Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 preFL ALL ] Wymiana tylnych elektrozacisków, jak nie s

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

[D3 preFL ALL ] Wymiana tylnych elektrozacisków, jak nie s

Post autor: dracus6662 » 10 lip 2015, 20:37

Panowie potrzebuje pełnej informacji w jaki sposób przystąpic do wymiany 2 tylnych kompletnych tylnych zacisków aby nie skopać niczego ???

moje dwa zaciski na aucie sa uszkodzone zamówiłem drugie i w krótce dotrą pytanie polega na tym jak co pokolei zrobić nie chodzi mi o kodowanie tylko konkretne kroki mianowicie

na początek :''

1 otworzyć zaciski do wymiany klocków czy trybu serwisowego

2 odkręcanie zacisków

3 przewody odkrecanie jakies uwagi??

4 temat odpowietrzania a raczej jak nie zapowietrzyc?

5 montaż zacisków [sa otwarte w trybie serwisowym]

6 włożyc klocki

7 zamknąc zaciski czy wczesniej kodować klocki

8 robić test

to tak ogólnie napisałem jak to mniejwiecej miałoby wyglądac według mnie...

dajcie znać co i jak żebym nie skopał czegoś i nie mógł auta unieruchomić sobie <onie>

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 10 lip 2015, 21:22

Tu masz wymianę klocków : http://www.a8team.pl/d3-all-zmiana-kloc ... t12523.htm i tu też http://forums.quattroworld.com/a8d3/msgs/10413.phtml . Przewody odkręcasz jak przy każdych zaciskach . Silniczki od zacisków są na dwie śrubki plus wtyczka .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 11 lip 2015, 00:02

dracus6662, przed odkręceniem przewodów hamulcowych z zacisków wciśnij pedał hamulca i zablokuj go w tej pozycji. Uniknie to ewentualnego zapowietrzenia pompy ABS i ułatwi późniejsze odpowietrzanie ;)

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 11 lip 2015, 17:22

Panowie dzięki za pomoc i linki bardzo przydatne zrobiłem adaptację na 9mm i komp przyjął mielił mielił zaciskami ale ruszyło da rady na dojazd do pl i wymiane zacisków ale jakby nie to zaciski w przyszłym tyg beda to wymienie tutaj <jezyk2>

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 15 lip 2015, 18:45

tylko jeszcze jedno:

jakotwieram mam miec wlaczony zaplon alepoxniejmogewylaczyc czy na zaplonie rozpinac silniczki??

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 15 lip 2015, 20:38

Oczywiście, że wyłączasz ;) ...i jeszcze jedna ważna informacja, zanim wsadzisz palce w zacisk ściągnij wtyczkę!

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 16 lip 2015, 06:37

jescze coś :

jezeli otworze zaciski

wyłącze zapłon

odłacze kostkę

cofne tłoczek

wymienie zaciski

to teraz podłączyć silniczek

nie właczasjąc zapłonu podpompować zacisk

następnie zamknąć zacisk

odpowietrzyc na włączonym zaplonie

wpisac wartosc klocków

i reszte wiadomo...


tak to ma iść to bardzo ważne bo nie chce spierd hamulców !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wszystko ogarnięte i wymienione i wszystko hoola <jezyk>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 16 lip 2015, 22:21

Po wymianie zacisku najpierw odpowietrzasz później podpinasz wtyczkę, wyjeżdżasz tłoczek i dopompowujesz. Nie musisz wpisywać żadnych wartości klocków bo po wyjechaniu sterownik zapamiętuje wartości.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 17 lip 2015, 15:53

problem był bo swoje cofnałem w tryb serwisu -naprawy i poszły do końca a te co kupiłem były tylko otwarte a nie cofnięte do naprawy i cyrki wyszły

po podpięciu... zamknąłem nowe i wywaliło blady klocka i czyjnika halla

i uj nie szło cofnać więc wkurw.. i w jeden wkreciłem przyrzad do cowania tłoczkow i dokreciłem go do tłoczka do oporu i dałem otwarcie i ruszył

drugi ni huhu dopiero jak podpialem hydraulike i przykreciłem to ruszył -cofnął sie do końca pokasowałem wszystko załozyłem nowe dałem 14 mm i hoola

koła z tyłu 2 razy odpowietrzałem raz niby ok ale po krótkiej przejazdzcze okazało sie ze pedał ucieka tzn jest twardy zapada sie i jest twardy okazało sie ze drugie odpowietrzenie pomogło zadnych bledów itp wkońcu działa i nie posikuje feli <muzyka>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl