Kolego ja u siebie wymieniałem i żadnej adaptacji,skasowałem błedy i w drogę za dwa dni ponownie vagowanie ale czysto żadnych błędów.Myślę że problem jest gdzieś indziej.daro72 pisze:Z tego co pamiętam to po wymianie przepływki. Trzeba ją jakoś zaadoptować czy jakoś ustawić. W przeciwnym wypadku przepływomierz będzie wysyłał błędny sygnał do sterownika i mogą dziać się szopki. W sumie to właśnie z niej pochodzi sygnał jak bogata ma być mieszanka. Sterownik silnika zbiera dużo informacji z różnych czujników i wtedy właśnie mogą wyskakiwać różne błędy. Nie wiem jak to się robi ale było to gdzieś na forum. Musisz poszukać. Alę raczej na pewno przepływkę się jakoś adaptuję.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Obroty biegu jałowego silnka AQF
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
w 2.8 ack mialem podobne bledy- 'wartośc biegu jałowego przekroczona' 'wartość graniczna przekroczona' i cos tam jeszcze, teraz nie pamietam wtedy mialem problem z trzymaniem odrotow i falowaniem, padnieta przepustnica po adaptacji problem ustepowal ,ale jak tylko na chwile ucieklo napiecie to od nowa musialem robic adaptacje przepustnicy, nie trzymala pamieci.