![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Jak zdemontowc wskazówki licznika?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
[D2 ALL ] Jak zdemontowc wskazówki licznika?
Potrzebuje dostac sie do wyswietlacza zegarka i wskaznika przebiegu aby poprawic ich wyswietlanie - jak jest goraco to widze ciemnosc.. No i zeby to zrobic wyciagnalem licznik, rozprulem go i poddalem sie na wskazowkach. Jak je zdjac nie uszkadzajac niczego?
Ostatnio zmieniony 10 cze 2011, 22:30 przez szeryfisch, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
A nie można od tyłu się dostać do żarówek ? http://www.audipages.com/upgrades/dashrings.html
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Problemem nie jest podswietlenie ktore i tak jest zrealizowane na diodach, ale sam wyswietlacz. On jest zamontowany na tzw elastomerze i tam brakuje styku. Im cieplejszy licznik tym bardziej poszatkowane wskazanie az znika calkiem. No i zeby to poprawic potrzebuje zdjac wskazowki...
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
szeryfisch pisze:Problemem nie jest podswietlenie ktore i tak jest zrealizowane na diodach, ale sam wyswietlacz. On jest zamontowany na tzw elastomerze i tam brakuje styku. Im cieplejszy licznik tym bardziej poszatkowane wskazanie az znika calkiem. No i zeby to poprawic potrzebuje zdjac wskazowki...
kolego ja u siebie tez tak mam że jak gorąco to słabo widać po prostu nie wyświetla wszystkich cyfr. A jaki masz patent na naprawe tego bo podobno to ciężko z tym a w serwisie to cały licznik tylko do kupienia.
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Patentu jeszcze nie mam, ale z dobrego zrodla wiem ze wyswietlacz zamontowany jest na przewodzacej gumie tzw elastomerze i to wlasnie tam na styku szkla z guma robi sie problem. Jak rozbiore i naprawie lub nie, to dam znac jak to zrobic.
Jak wskazowki zdjac juz wiem ...
Jak wskazowki zdjac juz wiem ...
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Ok to napisz jak sobie poradzisz z tymszeryfisch pisze:Patentu jeszcze nie mam, ale z dobrego zrodla wiem ze wyswietlacz zamontowany jest na przewodzacej gumie tzw elastomerze i to wlasnie tam na styku szkla z guma robi sie problem. Jak rozbiore i naprawie lub nie, to dam znac jak to zrobic.
Jak wskazowki zdjac juz wiem ...
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
A wiec pi***da :evil: Rozebralem licznik i wyswietlacze nie sa tak jak w A6 na elastomerze tylko maja tasme ktora jest przylutowana do plytki licznika i z drugiej przyklejoną strony do wyswietlacza. Nie pozostaje nic innego jak wymiana wyswietlacza z tasma albo calego licznika.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Sorrki za odgrzanie kotleta, ale napisze ktoś jak zdjąć te cholerne wskazówki? Zacząłem od wskazówki temperatury płynu chłodniczego, ale zerwała się sprężynka i wskazówka nie wraca teraz do położenia "zerowego" po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, tylko spada do około 50 stopni celsjusza. Muszę zrzucić te wskazówki, bo chcę wymienić LEDy czerwone od podświetlenia na białe, a nie chcę więcej nic uszkodzić 
Za podpowiedź obiecuję fotostory z wymiany podświetlenia
[ Dodano: 2011-06-19, 14:27 ]
Odpowiadam sam sobie w na przyszłość innym.
Aby zdjąć wskazówki bez uszkodzenia mechanizmu (a konkretnie skrężynek) nalezy cieniutkimi szczypcami dostać się do ośki pomiędzy mechanizmem a płytką drukowaną i przytrzymać, kręcąc jednocześnie wskazówką. Aby je potem dobrze załozyć, należy potem wcisnąć je na miejsce, bez kręcenia
Na koniec sprawdzic wszystko VAGiem - test elementów wykonawczych, czy wskazówki pokazują to, co powinny.

Za podpowiedź obiecuję fotostory z wymiany podświetlenia

[ Dodano: 2011-06-19, 14:27 ]
Odpowiadam sam sobie w na przyszłość innym.
Aby zdjąć wskazówki bez uszkodzenia mechanizmu (a konkretnie skrężynek) nalezy cieniutkimi szczypcami dostać się do ośki pomiędzy mechanizmem a płytką drukowaną i przytrzymać, kręcąc jednocześnie wskazówką. Aby je potem dobrze załozyć, należy potem wcisnąć je na miejsce, bez kręcenia

Na koniec sprawdzic wszystko VAGiem - test elementów wykonawczych, czy wskazówki pokazują to, co powinny.
Elektronika samochodowa.