Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 94 4.2PB/LPG ] silniczki klap nawiewów

Czakv8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 11 lis 2014, 11:39
Lokalizacja: Zbąszyń

[D2 94 4.2PB/LPG ] silniczki klap nawiewów

Post autor: Czakv8 » 01 maja 2015, 17:12

Witam mam problem z silniczkiem v68 otóż był spalony lecz po przełożeniu na sprawny kręci lecz jakby brakowało mu mocy i wyskakuje błąd o blokowaniu klap i braku napięcia.. Po pomiarze napięcia międz 5 a 4 pinem wychodzi gdzieś maksymalne napięcie 1.6 V gdzie w silniczku od innej klapy wartośc jest do 9 V . czy to już oznaka padniętego sterownika?
Ostatnio zmieniony 01 maja 2015, 17:31 przez Czakv8, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 maja 2015, 19:31

Czakv8 pisze:po przełożeniu na sprawny
"sprawny", oznacza nowy czy używany i skąd pewność, że jest dobry?

Czakv8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 11 lis 2014, 11:39
Lokalizacja: Zbąszyń

Post autor: Czakv8 » 02 maja 2015, 09:38

Przełożyłem silniczek od klapy pasażera na nogi.. Tam dział bez problproblemowo. I tam napięcie sterowania było 9 V

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 02 maja 2015, 10:38

Sprawdź napięcia bezpośrednio na wyjściu ze sterownika, może z kablami coś nie halo <hmm>

Czakv8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 11 lis 2014, 11:39
Lokalizacja: Zbąszyń

Post autor: Czakv8 » 02 maja 2015, 13:39

Poprzedni silniczek mógł zrobić zwarcie i mógł uszkodzić sterownik bo oporność jego jest z 4 ohm a działający ma lekko ohm 100 ohm

Czakv8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 11 lis 2014, 11:39
Lokalizacja: Zbąszyń

Post autor: Czakv8 » 26 lip 2015, 01:48

Wymieniłem sterownik i adaptacja przebywa na tym silniczku poprawnie czego nie było na poprzednim klimatroniku. Ale cóż dalej wyrzucaa błąd o braku napięcia bądź blokowaniu sie klapy.. Klapa porusza się swobodnie gdy włączam klimatronik to delikatnie 4 raz ruszy się i koniec pracy jego.

Czakv8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 11 lis 2014, 11:39
Lokalizacja: Zbąszyń

Post autor: Czakv8 » 29 lip 2015, 23:34

Problem rozwiązany. Klimatronik był uszkodzony poprzedni i wymieniony na sprawow a dalsze błędy o blokowaniu się klap chociaż adaptacje jakoś się robiły wynikaly z tego że wewnątrz tego silniczka sam silniczek był biegunami okreconn i działal w druga stronę

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl