[S8 D2 01 ] Gwint z A6 C5 do S8 D2?
[S8 D2 01 ] Gwint z A6 C5 do S8 D2?
Wie ktoś jaka jest różnica w amorkach z A6 C6 i A8 D2? Gwint do A8 kosztuje 2.5-3.5K a do A6 ok 1.5K. Mam na myśli oczywiście quattro (o ile jest jakaś różnica). Generalnie buduję airride do mnie i chcę wsio postawić na gwincie a do A8 używany gwint ciężko znaleźć więc chcę zakupić coś nowego.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2015, 11:14 przez Zapa, łącznie zmieniany 1 raz.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Gwint lub zawieszenie KIT od (a6 C5/passat b5/skoda super b) raczej nie podejdzie do a8 chodzi mi o samą wagę 4.2 Ew. Do a8 2.5tdi i 2.8 oczywiście wersje bez quattro.Marek_M pisze:Zapa, i jak z tym gwintem? pytam bo sam się zastanawiam nad zakupem z C5, jest tego sporo i dużo taniej niż do D2... może Ktoś już próbował takiego zabiegu?
Myślę że gwint od audi S6/RS6 (najtańszy gwint ok 1400zł z quattro) tylko amortyzator z s6 będzie krótszy niż np w s8 i sprężyna również niższa, co przy gwincie jak zakres regulacji jest -70mm, to założony na a8/s8 zejdzie niżej obstawiam ok -100mm.
Ręki za to uciąć sobie nie dam, bo nigdy tego nie testowałem, ale tak jak pisał kolega wcześniej jest opis na niektórych amortyzatorach a6/a8.
No właśnie... Ale w sumie w C5 również były 4,2 i nie musiało to być "S" ani "RS", myślę, że najprościej będzie zakupić jakąś budżetową używkę w celach doświadczalnych i rozwiać wszelkie wątpliwości swoją drogą natrafiłem właśnie na używkę KONI z regulacją amorów właśnie z C5, taki sprzęt w razie niepowodzenia zawsze się sprzedagonias pisze:Gwint lub zawieszenie KIT od (a6 C5/passat b5/skoda super b) raczej nie podejdzie do a8 chodzi mi o samą wagę 4.2 Ew. Do a8 2.5tdi i 2.8 oczywiście wersje bez quattro.Marek_M pisze:Zapa, i jak z tym gwintem? pytam bo sam się zastanawiam nad zakupem z C5, jest tego sporo i dużo taniej niż do D2... może Ktoś już próbował takiego zabiegu?
Myślę że gwint od audi S6/RS6 (najtańszy gwint ok 1400zł z quattro) tylko amortyzator z s6 będzie krótszy niż np w s8 i sprężyna również niższa, co przy gwincie jak zakres regulacji jest -70mm, to założony na a8/s8 zejdzie niżej obstawiam ok -100mm.
Ręki za to uciąć sobie nie dam, bo nigdy tego nie testowałem, ale tak jak pisał kolega wcześniej jest opis na niektórych amortyzatorach a6/a8.
Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
Nie ma róznicy jesli chodzi o amor, natomiast sprezyna może mieć juz inną charakterystykę pracy.
To jest tak samo jak z wahaczami, taki sam wahacz jest sprzedawany do A4 A6 I A8 gdzie róznica w wadze miedzy A4 a A8 jest znacząca, nie mówiąc o przeciążeniach podczas jazdy.
dlatego Brat w A4 zawiasu niue ruszał od momentu kupna auta a ma je juz z 4 lata.
A ja już jestem po wymianie kompletnego przodu w A8 :-)
To jest tak samo jak z wahaczami, taki sam wahacz jest sprzedawany do A4 A6 I A8 gdzie róznica w wadze miedzy A4 a A8 jest znacząca, nie mówiąc o przeciążeniach podczas jazdy.
dlatego Brat w A4 zawiasu niue ruszał od momentu kupna auta a ma je juz z 4 lata.
A ja już jestem po wymianie kompletnego przodu w A8 :-)
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Zobaczę gdzieś na starym kompie powinienem mieć fotki tych sprężyn.
A więc tak sprężyny przednie maja zastosowanie tylko A8 ale tylne już maja nabite A6/A8
Uploaded with fotem.pl
A więc tak sprężyny przednie maja zastosowanie tylko A8 ale tylne już maja nabite A6/A8
Uploaded with fotem.pl