właśnie nie cisne, lekko muskam pedal gazu a fis pokazuje spalanie chwilowe na poziomie 30-38FOSS pisze: spalanie 21l/100km moim zdaniem jest realne i nie musi oznaczać jakichkolwiek nieprawidłowości.
[D2 ALL ] Spalanie 4.2
na chwilowe spalanie nie patrz, bo przy ruszanie pokazuje nawet 51 - co nie raz moim znajomym zawracalo w gloie liczy sie srednie z danego odcinka - im dluzsze tym bardziej dokladne - ja kiedys w korku spalilem na odcinku 20km chyba 27l/100 bo bylo to ciagle podjezdzanie i stop..
wiec na krotkich odcinkach jak auto nie ma czasu sie "toczyc" po rozpedzeniu to realne spalanie
jak nie - to posprawdzaj wszelkie rzeczy odpowiedzialne za spalanie - sondy, czujniki temp. itp.. zamien miejscami saondy albo wymien jedna lub obie - generalnie na Vagu powinno pokazywac na ile dzialaja..
wiec na krotkich odcinkach jak auto nie ma czasu sie "toczyc" po rozpedzeniu to realne spalanie
jak nie - to posprawdzaj wszelkie rzeczy odpowiedzialne za spalanie - sondy, czujniki temp. itp.. zamien miejscami saondy albo wymien jedna lub obie - generalnie na Vagu powinno pokazywac na ile dzialaja..
a jakie napiecie powinna mieć sonda i jak sadzę powinno się one zmieniac?jaano pisze:na chwilowe spalanie nie patrz, bo przy ruszanie pokazuje nawet 51 - co nie raz moim znajomym zawracalo w gloie liczy sie srednie z danego odcinka - im dluzsze tym bardziej dokladne - ja kiedys w korku spalilem na odcinku 20km chyba 27l/100 bo bylo to ciagle podjezdzanie i stop..
wiec na krotkich odcinkach jak auto nie ma czasu sie "toczyc" po rozpedzeniu to realne spalanie
jak nie - to posprawdzaj wszelkie rzeczy odpowiedzialne za spalanie - sondy, czujniki temp. itp.. zamien miejscami saondy albo wymien jedna lub obie - generalnie na Vagu powinno pokazywac na ile dzialaja..