autor: grzybek86 » 21 lut 2015, 12:39

Witam chlopaki. Tak jak w temacie. 2 tyg temu wymienilem listwy wtryskowe na nowe. Akurat mialem przeglad lpg i wszystko ladnie wyregulowane. Po tygodniu zaczelo mi szarpac autem przy delikatnej jezdzie lekko dodajac gazu. Pojechalem do gazownika i ustawianie na nowo i na koniec wykrylismy ze czasami wypada zaplon na 4cylindrze. Dawno nie wymienialem swiec wiec zrobilem to, ale delikatne szarpanie pozostalo. Planuje dzisiaj podmienic cewki i zobaczzyc co i jak. Podpilem vag ale byly tylko 3 bledy od ubogiej mieszanki nic o wypadaniu zaplonu. Czy moze byc tak ze cewka szwankuje ale bledu sporadycznego nie pokazuje? Bo wlasnie cewke podejrzewam. Wczoraj zauwazylem tez ze na lpg bardziej szwankuje niz na Pb. Mial ktos podobny problem
Ostatnio zmieniony 21 lut 2015, 17:09 przez grzybek86, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 lut 2015, 13:29

uboga mieszanka to lpg
jakie wtryski masz komp i reduktor/reduktory ?

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 21 lut 2015, 13:34

Reduktor kme gold, wtryski kupilem takie jak mialem czyli Magic Jet. Nigdy nie bylo problemu i obstawiam jeszcze cewke na 4cyl.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 lut 2015, 14:03

jeden ?
to nic dziwnego że ubogo ;)
Jedz i posprawdzaj korekty paliwowe na dwóch paliwach .
Może być i cewka albo akiś wężyk łapię lewiznę np .
Ale dziwi mnie jedno czemu nikt nie sprawdza czy na obydwu paliwach jest podobnie tylko ufa gazownikom ?
A potem szukać przyczyny dalej

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 21 lut 2015, 17:47

co jeden?
nowlasnie ja sprwadziałem wszsytko korekty, czasy itd i wszsytko jest ok dlatego nie mam sie do czego przyczepic tylko do sporadycznego wypadania zapłonu na 4cyl. i jedynie co mi zostaje to podmienic cewke i sprawdzic czy bedzie wypadac wtedy na innym Cylindrze

ernesto

Post autor: ernesto » 21 lut 2015, 17:59

grzybek86 pisze:co jeden?
Jeden reduktor może prowadzić do zubożenia mieszanki.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 21 lut 2015, 18:05

5 lat mam auto i instalke od nowosci i nigdy problemu nie było. reduktor jest do 350km. i spokojnie daje rade wiec raczej to nie jego wina

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 21 lut 2015, 20:05

Fajki see wymień :) a nie tylko świece .

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 21 lut 2015, 20:08

Fajki w Polifcie wymienne , ale tylko razem z cewkami :/
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 lut 2015, 21:44

grzybek86 pisze:5 lat mam auto i instalke od nowosci i nigdy problemu nie było. reduktor jest do 350km. i spokojnie daje rade wiec raczej to nie jego wina
-następny który wierzy co mu powiedzą ten reduktor pada przy v6 a tu v8 :)
jak gazu używasz jak emeryt to ok
ale przy pałowaniu termika jego spada na minus

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 21 lut 2015, 22:10

Nie chodzi o to co kto powie i w co wierzy, tylko o to ze mam taki reduktor w trzech A8 i w zadnej nie mam z nim problemu. A tu wywnioskowalem ze 99% jest wina cewki jednak

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 21 lut 2015, 22:55

to zmien cwwke np z cylindrem 5 i zobacz czy problem idzie z cewka.
co do kme golda wyrabia w aqf. sprawdzilem, mialem takie 3szt. natomiast W przedliftowej s8 jeden gold nie wyrabia.
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 lut 2015, 08:05

skoro sam wiesz to po co się pytasz ? :)
temat reduktora przemilczam bo mam to w czterech literach

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 22 lut 2015, 08:49

panowie powiedzcie mi czy jak mam np wtryski hitachi to moge włozyc w miejsce zepsutego np Beru?

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 23 lut 2015, 19:10

Panowie wie ktos czym roznia sie cewki w numerach ja mam hitachi 06B 905 115 gosc niedaleko ma z takiego samego auta do sprzedania 06B 905 115F czym moga sie one roznic i czy ewentualnie moge taka jedna zalozyc?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl