![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Wymiana soczewek
-
- Super Klubowicz
- Posty: 637
- Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
- Lokalizacja: Tychy
[D2 FL ALL ] Wymiana soczewek
Tak dzisiaj siedziałem i myslalem nad zmianą soczewek w lampach.
Czy może ktoś juz coś takiego robił i czy idzie wymienić bez zadnych przeróbek lamp?
Lub może doradzić jakie bedą pasowały.
Jakiej średnicy sa ori soczewki w a8 FL?
Czy ewentualnie soczewki Koito 3" bedą pasować w miejsce ori?
Czy może ktoś juz coś takiego robił i czy idzie wymienić bez zadnych przeróbek lamp?
Lub może doradzić jakie bedą pasowały.
Jakiej średnicy sa ori soczewki w a8 FL?
Czy ewentualnie soczewki Koito 3" bedą pasować w miejsce ori?
Nie zakładałem tego ja a dałem koledze co ma więcej cierpliwości w rezaniu. Szukaj soczewek boxenonowych z MB/BMW 3" Róznica jak sie możesz domyślić jest kolosalna bo żarówkowe długie wywaliłem. Te światło co masz na mijania po otworzeniu przesłonki wali se na wprost ładnie nam oświetlajc drogę. Jest to też oszczędność prądu
Cena soczewek to 300-400zł sztuka,nowa więc odpada tez problem regeneracji bo masz nowe.

-
- Super Klubowicz
- Posty: 637
- Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
- Lokalizacja: Tychy
-
- Super Klubowicz
- Posty: 637
- Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
- Lokalizacja: Tychy
wiec bede musiał to ta kzrobic:) jakbyś mogl popytać kolegi jak dużo roboty jest z tym zeby te 3cale wsadzic tak? czy trzeba wiertac w lampie mocowanie ? jak to wszsytko wyglada? bo mam wielka chrapke na to. a i powiedz jak wyglada lampa z zewnatrz? widac jakas roznice? ze soczewka wieksza? ja mam chrpake na te soczewki koito z japońskich aut sa naprawde super.
Róznice czy elementy rezania widać jak przyłozysz oko do lampy i wiesz gdzie patrzeć. Najwięcej roboty jest z ustawieniem idealnie prostopadle żeby ci po ukosie nie swieciły jak wkręcisz w auto. Ja mam przedlifta i jakieś rezanko trzeba,bedziesz widział jak wywalisz starą i przymierzysz nową.
W lifcie tez sie da to zrobić bo tam masz jedno centralne oko soczewki (u mnie jest jeszcze druga mniejsza obok) no i lustro długich mamy od środka.
W stelażu lampy wiadomo trza bedzie jakieś blaszki zastosowac żeby umocowac soczewke o innym rozstawia śrub a w lusterku tylko nieznacznie powiekszysz otwór co by oko ładnie widziało.
Po zamontowaniu podłaczasz cewke do drogowego i otwiera sie przesłonka. Przy zgaszonych świałach nie masz opcji mrugniecia xenonem,dlatego zostawiłem długie ale w ledzie. Ty mógł byś sobie zrobić z nich dzienne "modułem 30%" i zostawić by miec czym mrugać gdy nie swiecisz w dzień. Jesli świecisz w dzień to wstaw se leda i bedzie świecił ladnie z xenonem.
W lifcie tez sie da to zrobić bo tam masz jedno centralne oko soczewki (u mnie jest jeszcze druga mniejsza obok) no i lustro długich mamy od środka.
W stelażu lampy wiadomo trza bedzie jakieś blaszki zastosowac żeby umocowac soczewke o innym rozstawia śrub a w lusterku tylko nieznacznie powiekszysz otwór co by oko ładnie widziało.
Po zamontowaniu podłaczasz cewke do drogowego i otwiera sie przesłonka. Przy zgaszonych świałach nie masz opcji mrugniecia xenonem,dlatego zostawiłem długie ale w ledzie. Ty mógł byś sobie zrobić z nich dzienne "modułem 30%" i zostawić by miec czym mrugać gdy nie swiecisz w dzień. Jesli świecisz w dzień to wstaw se leda i bedzie świecił ladnie z xenonem.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 637
- Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
- Lokalizacja: Tychy
no bede miał urlop to musze nad tym wszsytkim pomyśleć bo najpierw chce wypolerować klosze i pomalować lakierem bezbarwnym:) a wracajac do soczewek spróbuje poszukać moze uda sie znalesć takie krote spasują srubki montażowe i nie bedzie trzeba sie za dużo bawic:) wyjme swoja soczewke pomierze otwory i bedziem szukac:)