![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu, brak błędu
witam. wymieniłem dzisiaj cewke i jest o niebo lepiej ale wydaje mi sie ze jeszcze jakas cewka szwankuje. dodatkowo zauwazyłem ze na PB nie odczywac szarpania, i moje pytanie brzmi czy jak cewka pada na lpg jest to bardziej odczywalne niz na pb czy jednak czepiac sie tylko lpg np regulacja? ewentualnie moze ktos doradzic jak sprawdzic cewki domowymi sposobami bez kompa?
Układ wysokiego napięcia wytwarza iskrę która ma wywołać zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej.
Gaz jest paliwem bardzo wymagającym i do jego prawidłowego zapłonu potrzebna jest porządna iskra. Każdy gazownik Ci to powie. Benzyna da sobie radę natomiast gaz już nie do końca.
Teraz nie wiem jak jest bo nie jeźdzę po gazownikach ale dawno dawno temu jak coś zaczęło się dziać nie tak i chciałem jechać na regulację to pan zawsze mnie witał słowami:
filtr zmieniony ? Świece zmienione ? Przewody zmienione ? Jak uzyskiwał odpowiedź negatywną to nie dotykał się do układu puki nie były wymienione ewentualnie sprawdzone w/w elementy. Wszelkie dolegliwości układu zapłonowego czyli świece, przewody, palec, kopułka, cewki, moduły pierw będą odczuwalne na gazie.
Czasami się tego nie odczuwa na benzynie ale na lpg potrafi doprowadzić do nerwicy. Dlatego zawsze dobrze jest co jakiś czas przejrzeć cały układ zapłonowy, wyczyścić świece, sprawdzić przewody itp...
Taki przykład benzynie wystarczy to :
Ale do gazu jest potrzebne to
![Obrazek]()
Gaz jest paliwem bardzo wymagającym i do jego prawidłowego zapłonu potrzebna jest porządna iskra. Każdy gazownik Ci to powie. Benzyna da sobie radę natomiast gaz już nie do końca.
Teraz nie wiem jak jest bo nie jeźdzę po gazownikach ale dawno dawno temu jak coś zaczęło się dziać nie tak i chciałem jechać na regulację to pan zawsze mnie witał słowami:
filtr zmieniony ? Świece zmienione ? Przewody zmienione ? Jak uzyskiwał odpowiedź negatywną to nie dotykał się do układu puki nie były wymienione ewentualnie sprawdzone w/w elementy. Wszelkie dolegliwości układu zapłonowego czyli świece, przewody, palec, kopułka, cewki, moduły pierw będą odczuwalne na gazie.
Czasami się tego nie odczuwa na benzynie ale na lpg potrafi doprowadzić do nerwicy. Dlatego zawsze dobrze jest co jakiś czas przejrzeć cały układ zapłonowy, wyczyścić świece, sprawdzić przewody itp...
Taki przykład benzynie wystarczy to :
Ale do gazu jest potrzebne to
-e gdzietamApophis pisze:Gaz wymaga silnika w praktycznie idealnej kondycji!

czytam co chwilę jakieś problemy ludzie mają coś tam wypada coś tam szarpie
u mnie miałem trzy strony baboli i nic się nie działo
teraz nie patrze bo po co
Na poprzednim sterowniku było czuć że ma się lpg teraz nie jak by nie piszczało przy zmianie paliw to by człowiek nie wiedział na czym śmiga .
Świec nie zmieniałem nic nie robiłem nawet oleju nie dolewam

Normalnie rozpusta i to moje auto kosztowało dwa lata temu 8 tys
