części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 3.3TDI ] Silnik się grzeje

kiler99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 30 cze 2010, 13:34
Lokalizacja: duszniki

[D2 01 3.3TDI ] Silnik się grzeje

Post autor: kiler99 » 30 cze 2010, 13:51

witam

ogolnie nie mam problemu ze swoim audi naprawde super autko ale od pewnego czasu zauwazylem ze temperatura przy pewnym obciazeniu rosnie ponad 90st a powinna stac na 90stopni zawsze.wtedy szybko włączam ogrzewanie na full i temperatura spada. ostatnio wymienilem kpl rozrzad w tym pompe wody i termostat bo w tamtym roku auto sie nie dogrzewało zimową porą.tej zimy bylo ok po wymianie termostatu. ktos mi powiedzial ze jezeli auto jest bezwypadkowe i jest z 2001roku to poprostu chlodnica moze byc zakamieniona ???????? tyle ze ja nie jezdze na wodzie tylko na czerwonym koncentracie FEBI............co o tym sadzicie?? czekam na pomoc poniewaz boje sie ze kilka razy tak go przegrzeje i uszczelki pod glowicami beda do wymiany..... pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2015, 11:00 przez kiler99, łącznie zmieniany 3 razy.
jarecki

Jaro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jaro » 01 lip 2010, 10:46

Witaj "kliller099"!
...rzekłbym nawet Ziomal, bo ja pochodzę z Bystrzycy Kłodzkiej i mam też Audi A8 3.3 TDI :mrgreen: tyle, że teraz mieszkam w Swarzędzu, ale często bywam w rodzinnych stronach. Tyle tytułem miłego wstępu...
Co do Twojego problemu, miałem podobne symptomy i w pierwszej kolejności wymieniłem termostat. nie musi być oryginalny, ja kupiłem dobry zamiennik za 40,00 PLN. Może ten Twój jest mimo wszystko "walnięty". Sprawdź też proszę, czy kręci się drugi pomocniczy wentylator przy chłodnicy. Nie ten duży, tylko ten mały zasilany elektrycznie, co wspomaga układ chłodzenia sinika i klimatyzacji. Warunki masz idealne, jest gorąco, więc jeżeli jest sprawny, to musi się kręcić.
Jeżeli masz jeszcze jakiekolwiek inne pytania co do auta, to dzwoń. Trochę już wiedzy na temat tego awaryjnego auta mam :mrgreen:
pozdr.
Jaro
+48694491541
Jaro

ahadam
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 309
Rejestracja: 26 lip 2009, 14:16
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: ahadam » 01 lip 2010, 20:38

powinno być 90 st

[ Dodano: 2010-07-01, 20:42 ]
w przyszłym tygodniu odbieram autko z serwisu po małej stłuczce, wymienią mi 3 chłdnice , potestuję i dam Ci znać , ale ja nawet w upałach miałem 90 st , też po wymienie termostatu na oryginał
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka

kiler99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 30 cze 2010, 13:34
Lokalizacja: duszniki

Post autor: kiler99 » 01 lip 2010, 23:12

dzisiaj sluchajcie caly dzien upal straszny i nic a caly dzien praktycznie jezdzilem. trzyma 90stopni. a jak tylko wyjade w trase wieksza gora to wtedy sie to dzieje. co do wiatraka elektrycznego to wszystko z nim ok zamiata strasznie....
jarecki

jano28
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 24 gru 2009, 15:26
Lokalizacja: kęty

Post autor: jano28 » 15 lip 2010, 10:52

u mnie w audi było tak samo troszkę górki temperatura 100-110 wiatrak pracował prawidłowo i co się okazało że ktoś naprawiał wtyczkę i kręcił się w odwrotną stronę i dmuchał na silnik zamiast na chłodnice u mnie to było proste tylko trzeba na to wpaść a już mi chcieli głowice demontować.Może masz to samo warto sprawdzić.
Daj znać czy pomogło.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 15 lip 2010, 20:09

jano28 pisze:u mnie w audi było tak samo troszkę górki temperatura 100-110 wiatrak pracował prawidłowo i co się okazało że ktoś naprawiał wtyczkę i kręcił się w odwrotną stronę i dmuchał na silnik zamiast na chłodnice u mnie to było proste tylko trzeba na to wpaść a już mi chcieli głowice demontować.Może masz to samo warto sprawdzić.
Daj znać czy pomogło.
Według mojego mniemania to właśnie wiatrak powinien ciągnąć powietrze przez chłodnicę i pchać na silnik. Inaczej pęd powietrza podczas szybkiej jazdy by ci go wstrzymywał i mogło by dojść do spalenia silnika. Praw fizyki nie okłamiesz.
Dążenie do doskonałości.

jano28
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 24 gru 2009, 15:26
Lokalizacja: kęty

Post autor: jano28 » 15 lip 2010, 20:34

to ciekawe a zobacz w którą strone kręci sie wiatrak który jest napędzany olejem i w którą strone ma ustawiene łopatki . U mnie problem zniknoł dzisiaj mialem na kompie 38 stopni jazda po miescie ponad 2 godziny temp.90 stopni

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 15 lip 2010, 20:47

Nie sprawdzałem tego jeszcze ale wydawało mi się, że nie może pchać powietrza do przodu bo powietrze wpadające w kratki by zawróciło przepływ powietrza przez chłodnicę.
Dążenie do doskonałości.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl