![]() |
![]() |
[S8 D2 98 LPG ] Problem z kopceniem na ciepłym 4.2 AHC
[S8 D2 98 LPG ] Problem z kopceniem na ciepłym 4.2 AHC
Witam Panowie od zakupu mam pewien problem z moją S8 a mianowicie auto kopci na niebiesko czyli pali olej momentami mocno zazwyczaj jak jest mocno zagrzana to po odpaleniu lub przy schodzeniu z obrotów lub jak po stoi odpalona i dodam gazu.
Silnik ma moc, pracuje równo jak na v8 przystało.
Nie ma reguły zdarza się że wg nie kopci..
Są jakieś szanse że to odma czy ewidentnie uszczelniacze lub pierścienie ?
Po kupnie było to bardzo częste zjawisko i w miarę jazdy trochę się uspokoiło...
Świeżo zalany Castrol Magnatec 10W40
Pozdrawiam
Silnik ma moc, pracuje równo jak na v8 przystało.
Nie ma reguły zdarza się że wg nie kopci..
Są jakieś szanse że to odma czy ewidentnie uszczelniacze lub pierścienie ?
Po kupnie było to bardzo częste zjawisko i w miarę jazdy trochę się uspokoiło...
Świeżo zalany Castrol Magnatec 10W40
Pozdrawiam
Moze i jezdzil dlatego łyka olej.Poszperaj na forum bo są posty na ten temat.Byly przypadki gdzie po wymianie oleju auta przestawaly brać olej lub przynajmniej zmniejszal sie ich apetyt na niego.Napewno tu jest juz post który pomoze ci rozwiazac twój problem.Powodzenia.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ewidentne podciąganie uszczelniaczami, przepustnica zamknięta spore podciśnienie więc ssie każdą dziurąApophis pisze:Mi kopci zawsze po hamowaniu silnikiem. Jak jade stromym zjazdem i mam zapięty 2lub 3 bieg to po skończeniu zjazdu i dodaniu gazu musi wypierdzieć to co sie nazbierało. Im dłużej więc hamuje silnikiem tym wiekszego pierda puści potem. Ubytek do pół litra na 1000
Re: Problem z kopceniem na ciepłym 4.2 AHC
Pomiar sprężania i będziesz wiedział czy kupiłeś samochód czy nie. Pierwszy pomiar i notujesz. Następnie wtryskujesz troszkę oleju w komorę i mierzysz ponownie.KamcioS8 pisze: Silnik ma moc, pracuje równo jak na v8 przystało.
Nie ma reguły zdarza się że wg nie kopci..
Są jakieś szanse że to odma czy ewidentnie uszczelniacze lub pierścienie ?
Jeśli po wtryśnięciu oleju kompresja będzie podobna to wina jest uszczelnienia w głowicach. Wyjdzie gdzie i będziesz wiedział na których garczkach.
Jeśli kompresja wzrośnie po wtryśnięciu oleju to oznacza tylko pierścienie.
Są na to sposoby ale pierw rób pomiar baniaków. Nie ma co wróżyć z kart i zgadywać co by było gdyby.
Trzeba zacisnąć pasa i spojrzeć prawdzie w oczy czy motor nie jest zarżnięty.
Oleje tu nie pomogą już choćby nie wiem co. I nie słuchaj bajek że jest to wolno spasowany silnik i ma brać olej. To tylko wymówka ludzi którzy to wymyślili by usprawiedliwić słownictwo ( zarżnięty motor )
To czy ma moc czy nie to nie jesteś w stanie tego ocenić. Dlaczego ? Bo inną moc będzie miał motor co ma sprężanie 15 a inną co będzie miał 8. A V8 i tak będzie mocne, nawet jeśli z 340 KM zostało 250KM
Daj znać co wyszło.