![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Temperatura na postoju w upalne dni
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
No u mnie to samo jak u talmaxa , dosłownie tak samo .
-pompa goni
-chłodnica drożna wewnątrz i na zewnątrz
-termostat otwiera idealnie
-sprawdziłem czy nie ma co2 w układzie i nie ma
-węże nie puchną , dopiero jak zaczyna bulgotać to lekko twardnieją
-korek zbiorniczka nowy
-wisko nowe
Ale teraz co do wisko niby behr lecz przed montażem w pudełku leżało śrubą do góry a nie powinno ( ktoś źle włożył do pudełka ) i tak było magazynowane .
chłodnica jak już jest 106,5 st. C na vagu , po stronie elektryka chłodna czyli daje rade lecz po stronie wisko gorąca niby kręci dosyć mocno wisko ale chyba nie za dobrze to w tym momencie gaszę auto i próbuję zakręcić wiatrakiem i za bardzo spięty to on nie jest po zakręceniu mocno ręką zrobi nawet 1 obrót .
Daję wisko na reklamację i dam znać czy pomogło
-pompa goni
-chłodnica drożna wewnątrz i na zewnątrz
-termostat otwiera idealnie
-sprawdziłem czy nie ma co2 w układzie i nie ma
-węże nie puchną , dopiero jak zaczyna bulgotać to lekko twardnieją
-korek zbiorniczka nowy
-wisko nowe
Ale teraz co do wisko niby behr lecz przed montażem w pudełku leżało śrubą do góry a nie powinno ( ktoś źle włożył do pudełka ) i tak było magazynowane .
chłodnica jak już jest 106,5 st. C na vagu , po stronie elektryka chłodna czyli daje rade lecz po stronie wisko gorąca niby kręci dosyć mocno wisko ale chyba nie za dobrze to w tym momencie gaszę auto i próbuję zakręcić wiatrakiem i za bardzo spięty to on nie jest po zakręceniu mocno ręką zrobi nawet 1 obrót .
Daję wisko na reklamację i dam znać czy pomogło
Nie do końca jest że jak leżą to je szlak trafia
Po zamontowaniu Visco dajemy mu z 2godzinki na ustabilizowanie się oleju i jest wszystko Git
Pozdrawiam
Po zamontowaniu Visco dajemy mu z 2godzinki na ustabilizowanie się oleju i jest wszystko Git
Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
W mojej "Babci" temperatura stoi twardo 90*C według Vaga przy 87*C wentylator się załącza .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
przepraszam za mój zły wpis nie powinno być magazynowane śrubą do dołu, prawidłowo magazynowane jest śrubą do góry , nie którzy twierdzą że w pionie no niby tak ponieważ w tej pozycji jest po montażu lecz w magazynach leży śrubą do góry i tak jest prawidłowo.danishow pisze:Tego typu części powinny być magazynowane w pozycji pionowej, jeżeli dłuższy czas leżą to je szlak trafia.chicken20091986 pisze:Ale teraz co do wisko niby behr lecz przed montażem w pudełku leżało śrubą do góry a nie powinno