części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 4,2 1995 LPG] Problem z porannym odpalaniem

bizon1971
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 01 kwie 2010, 14:13
Lokalizacja: Głogów

[D2 4,2 1995 LPG] Problem z porannym odpalaniem

Post autor: bizon1971 » 20 cze 2010, 18:21

Przed zmianą czujnika temp silnika było wszystko ok ,odpalał za pierwszym razem////no ale gasł...wina czujnika i przepustnicy///./ wymieniłem tez przepustnice, - no i teraz rano muszę pokręcić chwilę żeby zaskoczył ,,,ok 3-4-5 sek.,potem nie ma problemu , odpala ładnie
Co to może być za objaw????? :)

Jeszcze jedno,,, coś ciągle piszczy mi podczas jazdy,,,na postoju cisza,,,,sprawdzałem //mech///koła niby spokój,,nić,
Nie jest to ciągłe ,,,chyba że już nie słyszę dobrze.
Panowie ,co to może być????? :)


Poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 21:57 przez bizon1971, łącznie zmieniany 1 raz.
no i jest/zn A8/ i co miśki

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 20 cze 2010, 18:39

Co do drugiego z twoich pytań. Może to być objaw kończących się klocków.
Pierwsze to jaka była przyczyna wymiany przepustnicy? Według mnie to trzeba szukać przyczyny właśnie w tym czujniku. Bo jeśli do eku podawana jest zła temperatura to nie podaje ono odpowiedniej mieszanki paliwowej. Wina może też być w układzie paliwowym. To znaczy za niskie ciśnienie w układzie lub powracanie paliwa do zbiornika. Podepnij vaga może coś wypluje.
Dążenie do doskonałości.

jaano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 03 lut 2010, 22:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: jaano » 23 cze 2010, 12:47

tez stawiam na zasilanie/powrot paliwa, ew. mech.regulator cisnienia na listwie - u mnie byl ten sam objaw - ze jak auto postalo to nie odpalal za 1szym razem jak zawsze, mechanicy (z ASO) tak sie silowali z pokrywami na silniku ze rozciekl sie jeden z węży doprowadzających paliwo i cieklo wprost na wydech.. dobrze ze sie to tak latwo nie zapala bez ognia.. lepiej sprawdzac raz na czas
Obrazek

Zedi14
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 24 cze 2010, 12:01
Lokalizacja: Rumia / Pomorskie

Post autor: Zedi14 » 25 cze 2010, 14:55

Witam.
Podałeś zbyt mało danych aby można zasugerować rozwiązanie.
Na początek sprawdź gdzie szukać problemu - samochód czy instal. gazowa.
Pojedź kawałek na Pb - kilka kilometrów i normalnie zgaś (cały czas na wyłączonym gazie). Odpal po nocy. Będziesz wiedział gdzie się udać.
PS: mam podobny problem - jak zapomnę dojeżdżając do domu ostatnich 3-4 km przełączyć na benzynę to rano "piłuję" kilka sek. Przymierzam się do wymiany gumek (nie trzymają i zalewa świece na wyłączonym silniku - częsta awaria inst. gazowych, niestety z czasem się wyrabiają) wtrysku gazu, tylko jakoś czasu brak.

WWW.VIPLIMUZYNA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 29 lip 2009, 14:41
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: WWW.VIPLIMUZYNA » 25 cze 2010, 16:13

Ja też tak miałem z tym odpalaniem okazało sie ze reduktor gazu jest nieszczelny.Załozy lem nowy i wszystko jest ok odpala na dotyk.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
repsol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 136
Rejestracja: 27 wrz 2009, 22:14
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: repsol » 27 cze 2010, 23:56

witam
koledzy RATUJCIE nie wiem co jest z moja bestia:) odpala na dotyk jakis czas wszystko OK po miesiacu powiedzmy musze go pilowac jakies 20 minut :shock: dzisiaj w swoje urodzny o godz 22:35 wsiadlem chcac wracac do domu i dupa caly dzien malo tego caly miesiac albo i lepiej odpalał na dotyk a tu raptem musialem go chechlać 20 minut zamykalem i otwiralem to mrugala kontrolka z kluczykiem potem przestwala szlag mnie trafia juz bo nie wiem czy to pompa czy immobiliser pada co robic co robic??
:-x



Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 28 cze 2010, 05:23

Może to być związane z elektroniką ale również może to być padająca pompa paliwa. Częsta awaria naszych autek. Podepnij Vaga może zostały jakieś błędy.
Dążenie do doskonałości.

bizon1971
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 01 kwie 2010, 14:13
Lokalizacja: Głogów

Post autor: bizon1971 » 28 cze 2010, 18:43

problem rozwiązałem
Wymieniłem przepływke , i czujnik temperatury silnika ---co było przyczyną-- i jest ok :)
sorki -wymieniłem przepustnice-bo była walnięta---czujnik tez walniety----przez niego zle odpalał :)
Ostatnio zmieniony 30 cze 2010, 16:36 przez bizon1971, łącznie zmieniany 1 raz.
no i jest/zn A8/ i co miśki

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 28 cze 2010, 19:22

czyli był zwalony czujnik i wymieniłeś jeszcze dodatkowo przepustnicę i przepływkę?
po co?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
repsol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 136
Rejestracja: 27 wrz 2009, 22:14
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: repsol » 01 lip 2010, 21:41

witam
ja dzisiaj bylem podpiac VAG-a wypluł kilka bledow ktore pokasowałem w sumie cos tam od sondy lambda i jeszcze cos ze brak sterownika - BLAD SPORADYCZNY cokolwiek to znaczy
ogolnie sprawdzalem juz wszystko jak byl podpiety w klimie wyskoczylo 1529 i BLAD SPORADYCZNY cholera wiec co to? nie bylo w kodach czegos takiego:(
immobiliser nie chcial połaczy sie z VAG-iem i centralka tez:(
cosmusialo byc gmerane. W numerze seryjnym w VAG-u jak probowalem sie polaczyc z cetralka wyskoczylo cos takiego ///////////////////////////////////////// i probowal sie łaczyć jeszcze kilka razy jakas masakra normalnie a zeby bylo smieszniej jakies 2 godziny temu zapalil wrzucilem D i probujac ruszyc pod gore zdechl. I chechlanie od nowa ale jakas minute i zaskoczyl swoja droga ciekawe czy bledow nie zalapał trza podjechac na VAGa zobaczyc w sobote :)
teraz druga sprawa wskaznik temp raz dziala raz nie wczoraj przejechalem 4km do domu w garazu stal odpalony jeszcze ze 3 minuty i wskazówka lezała sobie w najlepsze:) dzisiaj rano bylo ok ale jak wyjezdzalem z warsztatu bylo 70st i na moich oczach opadała i caly dzien lezała sobie jak na plazy w Malibu:) czuje ze czujnik temperatury szlag trafil jak koledzy myslicie? chybaze termostat? prosilbym o jakas podpowiedz. i chyba wymienie pompe paliwa bo czuje ze cos juz ja trafia stad moze byc problem z odpaleniem. ale moge sie mylic
Pozdrawiam



bizon1971
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 01 kwie 2010, 14:13
Lokalizacja: Głogów

Post autor: bizon1971 » 02 lip 2010, 13:26

czujnik temperatury silnika zawieszał się/ rano nie było ssania bo zawieszał sie na 60 st-musiałem kręcić i odpalac ze 3-4 razy /tak pokazał VAG/po zgaszeniu ostygl i potrafił zaawiesic sie na 20st silnik nawet jak by goracy to i tak dostawal za dużą dawkę paliwa/ssanie cały czas chodziło/dławił się i nie chciał odpalić.Kolega na forum z Lubina miał rację żebym wymienił czujnik, pomogło
Przed wymiana pompki paliwa radzę wymień czujnik
no i jest/zn A8/ i co miśki

Awatar użytkownika
repsol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 136
Rejestracja: 27 wrz 2009, 22:14
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: repsol » 02 lip 2010, 13:58

we wtorek jade na warsztat juz sie dogadalem ze znajomym co opiekował sie wszystkimi moimi autkami a teraz A8
mam do wymiany gume na przegubie z prawej strony bo juz smar wywala
zauwazylem to jak czyscilem czujki od ABS
wymieniam pompe paliwa czujnik teperatury i termostat i niech mi teraz cos podskoczy:)))) aaaaaaa i jeszcze trza posprawdzac moze jakie luzy sa w zawieszeniu z przodu i olej trza wymienic:)))
wiec full serwis nie ma sie co czaic jak robic to robic:)



Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 03 lip 2010, 14:59

Repsol , kolego jak bedziesz wymieniać pompe to popatrz tu w postach "problemy z pompą paliwową" Tam masz rysunek jak włożyć prawidłowo ten syfon od pompy paliwa . Jest tam jak go wyciągnąć i jak wsadzić spowrotem .

Awatar użytkownika
repsol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 136
Rejestracja: 27 wrz 2009, 22:14
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: repsol » 03 lip 2010, 23:39

mdamian kolego ja tego nie bede robil osobiscie odstawiam bestie rano we wtorek do warszatu do znajomego wiem ze jak on zrobi to jest zrobione na bank dobrze
on poprostu on dawna serwisuje moje autka znam go dobre 15 lat :) i mam rabacik jak cos:)
pozdrawiam i dziekuje za porade



Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 24 paź 2010, 20:32

bizon1971 jak doszedłeś że to czujnik się wieszał, na Vagu? Ja mam ten sam problem jak odpalę go zimnego to nierówno pracuje a jak dodam gazu to gaśnie jak się rozgrzeje to już problemu nie ma. Wymieniłem czujnik ale ten zielony za czwartym cylindrem od temperatury cieczy ale nic się nie zmieniło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl