[D3 03 4.2MPI/LPG ] Skrzynia Tiptronik + F1 szarpie
Troszkę odkopię temat zamiast zakładać nowy. Wyczytałem, że to chyba konwerter. Na zimnym do trójki normalnie uślizguje ale dalej też. 4 bieg wrzuca 3-4 razy aż delikatnie coś zatrzeszczy i spina ale obroty falują, 5,6 wrzuca ale też obroty falują. Jak się rozgrzeje po 5 minutach jazdy jest lepiej, 4,5,6 delikatnie obroty idą w górę i idzie już normalnie nic nie trzeszczy i uślizguje tylko chwilkę i dalej już jakby normalnie bieg był wrzucony.
I teraz znalazłem na stronie http://www.midparts.pl/node/41 midparts regeneruje konwertery daje na to 36miesięcy gwarancji.
Cena do A8 d3 4.2MPI 6hp26 to 1200zł netto.
Wymiana oleju - 5 litrów + filtr, po tysiącu kilometrów znów 4 litry (revenol 6hp fluid) nic nie pomogła tzn nadal na zimnym działa słabo. Czy to na pewno konwerter?
Jak myślicie czy regeneracja pomoże? Cena wydaje mi się ok zwłaszcza, że dają na to 3 letnią gwarację nie tak jak ktoś pisał tylko 6 miesięcy u innych.
Minus jest taki, że to oddział w Lubuskim więc muszę sam wyjąć i do nich wysłać.
I teraz znalazłem na stronie http://www.midparts.pl/node/41 midparts regeneruje konwertery daje na to 36miesięcy gwarancji.
Cena do A8 d3 4.2MPI 6hp26 to 1200zł netto.
Wymiana oleju - 5 litrów + filtr, po tysiącu kilometrów znów 4 litry (revenol 6hp fluid) nic nie pomogła tzn nadal na zimnym działa słabo. Czy to na pewno konwerter?
Jak myślicie czy regeneracja pomoże? Cena wydaje mi się ok zwłaszcza, że dają na to 3 letnią gwarację nie tak jak ktoś pisał tylko 6 miesięcy u innych.
Minus jest taki, że to oddział w Lubuskim więc muszę sam wyjąć i do nich wysłać.
Ja też sie zastanawiam nad zregenerowaniem konwentera, ale dzwoniłem dziś do mechanika z mojej okolicy co naprawia automaty ile by kosztowało zwalenie skrzyni i regeneracja konwentera, on na to że nie poleca regeneracji konwentera z 6HP, że ci co to robią to robię trochę sztukaterję że w 6HP jest jakoś przynitowany lock do obudowy i żeby to zregenerować trzeba te nity rozwalić a później nie da się tego znitować i oni to spawają że niby i ASB Długołęka jak i Mid-pars tak robi że później nie chce to chodzić a oni zwalają na skrzynię lub sterowanie. NIe wiem może to sciema, może niech się wypowiedzą koledzy co regenerowali gdzie i za ile może coś ktoś poleci ?
Koledzy a jaki kolor oleju mam być w skrzyni , bo gostek zapytał mnie jaki mam silnik i że powinienem mieć czerwony , ale tu się chyba myli ?
Koledzy a jaki kolor oleju mam być w skrzyni , bo gostek zapytał mnie jaki mam silnik i że powinienem mieć czerwony , ale tu się chyba myli ?
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Konwerter dla D3 3.7 4.0 4.2 z ASO to koszt 8200 zl bez rabatu
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Niepolecał jako warsztatu regenerującego konwenter . Gdyby nowy kosztował 3600 to nie było by jeszcze tak źle, ale jak kolega pisze w ASO koszt ponad 8 ts.Apophis pisze:Cały remont tam robiłem i od 2009 roku serwisuje tam skrzynie.
Czemu nie polecał?
Dzis dostałem info że nowy konwerter to 3600 w ASO....
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Panowie, podlacze sie do dyskusji.
Mianowicie... obserwuje to przewaznie rano (na zimno) po odpaleniuobrotu faluja, przy wcisnietym hamulcu samochod jakby zaczyna "brac", szarpac do przodu. Przykladowo cofam kilka metrow, wrzucam D i potrafi zgasnac. Na dojezdzie do skrzyzowania tez zgasl mi kilka razy. Przeciaga mi odpalanie przy okazji, jakby cos mu nie gralo. Nie wiem czy to konwerter ? Gdzie w kujawsko-pomorskim/pomorskim/wielkopolskim moglbym podjechac do poleconych ludzi od skrzyni ? Nagralem rowniez filmik, zaraz sprobuje go wrzucic.
Mianowicie... obserwuje to przewaznie rano (na zimno) po odpaleniuobrotu faluja, przy wcisnietym hamulcu samochod jakby zaczyna "brac", szarpac do przodu. Przykladowo cofam kilka metrow, wrzucam D i potrafi zgasnac. Na dojezdzie do skrzyzowania tez zgasl mi kilka razy. Przeciaga mi odpalanie przy okazji, jakby cos mu nie gralo. Nie wiem czy to konwerter ? Gdzie w kujawsko-pomorskim/pomorskim/wielkopolskim moglbym podjechac do poleconych ludzi od skrzyni ? Nagralem rowniez filmik, zaraz sprobuje go wrzucic.