![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Niskie obroty
Nie trzeba tu speca wymiana tych nastawnikow to nie jest skomplikowana operacja , jak mechniak choc troche liznol mechaniki z audi to zrobi to w 1 dzien za cene 400-500 zl na strone , zreszta jak gdzies oddasz to spisz umowe i tyle , grunt dobrze ustawic po tym wszystkim walki i tyle w temacie
Duzo silnikow audi ma takowe nastawniki czesta usterka v6 2.8 2.4 r4 1.8t v8 4.2 3.7 , wszystkie maja podobnie sterowane fazy rozrzadow wiec jesli mechanik nie umie tego zrobic to wg mnie dupa a nie mechanik
Stan nastawnikow mozna zbadac vcds
Duzo silnikow audi ma takowe nastawniki czesta usterka v6 2.8 2.4 r4 1.8t v8 4.2 3.7 , wszystkie maja podobnie sterowane fazy rozrzadow wiec jesli mechanik nie umie tego zrobic to wg mnie dupa a nie mechanik
Stan nastawnikow mozna zbadac vcds
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin