![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB ] Cieknący dyferencjał
[D2 97 4.2PB ] Cieknący dyferencjał
Ostatnio na kanale zauważyłem że tylny most gubi olej głównie od strony półosi. Pytanie do was czy opłaca się s nim wymieniać uszczelniacze? Czy ciężko wychodzą flansze? A może lepiej kupić używany most bo widzę, że są niedrogie. Jaki olej lać do dyfra?
Wymień uszczelniacz, to nie jest powód żeby dyfer zmieniać:
http://www.a8team.pl/topics14/2587.htm
http://www.a8team.pl/topics14/2239.htm
http://www.a8team.pl/topics15/687.htm
http://www.a8team.pl/topics14/2587.htm
http://www.a8team.pl/topics14/2239.htm
http://www.a8team.pl/topics15/687.htm
Mam problem. Wymieniłem uszczelniania. Od strony półosi wszystko ładnie ale do strony wału cieknie po wymianie. Zamówiłem oring (zamiennik) w rozmiarze 45/75/10. Wszedł ładnie ciasno. Flansza przy wkładaniu nie stawia żadnego oporu jak przechodzi przez uszczelniacz (przy półosiach ten opór był). W efekcie cieknie olej między flanszą na uszczelniaczem. Zmierzyłem wiec jej średnice i wyszło 43mm a uszczelniacz 45mm. Czy kupiłem zły simmering?
![Obrazek]()