[ALL] Malowanie zacisków hamulcowych.
[ALL] Malowanie zacisków hamulcowych.
Witam przy okazji regeneracji zacisków gdy będą ściągnięte chciał bym je pomalować. Fabrycznie są pomalowane na czarno (brembo zaciski) ale już schodzi w nie których miejscach bezbarwny. Myślałem nad wypiaskowaniem no i położeniem lakieru i najlepiej jeszcze jak by poszedł na to bezbarwny czyli tak jak fabrycznie były. Kolor czarny zostaje i pytanie jakiej farby użyć do tego żeby wytrzymała temperaturę. Malowane będzie pistoletem.
pozdrawiam
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 22:26 przez solox011, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
w poprzednich autach zaciski malowalem takim specjalnym sprajem do zaciskow do kupienia w sklepach z lakierami samochodowymi jak nie bedziesz mogl znalesc to tez uzywalem farby hammerite spisala sie znakomicie, nie luszczy sie i nie schodzi trzyma sie bardzo dobrze, moge nawet powiedziec ze znacznie lepiej jak ten spraj do zaciskow, lepiej kryje i ladnie sie rozprowadza ja malowalem pedzelkiem i efekt byl bardzo zadowalajacy,
u siebie zaciski wyczyscilem druciakiem zalozonym na wiertarke potem odtluscilem i pomalowalem, nie wiem czy az taka procedura jak piszesz bedzie potrzebna zeby pomalowac zaciski, zrób jeden zacisk "moim sposobem" i jak bedziesz zadowolony to zaoszczedzisz duzo pracy .
u siebie zaciski wyczyscilem druciakiem zalozonym na wiertarke potem odtluscilem i pomalowalem, nie wiem czy az taka procedura jak piszesz bedzie potrzebna zeby pomalowac zaciski, zrób jeden zacisk "moim sposobem" i jak bedziesz zadowolony to zaoszczedzisz duzo pracy .
A konkretnie to jaka farba była pamiętasz jakiej firmy mat czy połysk. Ta hammerite podobno wytrzymuje do 100stopni tak producent podaje.bronko86 pisze:Ja pomalowałem u siebie w esie farba żaroodporna w sprayu po uprzednim wyczyszczeniu i odtłuszczeniu, nie zchodzi i wytrzymuje bardzo wysokie temperatury :mrgreen:
czyściłeś u siebie zaciski całkowicie ze starej farby bo jak rozumie to miałeś pomalowane fabrycznie tak jak u mnie.
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
robilem to w omedze i c4 a6 ten spraj na zaciski to nie pamietam jakiej firmy ale pozniej poprawialem hammerite, a w a6 juz robilem hammerite nie wiem szczerze do jakiej temperatury jest ale wytrzymal w a6 2 lata bez problemow nigdy nie smierdzialo farba zeby sie cos tam smalilo czy cokolwiek a zaciski nie mialy lekko w mojej c4 wiec sprawdzialem osobiscie ,zaciski mialem pomalowane orginalnie, zczyscilem wiertarka z druciakiem co sie dalo jakos specjalnie sie nie przykladalem do tego zeby jechac go zera pprostu wszystkie odpryski i brudy doladnie odtluscilem i jazda farba wyszlo ladnie nawet bardzo temat z tym hammeraidem zapodal mi znajomy co na forum tuningowym to znalazl wiedzialem ze farba jest sprawdzona i daje rade no i kolorek bardziej mi sie podobal byl żywszy jak ten w spreju , ale sprej tez daje rade, tak ze co bys nie wybral bedzie dobrze, dobierz tylko kolor i do roboty :-D koszta sa znikome jedna srednia puszka starczy w zupelnosci na 2-3 auta
Tak czysciłem je az do całkowitego pozbawienia jakichkolwiek pozostałości starej ori farby i zanieczyszczen. A ta farba to normalny zaroodpory spray wytrzymuje chyba lekko 300 stopni. Zapytaj w sklepie to od razu taka dostaniesz ;-)solox011 pisze:A konkretnie to jaka farba była pamiętasz jakiej firmy mat czy połysk. Ta hammerite podobno wytrzymuje do 100stopni tak producent podaje.bronko86 pisze:Ja pomalowałem u siebie w esie farba żaroodporna w sprayu po uprzednim wyczyszczeniu i odtłuszczeniu, nie zchodzi i wytrzymuje bardzo wysokie temperatury :mrgreen:
czyściłeś u siebie zaciski całkowicie ze starej farby bo jak rozumie to miałeś pomalowane fabrycznie tak jak u mnie.
ok spoko już taką znalazłem z motipa do 650 stopni wytrzymuje podobno a co myślisz o wypiaskowaniu chyba szybciej i dokładniej będzie bo wszędzie dojdzie. U mnie ten czarny kolor został tylko bezbarwny złazi już a z jednego zacisku to już całkiem zszedłbronko86 pisze:Tak czysciłem je az do całkowitego pozbawienia jakichkolwiek pozostałości starej ori farby i zanieczyszczen. A ta farba to normalny zaroodpory spray wytrzymuje chyba lekko 300 stopni. Zapytaj w sklepie to od razu taka dostaniesz ;-)solox011 pisze:A konkretnie to jaka farba była pamiętasz jakiej firmy mat czy połysk. Ta hammerite podobno wytrzymuje do 100stopni tak producent podaje.bronko86 pisze:Ja pomalowałem u siebie w esie farba żaroodporna w sprayu po uprzednim wyczyszczeniu i odtłuszczeniu, nie zchodzi i wytrzymuje bardzo wysokie temperatury :mrgreen:
czyściłeś u siebie zaciski całkowicie ze starej farby bo jak rozumie to miałeś pomalowane fabrycznie tak jak u mnie.
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
polecam coś co się nazywa cynkowanie zanurzeniowe ogniowe
na jednym zlocie był kolega który miał tak porobione tarcze, zaciski i śruby
po prostu bajka - nie do zdarcia i cały czas widok jakby własnie zakupił te
elementy
a koszt był śmieszny
na jednym zlocie był kolega który miał tak porobione tarcze, zaciski i śruby
po prostu bajka - nie do zdarcia i cały czas widok jakby własnie zakupił te
elementy
a koszt był śmieszny
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
hmmm no dobra tylko powiedz gdzie to można zrobić a najlepiej w mojej okolicy czy to jest cos takiego jak malowanie proszkowemaciu pisze:polecam coś co się nazywa cynkowanie zanurzeniowe ogniowe
na jednym zlocie był kolega który miał tak porobione tarcze, zaciski i śruby
po prostu bajka - nie do zdarcia i cały czas widok jakby własnie zakupił te
elementy
a koszt był śmieszny
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm
żadne gówniane malowanie co sobie możesz sam zrobić hamerajtem lub innym sprajem
za 10pln
jego zaciski i tarcze wyglądały lepiej niż nowe
miałem to robić w S4 bo wkurzało mnie rdzewiejące zawieszenie ale
w A8 nie chce mi się napinać dlatego zakładu który ci to zrobi poszukaj sam
myślę że nie będzie to trudne dla leniwców można zacząć od:
http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q ... 86a59099a1
za 10pln
jego zaciski i tarcze wyglądały lepiej niż nowe
miałem to robić w S4 bo wkurzało mnie rdzewiejące zawieszenie ale
w A8 nie chce mi się napinać dlatego zakładu który ci to zrobi poszukaj sam
myślę że nie będzie to trudne dla leniwców można zacząć od:
http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q ... 86a59099a1
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
mysle ze tak to powinno wygladac
https://photos.app.goo.gl/EVqZpPeJSjGBq3xu5
https://photos.app.goo.gl/EVqZpPeJSjGBq3xu5
bądź sobą, wariatów też lubią