Czyli nie ma powiązania z antenami a jedynie z zapłonem, który musi być włączony.1 Kluczyk należy włożyć do zamka zapłonu,
by uruchomić włącznik układu zezwolenia
na wejście i uruchomienie silnika E415.
2 W ten sposób do sterownika zezwolenia
na wejście i uruchomienie silnika J518
dociera informacja o włączeniu zacisku S.
Sterownik wysyła tę informację magistralą
CAN komfortu.
3 Komunikat „zacisk S” dociera do sterownika
identyfikacji kierowcy J589. Jeżeli
teraz na przycisku układu zezwolenia na
wejście i uruchomienie silnika E408 znajdzie
się znany (zapamiętany) palec, sterownik
identyfikacji kierowcy wysyła
magistralą CAN komfortu identyfikator (ID)
kierowcy. Poszczególne sterowniki odczytują
identyfikator i wybierają parametry
działania, zapamiętane dla tego kierowcy.
Po jej odłączeniu może ogólnie odłączać układ bo stwierdza, że jest nie sprawny. Dlatego nei działa odpalanie, ale po podłączeniu anteny nie koniecznie musi ona być sprawna ale błąd nie ma tak wysokiego priorytetu aby wyłączyć system odpalania bezkluczykowego. Takie mam wrażenie.