części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB ] Pęknięty pasek rozrządu?

Gość

Post autor: Gość » 17 kwie 2015, 12:26

Pepi sa złe paski i gates do nich nalezy. Widziałem wiele aut z tym ównem co pekało lub wygladało na strzep po kilku nastu max 30tyś km

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 17 kwie 2015, 12:30

Z INĄ jest tak jak trafisz. Niestety teraz już wszędzie coraz więcej shitu
Black Cars Matters

Gość

Post autor: Gość » 17 kwie 2015, 12:35

Dokładnie tak. Kupowanie droższych jedynie zmniejsza ryzyko a nie je wyklucza.

Bardzo jestem ciekaw przyczyny pęknięcia i jak Gabriel dojdziesz daj koniecznie nam znać.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 17 kwie 2015, 13:29

według mnie problemem było pewnie łozysko pod dolnym kółkiem rozrządu. Nikt go nie wymienia a niestety powinno byc zmienione (jest takie samo jak na wiskozie)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 kwie 2015, 16:51

to ja kupuje najtaniej jak się da i jest ok :)
a zapodało się tego troszkę w życiu ;)

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 17 kwie 2015, 20:30

Bugalon pisze:według mnie problemem było pewnie łozysko pod dolnym kółkiem rozrządu. Nikt go nie wymienia a niestety powinno byc zmienione (jest takie samo jak na wiskozie)
Zostało wymienione i pamiętam że tanie nie było.
Ale faktycznie rolki INA, tylko pompa wody jest założona SKF.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 17 kwie 2015, 20:45

Wymieniałeś też koło zębate za kołem pasowym na wale korbowym ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 17 kwie 2015, 20:52

Apropos tego koła to w wielu vagach sie one zwyczajnie sypią. Ja wymieniałem na uzywke pierwszym razem a drugim juz na nowe.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 kwie 2015, 21:55

Apophis pisze:sa złe paski i gates do nich nalezy
Z tym tak niechętnie się zgodzę, od lat zakładam miedzy innymi paski tej firmy. A tu gdzie obecnie pracuje robią to już od zawsze (około 11 lat) i do dej pory żaden się nie zerwał. Tak jak ktoś już wyżej wspomniał, paski tylko ze starości pękają ...jeżeli pękł przed czasem to winą jest błędny montaż lub użycie lipnych czy też najtańszych części niewiadomego pochodzenia.
Paski w większości przypadków pękają na wolnych obrotach, wtedy działają na nie największe obciążenia. Jeżeli zerwanie następuje przy wyższych obrotach to zazwyczaj oznacza fabrycznie wadliwe komponenty lub zwykłe zmęczenie materiału.

Gość

Post autor: Gość » 17 kwie 2015, 22:01

Moje info widziane na własne oczy zreszta pochodzi z warsztatu gdzie zawsze robie auto. Dziwne żeby kilka osób z róznymi autami miało te same problemy. Pasek pekł tylko jednemu reszta byla postrzepiona i tak zmęczona życiem że nie wytrzymał by juz długo a zapewniam że przebiegi były do 40tyś.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 kwie 2015, 05:43

mi jeszcze żaden się się urwał
raz śruba od rolki strzeliła i była kolizja i raz po wypadku dokładnie po 1 tys od wymiany a po stłucze 500 km się zerwał
auto dostało dobrego strzała .
Auta które trafiają po zerwaniu to zazwyczaj coś niedokręcone coś wpadło jakaś śruba raz mysz wlazła :D

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 18 kwie 2015, 13:09

michalwruszak pisze:Wymieniałeś też koło zębate za kołem pasowym na wale korbowym ?
Nie wymieniałem.

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 18 kwie 2015, 19:47

Gabriel pisze:
michalwruszak pisze:Wymieniałeś też koło zębate za kołem pasowym na wale korbowym ?
Nie wymieniałem.
Czy przy każdej wymianie paska, to trzeba też to koło zębate wymieniać?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 18 kwie 2015, 19:57

Myśle ze nie zaszkodzi - nie kosztuje bardzo dużo , napewno warto sprawdzić jego stan
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 18 kwie 2015, 21:22

Własciwie bedzie sie lepiej spało jak po
1. Sprawdzimy z lupą wszystko co jest związane z rozrzadem,dosłownie każda śrubkękołko no wsio.
2. Wymienimy rzeczy których nikt nie wymienia czyli np takie koło czy też zmęczone jakies sruby.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl