części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 4.2PB/LPG ] TIP- 5 lock up, czy jak to sie nazywa?

Para
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 21 wrz 2010, 22:31
Lokalizacja: Hiszpania

Post autor: Para » 11 cze 2011, 21:32

gdzie kupiles orginalny ?

[ Dodano: 2011-06-12, 19:49 ]
jak jade 80km na 4 to mam 1800obr jak puszcze gaz to spadaja do 1400obr i jak znowu dam pozadnie w pedal to idzie 2800obr i sie bujają do 3000obr i znowu na 2800obr to bardo duzy uslizg i do tego te bujanie obrotami na 3 4 5 tak samo sie dzieje i sa tez szarpniecia jakby zostawal na chwile na luzie miedzy biegami

papajapa
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 27 maja 2011, 09:57
Lokalizacja: tomaszów mazowiecki

Post autor: papajapa » 04 sie 2011, 23:56

Miałem ten sam problem co marcin b. Po wymianie konwentera obroty nie faluja. Wymienialalem sam z kumplem. Wstawilismy uzywke. Plotki że nie może być używany konwenter też obalam. Może być trzeba to tylko albo aż, dobrze zrobić.

Para
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 21 wrz 2010, 22:31
Lokalizacja: Hiszpania

Post autor: Para » 05 sie 2011, 14:32

u mnie po wymianie jest dalej to samo moze poza mniejszym uslizgiem chyba jednak skrzynia jest walnieta

tomek87g
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 286
Rejestracja: 24 sty 2011, 23:07
Lokalizacja: Wpy:)

Post autor: tomek87g » 05 sie 2011, 15:04

papajapa pisze:Miałem ten sam problem co marcin b. Po wymianie konwentera obroty nie faluja. Wymienialalem sam z kumplem. Wstawilismy uzywke. Plotki że nie może być używany konwenter też obalam. Może być trzeba to tylko albo aż, dobrze zrobić.
Dobrze to ująłeś :mrgreen:
dodam tylko ze ta używka to był oryginał
a problemy stwarzał regenerowany konwenter
i do pomocy trzeba miec dokładnych pomocników co podpinaja wszystkie wtyczki :D
wtedy zaoszczedzimy troche czasu :-P

po objawach jakie opisuje "Para"
to niestety raczej bez rozebrania skrzyni sie nie skonczy

MartiniNBR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 16 mar 2015, 21:52
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: MartiniNBR » 10 kwie 2015, 21:57

Ja mam podobnie, na 4-5 biegu skrzynia trochę "głupieje". Przy jeździe ok 70km/h i delikatnym wciśnięciu gazu skrzynie zrzuca i wrzuca bieg tak jakby nie wiedziała czy ma wybrać 4 czy 5. Występuje też efekt podwójnego zapinania biegu szczególnie 4 i 5 tak jakby zapina się raz a za chwilkę jeszcze raz i obroty spadają do właściwego poziomu. Mam też minimalny uślizg przy wyższych obrotach.

Poza tym skrzynia działa idealnie.

To konwerter?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 10 kwie 2015, 22:29

Tak wyglada. Dobrze zeby sie nim przejechał ktos z doswiadczeniem.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Gość

Post autor: Gość » 10 kwie 2015, 22:50

No racja Paweł. To co piszeMartiniNBR, nie bardzo mozna podpiąć pod awarie czy nie. Ktoś kto nie zna się na zasadzie pracy ASB tej konkretnej nie bedzie wiedział kiedy jest dobrze a kiedy źle a kiedy łapie się przewrażliwienie.
Jeździłem już dwiema D2 FL których właściciele byli troszke przewrażliwieni :)

MartiniNBR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 16 mar 2015, 21:52
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: MartiniNBR » 11 kwie 2015, 21:34

Podejrzewam że to kwestia przyzwyczajenia i wyczucia. Auto swój przebieg ma więc skrzynia nowa nie jest.

Może gdyby tak szybko nie wrzucała 5 biegu byłoby inaczej a tak w mieście przy 60-70 właduje 5 i sama się gubi.

Moje rozwiązanie to zablokowanie jej na 3 i święty spokój :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl