Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Który tiptronic

r4q
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 228
Rejestracja: 18 lis 2013, 19:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: r4q » 18 mar 2015, 20:35

Zawsze można też "wymusić" zmianę biegu na skrzyni chyba... u mnie tak reaguje jak jadąc stabilnie w pewnym momencie odpuszczę odrobinę gaz i z powrotem wcisnę ale nie mocniej niż poprzednio.

W ten sposób zmienia bieg nawet poniżej 2000 obr.

Gość

Post autor: Gość » 18 mar 2015, 20:36

Ty masz eskę a one standardowo sa bardziej usportowione :) W A to jest o wiele łatwoejsze ten"tryb eco" :)

xman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 14 mar 2015, 19:03
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: xman » 18 mar 2015, 21:32

To fajnie, że podobnie zmienia biegi. Jutro prawdopodobnie pojadę obejrzeć jedną sztukę, zobaczymy jaka będzie. 4.2 z 4-biegową skrzynią. Wiem, że może nie powinienem tego pisać bo aż może wstyd jak na mechanika i w ogóle, ale zacząłem już nawet oglądać 2.5 tdi. Szczerze mówiąc wcale nie jest to taki strasznie głupi pomysł. Bo zaraz po zakupie można przy okazji rozrządu wymienić wałki, popychacze, pestki i dźwigienki. Robota prosta, a taki komplet kosztuje już od 1200zł plus rozrząd oczywiście. Poza tym te silniki są w miarę bezawaryjne i mają niezłego kopa. Ale nie wiem co ze spalaniem takiego autka. Można go kupić o wiele taniej niż benzynę nawet bez gazu. Jeździł ktoś czymś takim i może coś więcej napisać? Pytam tak z ciekawości, bo raczej i tak zdecyduję się na B+G.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 18 mar 2015, 22:56

Przyznam że troche nie rozumie Twojego toku myślenia,najpierw piszesz że nie chcesz takiego i takiego silnika bo zmienne fazy rozrządu itd. a za chwile chcesz sie wepchać w chyba jeden z najgorszych możliwych silników :) Kilku moich znajomych miało ten silnik,wprawdzie nie w A8, ale każdy z niewyjaśnionych przyczyn zaraz sie tego pozbywał :) Mój kuzyn sprzedał passata b5 z tym silnikiem bo nie umiał ze zejść ze spalaniem poniżej 12 l/100km.Moim zdaniem lepiej kupić i doinwestować benzyne

ernesto

Post autor: ernesto » 19 mar 2015, 07:57

Trzeba zwrócić uwagę że A8 D2 w ogłoszeniach jest coraz mniej ;) Jak ja kupowałem to na Allegro było między 9-10 stron teraz raptem 3 strony, więc i też nie ma w czym wydziwiać a o dziwo ceny idą w górę. Tak więc czasami człowiek nastawia się na daną konfigurację a niestety musi brać to co jest i wygląda dobrze.

xman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 14 mar 2015, 19:03
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: xman » 21 mar 2015, 18:39

Byłem oglądnąć autko o którym pisałem wcześniej. Pod względem wizualnym środek rewelacja, z zewnątrz trochę kosmetyki trzeba, ale nie jest źle. Przejechałem się i tu zdziwienie, auto było na oryginalnym zawieszeniu a strasznie twarde mi się wydawało. Gdy zaliczałem jakieś dziury lub studzienki, to strasznie to było czuć. No i chyba skrzynia coś zaczyna szwankować, bo przy redukcji z 4 na 3 tiptronikiem czuć było mocne dość szarpnięcie. Na innych biegach już nawet nie sprawdzałem. Jak u was wygląda taka redukcja biegów? Skrzynia 4-biegowa.

Gość

Post autor: Gość » 21 mar 2015, 21:11

4biegowe nie są bezszelestne i aksamitne,potrafia szarpnąc ale nie żeby buda rzucało czy coś.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl