Może ktoś wie co mogę jeszcze zrobić? Bo nie uśmiecha mi się wydawanie pieniędzy na elektrykówVAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4D - Audi A8 D2
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56,65,76
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 557 K
Component: 4,2L V8/4V MOTR AT D02
Coding: 04273
Shop #: WSC 00000
4 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
18033 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from TCU
P1625 - 35-00 - -
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-00 - -
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
Readiness: N/A
Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 927 156 E
Component: AG4 GETRIEBE 018 D27
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
00529 - Engine Speed Signal Missing
31-00 - Open or Short to Ground
00526 - Brake Light Switch-F
03-00 - No Signal
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111 M
Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D11
Coding: 0273004134
Shop #: BB 24302
2 Faults Found:
01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
31-00 - Open or Short to Ground
01201 - ABS Valves Supply Voltage
35-10 - - - Intermittent
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 820 043 C
Component: D2-KLIMAVOLLAUTOMAT_D03
Coding: 00180
Shop #: WSC 02314
No fault code found.
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 919 033 F
Component: D2-KOMBIINSTRUMENT__D16
Coding: 17183
Shop #: WSC 86120
No fault code found.
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8LO 862 257
Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk
Coding: 10184
Shop #: WSC 65535
8 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side
35-00 - -
01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear
35-00 - -
01374 - Alarm triggered by Terminal 15
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01369 - Alarm triggered by Hood Switch
35-00 - -
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact
35-00 - -
End -------------------------------------------------------
[D2 97 4.2PB/LPG ] Skrzynia w trypie awaryjnym, nie zmieni
Sprawa wygląda następująco. Sterownik wymieniłem, pojeździłem chwile i tryb awaryjny. Doszedłem do wniosku że zrobię skan vagiem i oto rezultaty:
Ma problem z sygnałem obrotów silnika. Za to jak wiem odpowiada G28 i jeszcze problemy elektryczne w ABS. Wszystkie styki sa ok? Może gdzies nie łaczy?
Do tego lewa sonda siedzi i immo cos blokuje.
To sa błedy powracające czy zczytałes to co było? Musiał bys skasowac i zrobic ponowny odczyt a także logi. Auto z takimi błedami stałymi nie powinno jeździc poprawnie.
Do tego lewa sonda siedzi i immo cos blokuje.
To sa błedy powracające czy zczytałes to co było? Musiał bys skasowac i zrobic ponowny odczyt a także logi. Auto z takimi błedami stałymi nie powinno jeździc poprawnie.
Czujnik G28 podejrzewałem już wcześniej. Silnik potrafi nie trafić w zapłon lub zgasnąć będąc na wolnych obrotach (jak stoję na światłach, czy dopiero co odpale, albo mam zgasić).
Wszystkie styki do jakich miałem dostęp "od góry" zostały potraktowane kontaktem K2, spróbuje ponownie, może coś pomoże.
Sonda przez gaz pokazuje ten błąd (chociaż gaz ostatnio nie działa, także może i ona siedzi), a immo ponieważ zrobione jest przez nie odcięcie zapłonu.
Zczytałem co było. W jaki sposób zrobić te logi? Których kanałów?
Wszystkie styki do jakich miałem dostęp "od góry" zostały potraktowane kontaktem K2, spróbuje ponownie, może coś pomoże.
Sonda przez gaz pokazuje ten błąd (chociaż gaz ostatnio nie działa, także może i ona siedzi), a immo ponieważ zrobione jest przez nie odcięcie zapłonu.
Zczytałem co było. W jaki sposób zrobić te logi? Których kanałów?
Dobrałem się do czujnika G28, jest sprawny. Znajomy elektryk podpowiedział mi, żebym sprawdził czujnik prędkości. Po wejściu w ABS każde koło (wg sterownika) kręci się z prędkością 1 km/h, a wg zegarów 0.
Lewa sonda jest do wymiany, bo strasznie dziwne rzeczy pokazuje
Jak myślicie, czy czujnik prędkości może na coś wpływać?
Lewa sonda jest do wymiany, bo strasznie dziwne rzeczy pokazuje
Jak myślicie, czy czujnik prędkości może na coś wpływać?
Podepnę się pod kolegę.
Skrzynia 5hp19 po remoncie 30 000km. Od tego czasu szarpania przy zmianie PRND i delikatniejsze przy zmianie biegów. Auto stało 3 lata w garażu i bylo od czasu do czasu odpalane i bez jazdy zmiany pozycjonera. Szarpnięcia były na zimnym i gorącym silniku. W miniony weekend yjechałem na przejażdzkę i sytuacja wyglądała następująco.
Po wrzuceniu D z szarpnięciem i puszczeniu hamulca auto toczy się i po dodaniu gazu dynamicznie rusza po czym szybko zmienia biegi do 4 i pomimo wzrostu obrotów silnika nie ciągnie, nastepnie przechodzi w tryb awaryjny.
Po wylączeniu zapłonu i powtórnym uruchomieniu silnika sytuacja się powtarza.
Proszę o pomoc
Skrzynia 5hp19 po remoncie 30 000km. Od tego czasu szarpania przy zmianie PRND i delikatniejsze przy zmianie biegów. Auto stało 3 lata w garażu i bylo od czasu do czasu odpalane i bez jazdy zmiany pozycjonera. Szarpnięcia były na zimnym i gorącym silniku. W miniony weekend yjechałem na przejażdzkę i sytuacja wyglądała następująco.
Po wrzuceniu D z szarpnięciem i puszczeniu hamulca auto toczy się i po dodaniu gazu dynamicznie rusza po czym szybko zmienia biegi do 4 i pomimo wzrostu obrotów silnika nie ciągnie, nastepnie przechodzi w tryb awaryjny.
Po wylączeniu zapłonu i powtórnym uruchomieniu silnika sytuacja się powtarza.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam. Roman