Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 3.3TDI ] Ciężko odpala i gaśnie podczas jazdy

david807
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 03 sty 2014, 12:30
Lokalizacja: Głogów

[D2 00 3.3TDI ] Ciężko odpala i gaśnie podczas jazdy

Post autor: david807 » 29 mar 2015, 11:30

Witam.
Problem jak w temacie za każdym razem trzeba go długo kręcić i czasem gaśnie w trakcie jazdy przy dodaniu gazu błędy na vagu
17473-ciśnienie paliwa system nie stabilny
17428-ciśnienie paliwa przekroczony limit
17687-elektrozawór dozowania paliwa.

Wymieniłem regulator wysokiego ciśnienia w pompie i ten koło pompy wtryski po regeneracji , pomóżcie proszę bo pomysły mi się kończą :/
Z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 12:03 przez david807, łącznie zmieniany 1 raz.

czaszkin77
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 157
Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: czaszkin77 » 29 mar 2015, 19:03

Jeśli wszystko powymieniane wtryski zrobione to zostaje pompa do sprawdzenia

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 29 mar 2015, 21:53

Jesli gasnie przy dodaniu gazu - rozumiem ze trzeba dobrze dac mu w palnik - to raczej obstawiam wtryskiwacze. Sprawdz je jeszcze gdzies indziej lub zrob chociaz próbe przelewową...
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

david807
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 03 sty 2014, 12:30
Lokalizacja: Głogów

Post autor: david807 » 30 mar 2015, 06:44

fachowiec który wymieniał regulator wysokiego ciśnienia twierdzi ze pompa jest ok gasnie przy dodaniu gazu jak ledwie go dotkne jak tak sie dzieje to jest na maxa mulowaty moze winna byc pompka pod progiem??

Smoogle
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 30 sie 2012, 10:24
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Smoogle » 09 kwie 2015, 15:47

Pompa w progu jest potrzebna tylko do odpalenia silnika, potem ona jest nie potrzebna. Pisałeś jeszcze kolego o elektrozaworze dozowania paliwa, sprawdzałeś go? Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym czujnik ciśnienia paliwa na listwie oraz zawór regulujący to ciśnienie.

david807
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 03 sty 2014, 12:30
Lokalizacja: Głogów

Post autor: david807 » 12 kwie 2015, 21:13

witam czujnik ciśnienia paliwa mam wymieniony na nowy a ten zawór regulujacy cisnienie gdzie sie znajduje i jak wygląda??

Smoogle
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 30 sie 2012, 10:24
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Smoogle » 15 kwie 2015, 13:51

Zawór regulacji ciśnienia paliwa znajduje się na przeciw czujnika ciśnienia paliwa.

david807
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 03 sty 2014, 12:30
Lokalizacja: Głogów

Post autor: david807 » 16 kwie 2015, 23:08

dzieki kolego sprawdze go

mateja00
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 24 wrz 2014, 10:52
Lokalizacja: mazury

Post autor: mateja00 » 29 lip 2015, 08:44

i co zrobiles auto??
Bo widze ze mam ten sam problem

franko
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 30 lip 2015, 22:35
Lokalizacja: swiebodzin

Post autor: franko » 04 sie 2015, 19:40

witam. problem odcinania paliwa lezy w przelewach! 3 wtryskiwacze przelewaly paliwo jak z kranu (nie bylo w nich cisnienia) i dlatego odcina zaplon.tez mialem wymieniane wtryski i wymienilem pompe wtryskowa (wiem jak) zawor czy to czujnik na pompie, zawor na rozdzielaczu, czujnik wysokiego cisnienia, sprawdzalem prace silnika na kompie dawkowanie, cisnienie, doladowanie,otwarcie zaworow... itd itd... i wrocilem do wtryskow i 3 wymienilem i smiga jak szalona:) i wymienic zawor wysokiego cisnienia:) jesli to zrobicie a dalej bedzie problem powiem co dalej trzeba sprawdzic i postaram sie pomoc:) mo i nasze trzy-trojki nie lubia paliwa z ,,oszczednosci,, bo jednak sie to nie oplaca <faktycznie>

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 04 sie 2015, 21:26

No i musze to powiedziec : A NIE MÓWIŁEM <muzyka>
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

mateja00
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 24 wrz 2014, 10:52
Lokalizacja: mazury

Post autor: mateja00 » 10 wrz 2015, 12:52

franko,

witam mam ten sam problem. zrobilem probe przelewowa i okazalo sie ze 1 wtrysk leje.
wymienilem wtrysk i dalej to samo ciezko pali i gasnie jak dobrze dam jej po garach

mateja00
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 24 wrz 2014, 10:52
Lokalizacja: mazury

Post autor: mateja00 » 11 wrz 2015, 11:20

franko,

witam mam ten sam problem. zrobilem probe przelewowa i okazalo sie ze 1 wtrysk leje.
wymienilem wtrysk i dalej to samo ciezko pali i gasnie jak dobrze dam jej po garach


DODANO:
panowie licze na szybka odpowiedz
Przed zamowieniem wtrysku sprawdzalem na numery i jest tak co 2 wtrysk ma ten sam numer tylko inna koncowka jeden ma G drugi H czy tak powinno byc? Wczoraj po sparwdzeniu przelewow wymienilem wtrysk z taka koncowka co bylo na starym i auto dzis juz nawet nie odpala, dzwonilem do faceta co wystawil te wtryski i powiedzial ze u niego byly wszystkie takie same wtryski z koncowka H. Licze na pomoc pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2015, 11:05 przez mateja00, łącznie zmieniany 1 raz.

czaszkin77
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 157
Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: czaszkin77 » 11 wrz 2015, 12:44

W 3.3 tdi według ,,ETKI" powinny być wtryskiwacze o nr; 057 130 276 H

mateja00
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 24 wrz 2014, 10:52
Lokalizacja: mazury

Post autor: mateja00 » 13 wrz 2015, 15:54

tak mam takie numery tylko jeden jest G drugi H i caly czas mam problemy z tym samochodem to moze wina tych wtryskow

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl