![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Auto szarpie prz stałej predkości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
[D2 00 4.2PB/LPG ] Auto szarpie prz stałej predkości
Witam. Mam pewien problem.
Wczoraj podczas trasy auto zaczeło delikatnie szarpać. Objaw trochę dziwny bo szarpie tylko przy utrzymywaniu stałej predkosci(tempomat,jak i manualnie). No i jest to odczuwalnoe powyżej 100km/h. Gdy przyspieszam gwałtownie czy delikatnie-nie szarpie, gdy puszcze gaz równiez nic. Na postoju na biegu jałowym na "ucho" chodzi równo, po przegazowaniu równiez zadych podejżanych zachowań. Tak samo na gazie czy paliwie.
Początkowo podejzewałem skrzynie,(olej sprawdzony lecz jeszcze nie wymieniony) choć biegi zmienia płynnie i beż żadnych problemów jak i przy redukcji równiez bez szarpnieć. Tak że chyba to nie tu jest problem.
Dziś podłączyłem VAGa ale niestety nic-w silniku jak i na skrzyni. Żadnej podpowiedzi. Nie wiem od czego zacząć sprawdzanie. Wydeje mi sie że coś z układem zapłonowym ale powności i podejżen jak na razie żadnych- jak to sprzawdzić???
Z góry dzieki za podpowiedzi
Wczoraj podczas trasy auto zaczeło delikatnie szarpać. Objaw trochę dziwny bo szarpie tylko przy utrzymywaniu stałej predkosci(tempomat,jak i manualnie). No i jest to odczuwalnoe powyżej 100km/h. Gdy przyspieszam gwałtownie czy delikatnie-nie szarpie, gdy puszcze gaz równiez nic. Na postoju na biegu jałowym na "ucho" chodzi równo, po przegazowaniu równiez zadych podejżanych zachowań. Tak samo na gazie czy paliwie.
Początkowo podejzewałem skrzynie,(olej sprawdzony lecz jeszcze nie wymieniony) choć biegi zmienia płynnie i beż żadnych problemów jak i przy redukcji równiez bez szarpnieć. Tak że chyba to nie tu jest problem.
Dziś podłączyłem VAGa ale niestety nic-w silniku jak i na skrzyni. Żadnej podpowiedzi. Nie wiem od czego zacząć sprawdzanie. Wydeje mi sie że coś z układem zapłonowym ale powności i podejżen jak na razie żadnych- jak to sprzawdzić???
Z góry dzieki za podpowiedzi
Przegladnij podobne tematy dotyczace lifta i znajdziesz które bloki. niestety w lifcie robiłem to dwa razy i nie pamietam kanałów.
Statyczne pracy sond i korekty krótkoterminowe. I dynamiczne przepływki,sond i korekty.
To takie podstawowe. od tego trza zaczać.
Wspominasz że ci sie to dzieje przy pewnej predkości więc najlepiej wtedy zaobserwowac co sie dzieje.
Poza tym problemy może powodowac takie coś jak: lewizny,poduszki,konwerter,skrzynia,dyferencjał,cewki,świece i inne.
Statyczne pracy sond i korekty krótkoterminowe. I dynamiczne przepływki,sond i korekty.
To takie podstawowe. od tego trza zaczać.
Wspominasz że ci sie to dzieje przy pewnej predkości więc najlepiej wtedy zaobserwowac co sie dzieje.
Poza tym problemy może powodowac takie coś jak: lewizny,poduszki,konwerter,skrzynia,dyferencjał,cewki,świece i inne.
Zawieszenie tylnego dyfra trza sprawdzić,jego poduchę. Zerknij na połosie i sprawdź luzy na przegubach,podpore wału w jakim stanie.
Ale wyżej wspomniane powodowac beda raczej drgania.
Jesli jest to szarpanie może być zwiazane z samym dyfrem,skrzynia,konwerterem bądź silnikiem ktory ma cos nie tak w pewnym zakresie-i dlatego logi moga cos rozjaśnić.
Ale wyżej wspomniane powodowac beda raczej drgania.
Jesli jest to szarpanie może być zwiazane z samym dyfrem,skrzynia,konwerterem bądź silnikiem ktory ma cos nie tak w pewnym zakresie-i dlatego logi moga cos rozjaśnić.