[D2 preFL ALL ] Montaż tempomatu.
Jestem już blisko podłączenia instalacji tempomatu ale mam parę pytań odnośnie schematu elektrycznego. Któryś z użytkowników wrzucił cały schemat elektryczne do D2 przed liftem i na nim się opieram.
1. Pytanie o masę na schemacie zaznaczone jako E104 Earth connection, in dash panel wiring hardness (near relay point). Ma znaczenie czy się wepnę do jakiejś już poprowadzonej masy czy zrobie swój punkt?
2. Połączenia typu A18, Z40 A27 które to wtyczki?
3. F125 multi-function switch. Nie mam takiego (jeśli chodzi o przyciski przy kierownicy).
1. Pytanie o masę na schemacie zaznaczone jako E104 Earth connection, in dash panel wiring hardness (near relay point). Ma znaczenie czy się wepnę do jakiejś już poprowadzonej masy czy zrobie swój punkt?
2. Połączenia typu A18, Z40 A27 które to wtyczki?
3. F125 multi-function switch. Nie mam takiego (jeśli chodzi o przyciski przy kierownicy).
Ostatnio zmieniony 25 gru 2014, 15:27 przez kociol878, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Różnie bywa, ale generalnie nie powinno być problemów jak się podepniesz do już istniejącej masy.
2. To nie wtyczki, to miejsca w których zbiegają się kable z takim samym sygnałem. Czyli np. masz 10 kabli z +12V ściśniętych razem metalową opaską. -> http://www.a8team.pl/d2-fl-all-montaz-t ... t&start=30
3. To wybierak zmiany biegów.
2. To nie wtyczki, to miejsca w których zbiegają się kable z takim samym sygnałem. Czyli np. masz 10 kabli z +12V ściśniętych razem metalową opaską. -> http://www.a8team.pl/d2-fl-all-montaz-t ... t&start=30
3. To wybierak zmiany biegów.
Four rings to rule them all
Ktoś wie gzie się znajduje A27. Widziałem zdjęcie wiązki ale to raczej z polifta. Czy znajduje się w puszcze co ECU i sterownik skrzynie (osobiście nic tam nie znalazłem) czy już od strony kabiny (tam natomiast kabli jest milion zaklejonych taśmą). Jak ktoś mógł dokładnie opisać gdzie to jest był bym wdzięczny. do pozostałych złączy na razie nie doszedłem.
podaj mejla na pw to Ci wysle schemat calosci. A27 jest gdzies w wiazce miedzy sterownikiem tempomatu a bezpiecznikami a dokladniej pomiedzy sterownikiem a kostka czarną(są dwie po drodze jedna w puszcze z ecu a druga nad puszka z bezpiecznikami pod wykladziną i jest raczej ta do ktorej dochodzi ten kabel.
rozkminilem juz ten cały tempomat bo nie dzialal i sie troche nagrzebalem w kablach wiec jak cos to pytaj.
podlaczyłes sie juz pod sterownik skrzyni czarno zółtym i manetke czarno białym bo ja nie mam tam napiecia a to jest zasilanie sterownika temp. na krótko juz dziala.
rozkminilem juz ten cały tempomat bo nie dzialal i sie troche nagrzebalem w kablach wiec jak cos to pytaj.
podlaczyłes sie juz pod sterownik skrzyni czarno zółtym i manetke czarno białym bo ja nie mam tam napiecia a to jest zasilanie sterownika temp. na krótko juz dziala.
hipcio, sprawdź czy masz w ogóle kabel od bezpiecznika (S6) 1 pinu brązowej kostki (T6e/1) na podszybiu. U mnie właśnie go brakowało, pomimo, że kabel od zasilania do bezpiecznika był i dalej od brązowej kostki do sterownika skrzyni też.hipcio pisze:podlaczyłes sie juz pod sterownik skrzyni czarno zółtym i manetke czarno białym bo ja nie mam tam napiecia a to jest zasilanie sterownika temp. na krótko juz dziala.
Sterownik skrzyni (przynajmniej w przypadku 4hp) zdaje się daje napięcie na czarno-biały kabel do manetki dopiero po przekroczeniu 30/40km/h (nie pamiętam dokładnie).
kociol878, A27 jest pod deską w kabinie. Ja odpuściłem prucie tam izolacji i wpiąłem się w biało-niebieski kabel przy kostce sterownika silnika.
Four rings to rule them all