
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Jaki zestaw LPG ? prins czy stag ??
Pepi ma wszystkiego po trochu
Jego teoriami sie nie sugeruj bo on jest zupelnie wyjątkowy 
Pogadaj jeszcze z Kamilem, niech Ci wrzuci coś z AEB - to naprawdę jest całkowicie bezawaryjna i pewna elektronika. Według mnie jakościowo jest gdzies pomiędzy Prinsem/BRC a naszymy rodzimymi produktami typu Stag/Tech(pewnie nie kazdy sie z tym zgodzi ale to włoskie AEB według mnie jest lepsze od naszych krajowych sterowników)


Pogadaj jeszcze z Kamilem, niech Ci wrzuci coś z AEB - to naprawdę jest całkowicie bezawaryjna i pewna elektronika. Według mnie jakościowo jest gdzies pomiędzy Prinsem/BRC a naszymy rodzimymi produktami typu Stag/Tech(pewnie nie kazdy sie z tym zgodzi ale to włoskie AEB według mnie jest lepsze od naszych krajowych sterowników)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
- no tak zwłaszcza ustawianie tego miód i malina .Bugalon pisze:włoskie AEB
co chwila ktoś tu pisze że mu szarpie nie domaga i że coś się dzieje
ja jak miałem techa te tak było jakieś dziwne komunikaty itp
Najdziwniejsze było to że jak się zapindalało to auto paliło 13 około a jak człowiek wolno się przemieszczał to 15

gdzie tu sens i logika ?
pomijam strategię przejścia z benzyny na lpg bo to głównie przelało czarę goryczy ,a teraz jak bym miał dobre wtryski to bym nie wiedział że mam lpg
bo rano mi szatkuje

ale mamy taki gaz jaki mamy i się biedaczki pokleiły
albo sterowanie w techu je dobiły bo na techu klepały jak by zawory stukały
Dla mnie strojenie AEB to nie problem. Powiem więcej, to prościzna i nie wiem czemu ludzie tak płaczą w związku z tym (pewnie dlatego ze im się mózgów nie chce używać do czegoś innego niż poznane juz wczesniej metody) Wygląda to bardzo podobnie do strojenia każdego sterownika benzynowego czy diesla przy cziptuningu. Prosta tabelka ze wartosciami ktore dodajesz/odejmujesz na każdym punkcie mapy benzynowej - luzik relaksik, tylko na korekty trzeba patrzec w VAGu i mieć sonde szerokopasmowa do wystrojenia WOT (ale to i tak trzeba miec bez wzgledu czy to stag/tech czy inne sterowanie).
Tylko widzisz, jak już to AEB ustawisz (a zapewniam Cie Pepi ze to trudne nie jest) to potem już tego nie dotykasz i sie nic nie pierdzieli.
Tylko widzisz, jak już to AEB ustawisz (a zapewniam Cie Pepi ze to trudne nie jest) to potem już tego nie dotykasz i sie nic nie pierdzieli.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
każde auto jak się wystroi to nie ma problemów
na każdej instalce
Tylko jak ma być na dłużej to wymagane są dobre podzespoły
teraz wchodzi to obd i niby dobre [pytam się po co to komu jak dobrze ustawisz to i tak będzie dobrze .
Audi szybko się adaptuje to warunków pracy i niekiedy są takie rozjazdy że szok
na każdej instalce
Tylko jak ma być na dłużej to wymagane są dobre podzespoły
teraz wchodzi to obd i niby dobre [pytam się po co to komu jak dobrze ustawisz to i tak będzie dobrze .
Audi szybko się adaptuje to warunków pracy i niekiedy są takie rozjazdy że szok
- stillbadboy
- Super Klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
- Lokalizacja: Rzeszów
,Apophis pisze:Jak znam kilku posiadaczy prinsa to po gwarancji narzekali na drogie filtry
mialem staga 5lat zakladalemw renomowanym warsztacie wszystko zgodnie ze sztuka. 4cylindry 3000zl prawie kosztowala
co chwile regulacje, gasniecie przy przelaczaniu, falowanie obrotow, badziewie- nigdy wiecej tej polskiej chinszczyzny. reduktor ac czerwony wysral sie po 2 sezonach.
teraz prins z wtryskami keihina , bajka. zero problemow, plynne przelaczanie, jak cieply to odpala sie na lpg, dobra zeby nie cackac i nie cmokac tak - dwa razy prins sie przywiesil i nie chcial przelaczyc na gaz nie wiem czemu - wyczailem ze wystarczylo wlac chocby 5litrow gazu iwszystko dzialalo spowrotem. to tyle od czerwca tamtego roku.
filtry faktycznie bardzo drogie jeden 18zl a drugi 3zl bodajze

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
ale po co ?
bo ja wyznaję zasadę jak nie swędzi to się nie drapie
pali nie szarpie nie wywala baboli to po co ?
Ja nie rozumiem waszego jakby to napisać czepialstwa i nadgorliwości .
nie zakładam gazu tak hurtowo tyko tak raz na jakiś czas rocznie ze 20 instalek się nazbiera może to nie jest dużo .
Ale to zakładam tylko znajomym rodzinie itp i co wydaje się wam że jak by było coś nie tak to by nikt t nie marudził ?
Wiesz kiedyś miałem w scorpio stag 300 to auto było poustawiane bez jakiegoś tam wielkiego znawce gdzieś tam koło wrocławia paliło od 15-22
Chodziło to w miarę ok po wywaleniu sterownika i zapodaniu tego co zawsze 13-17 l na tych samych podzespołach .
Audi na techu waliło jakieś dziwne babole pętliło benzynę zmiana paliw była tragiczna
Na obecnym jest ok ale to nie znaczy że ten sterownik jest idealny bo nie jest ma swoje wady tylko że ja już się nauczyłem je oszukiwać .
bo ja wyznaję zasadę jak nie swędzi to się nie drapie
pali nie szarpie nie wywala baboli to po co ?
Ja nie rozumiem waszego jakby to napisać czepialstwa i nadgorliwości .
nie zakładam gazu tak hurtowo tyko tak raz na jakiś czas rocznie ze 20 instalek się nazbiera może to nie jest dużo .
Ale to zakładam tylko znajomym rodzinie itp i co wydaje się wam że jak by było coś nie tak to by nikt t nie marudził ?
Wiesz kiedyś miałem w scorpio stag 300 to auto było poustawiane bez jakiegoś tam wielkiego znawce gdzieś tam koło wrocławia paliło od 15-22
Chodziło to w miarę ok po wywaleniu sterownika i zapodaniu tego co zawsze 13-17 l na tych samych podzespołach .
Audi na techu waliło jakieś dziwne babole pętliło benzynę zmiana paliw była tragiczna
Na obecnym jest ok ale to nie znaczy że ten sterownik jest idealny bo nie jest ma swoje wady tylko że ja już się nauczyłem je oszukiwać .