Witam
Wracając w niedziele do domu samochód utracił moc , było lekko pod górkę miałem jakieś 150 km/h, zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych.
Sprawdziłem za pomocą VCDS błędy i oto co pokazało, czy mogę poprosić fachowe oczy o parę slow komentarza odnośnie tych błędów? Próbowałem logować dynamicznie ale na 3 biegu przy wciśnięciu buta samochód nie przyspiesza zbyt dobrze, coś tam mi się udało zrobić ale podejrzewam, ze nie będzie to nic ciekawego , mogę wrzucić jak będzie trzeba.
Szukałem po forach ale nie znalazłem nic co mogłoby mnie naprowadzić na jakieś konkluzje. Będę wdzięczny za każda pomoc.
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4E1 910 409 A HW: 4E1 907 409
Component and/or Version: 4.2L V8TDI G000AGMŞ0070
Software Coding: 0011773
Work Shop Code: WSC 00752 210 91076
VCID: 224D9CD3FD4D230EAD9-8077
3 Faults Found:
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 002 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01110010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 171965 km
Time Indication: 0
Date: 2015.07.06
Time: 21:42:02
Freeze Frame:
RPM: 1050 /min
Torque: 3.9 Nm
(no units): 64.0
(no units): 120.0
(no units): 8.0
004104 - Mass Air Flow Sensor 1/2
P1008 - 000 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 171967 km
Time Indication: 0
Date: 2015.07.06
Time: 21:44:54
Freeze Frame:
RPM: 1260 /min
Torque: 3.9 Nm
(no units): 1.74
(no units): 100.0
(no units): 100.0
005462 - Charge Pressure Control
P1556 - 011 - Negative Deviation - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 171968 km
Time Indication: 0
Date: 2015.07.06
Time: 22:00:46
Freeze Frame:
RPM: 1701 /min
Torque: 292.5 Nm
Address 11: Engine II Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4E1 910 409 A HW: 4E1 907 409
Component and/or Version: 4.2L V8TDI G000AGSŞ0070
Software Coding: 0011773
Work Shop Code: WSC 00752 210 91076
VCID: 224D9CD3FD4D230EAD9-8077
2 Faults Found:
005462 - Charge Pressure Control
P1556 - 011 - Negative Deviation - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10101011
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 171969 km
Time Indication: 0
Date: 2015.07.07
Time: 19:55:46
Freeze Frame:
RPM: 1848 /min
Torque: 471.9 Nm
004455 - Mass Air Flow Sensor 2 (G246)
P1167 - 001 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 171974 km
Time Indication: 0
Date: 2015.07.07
Time: 20:03:34
Freeze Frame:
RPM: 1428 /min
Torque: 3.9 Nm
(no units): 88.0
(no units): 116.0
(no units): 44.0
[D3 06 4.2TDI ] Brak mocy, mrugająca kontrolka świec
[D3 06 4.2TDI ] Brak mocy, mrugająca kontrolka świec
Ostatnio zmieniony 08 lip 2015, 21:46 przez genmaxiu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
Wez zrob logi dynamiczne, bo odczytanie bledow to taki dobry wstęp jest. Z pedałem w podłogę bloki pokazujące cisnienie zadane, cisnienie rzeczywiste i wskazania przeplywomierza. Dobrze by było jak byś jeszcze dawki zlogowal to by bylo wiadomo czy ich nie tnie w zwiazku z kiepska przeplywka.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Problem z dynamicznymi jest taki, ze jak wciskam gaz w deske przy ustawionym na Tipie 3 biegu, blad powraca i samochod prawie nie przyspiesza. Zrobilem te logi dynamiczne odrazu jak sie tylko do VCDS dopadlem, nie wiedzialem dokladnie ktore bloki nalezy sprawdzac, oto moje wypociny.
http://vaglog.pl/log_224272.html
http://vaglog.pl/log_224273.html
http://vaglog.pl/log_224274.html
Mam nadzieje, ze moze z tego chociaz cos sie tu pokaze i ze nie musze zmieniac turbosprezarki
http://vaglog.pl/log_224272.html
http://vaglog.pl/log_224273.html
http://vaglog.pl/log_224274.html
Mam nadzieje, ze moze z tego chociaz cos sie tu pokaze i ze nie musze zmieniac turbosprezarki