części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Skrzynia automatyczna - poprawna zmiana biegów

ernesto

Post autor: ernesto » 14 cze 2015, 14:09

Apophis pisze:Na pewno od przełaczania biegow mu sie ta skrzynia nie posypała :)
Chyba że jakos wrzucał R podczas jazdy do przodu....
Czerwone światło, obok stoi "Golf Racing team"
Spojrzenie z góry na rdzewiejącą ruinę. Jak co poniektórzy widząc stare biedne D2
Obrazek
I ta myśl przebijająca się przez szare komórki ( ja mu pokaże co V8 potrafi )
Wroooom Wrooom...( skrzynia - N ) Pomarańczowe, Wroooooom pod odcinkę TuTuTuTuTu i z N -> D Zielone, pisk <chura> jestem pierwszy co za radość

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 14 cze 2015, 19:30

ernesto pisze:Wroooooom pod odcinkę TuTuTuTuTu i z N -> D Zielone, pisk
Odważny jesteś, mi by było szkoda skrzyni na takiego golfa <jezyk2>

Gość

Post autor: Gość » 14 cze 2015, 22:41

Kuba Bielak w programie "Jazda Polska" udowodnił raz jak wiele potrafi wytrzymać automat. Zdziwili byście sie :)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 14 cze 2015, 22:46

Apophis, to dawaj ...nagraj filmik jak twój startuje przy pełnych obrotach z N na D i zapodaj na forum <okok>

Gość

Post autor: Gość » 14 cze 2015, 22:49

A8 nie jest i nie było dla mnie nigdy autem do ścigania sie a jedynie do komfortowego przemieszczania :)

ernesto

Post autor: ernesto » 15 cze 2015, 08:08

danishow pisze:
ernesto pisze:Wroooooom pod odcinkę TuTuTuTuTu i z N -> D Zielone, pisk
Odważny jesteś, mi by było szkoda skrzyni na takiego golfa <jezyk2>
Ja też tak nie robię bo to nie jest rakieta tylko auto DeLux. Ale znając życie są tacy co tak robią. A potem płacz bo skrzynia klęknęła.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 15 cze 2015, 08:23

Był u nas na forum swego czasu taki magik co na kreskę stawał ósemką,tylko z tego co pamiętam to on wrzucał D i trzymając nogę na hamulcu deptał jednocześnie do czerwonego i się skrzynia usmażyła <placze>

Gość

Post autor: Gość » 15 cze 2015, 10:22

Naturalnie że takie praktyki sa mordercze nawet dla manuali więc dyskusja nie ma sensu bytu.
Bielak w swoim programie udowadniał tylko na przykładzie jakiegos starego accorda że nie musi sie to skończyc nagle :)

ralf
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:59
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: ralf » 15 cze 2015, 21:42

Jako, że to moje drugie D3 to problem pisku przy zmianie z 3 na 4 to jakaś kpina w tym aucie. Mam ten sam dylemat co w 3.0 tdi czyli przy depnieciu slychać pisniecie. Skrzynia pracuje ok nic się nie dzieje. Nauczony doświadczeniem z 3.0 tdi nie tykam tego bo w poprzednim wymieniłem dwa razy olej na dystansie 10 tys km i niby pozbyłem się tego dzwięku , ale na krótko bo po jakiś kolejnych 15 tys pojawiła się tarka z 3 na 4 . Wymiana statyczna dwukrotna 2000 zl , a naprawa konwentera + nowy olej etc 5 tys. Gdzie tu sens ??

Skrzynia to padaka w tym aucie !!!

Gość

Post autor: Gość » 15 cze 2015, 22:54

ralf, Skrzynia 6hp to poprawiony model po niezbyt udanej 5hp. Ale NIEWYMIENIANIE OLEJU OD NOWOŚCI ZABIJE KAŻDĄ i to tylko kwestia czasu. Zaś konwertery które padaja w D3 to chyba norma.

ralf
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:59
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: ralf » 15 cze 2015, 23:06

Apophis pisze:ralf, Skrzynia 6hp to poprawiony model po niezbyt udanej 5hp. Ale NIEWYMIENIANIE OLEJU OD NOWOŚCI ZABIJE KAŻDĄ i to tylko kwestia czasu. Zaś konwertery które padaja w D3 to chyba norma.

Jak ta jest udana to gratuluje inżynierą Audi. Mam 130 k udokumentowane, matowe skóry i pachnie nowością jeszcze i to samo co w poprzedniej z super skrzynią . Nic nie robie żadnych wymian . Padnie to trzasnę remoncik za 5-7 k i tyle .

Pozdr

Gość

Post autor: Gość » 16 cze 2015, 12:13

No z historii skrzyń to było tak. Stare pancerniaki z D11 jeżdza do dziś,potem mało kulturalne 4hp które sam posiadam. Poprawiono kulture pracy w 5hp ale kosztem trwałości która to poprawiono w 6hp.
Nie gratuluj inzynierom audi a ZFa. Tyle że oni nie maja sobie wiele do zarzucenia bo to audi nie wymienia olejów i sie dzieje co sie dzieje.

Jak nie chcesz wymieniac to twoja sprawa,w silniku też nie musisz-jestem niemal pewien że bedzie i za 50tys.km dalej odpalał-pilnuj tylko stanu :)

5-7tys za remoncik 6hp?? ja za remoncik 4hp dałem 7600

ralf
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:59
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: ralf » 16 cze 2015, 19:22

Z wymianą już przerabiałem . Tylko na 15 k pomogło .......także jaki jest sens wymiany.....jak prawdopodobnie (bo nikt nie jest w stanie nic konkretnego powiedzieć ) będzie znowu konwenter czyli tak jak w poprzednim przypadku.


Moj znajomy na 350k bez żadnych wymian i jezdzi dynamicznie także......

Gość

Post autor: Gość » 16 cze 2015, 21:21

Przerabialiśmy już ten temat wielokrotnie. Oleje się zużywaja i sie je wymienia a jak cos pada od nowego oleju to znakiem że był to juz złom. Złomami sa tez auta nieserwisowane tak jak twego znajomego bo osobiście nie chciał bym takiego co jest tykającą bombą i nie wiadomo kiedy sie rozpadnie. Robiąc inspekcje bardzo czesto zaginam na tym sprzedawców i bardzo czesto kupujący rezygnują albo mocno zbijaja z ceny jak sie nagle okazuje że..."tata a marcin powiedział że tak musi być" :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl