części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Analiza błędów klimatyzacji-brak chłod

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 13 sie 2015, 20:46

rolki wygladały na całe napinacz tez ale zobacza tam mechaniory tez kiedys myslałem nad rolka ...

ale co tak zatrzymuje pasek? rolka chyba by nie zatrzymała cos chyba staje i stawiam na klime jutro dam znac

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 13 sie 2015, 21:10

Witam!

Pasek zwykle ma dwie strony.Po jednej przewaznie chodza gladkie rolki a po drugiej odbiorniki mocy.
Jak cos trze albo piszczy to sie nagrzewa.

Stefan

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 13 sie 2015, 21:41

Napinacz za mocno się zluzowała już? Rolkę za życzenia 20zl to można profilaktycznie na nową wymienić bo w o koszt jak by go nie było. A nie próbowała odpalać auta z drugą osoba? Jeden odpala a drugi patrzy? Byłoby widać przecież zachowanie sprężarki.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 13 sie 2015, 21:46

Kolego na bank sprezarka do wymiany.Przerabialem to raz u siebie i raz u kumpla.Wjego przypadku puscilo zabezpieczenie (sprzeglo) a w moim przypadku zatarlo sprezarke do tego stopnia ze wywalilo w niej dziurę i powypadaly z niej klamoty a sprzeglo nie puscilo <bezradny>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 14 sie 2015, 05:09

Panowie powiem tak na klimie ,silniku oraz alternatorze błedów brak ,, hugo to wie efekt taki ze cos robi grryyy tyk tyk gryyy

zabezpieczenie na sprezarce moglo sie nie zerwac bo na postoju pasek strzelił i obroty slabe a pasek był juz nadpekniety i opor sprawił ze pasek strzelil a nie zabezpieczenie na klimie... tak podejrzewam bo inna rzecz ze nie chlodzi a tak z dnia na dzien nagle wogole zero chlodzenia??? rozumiem ze slabiej ale nagle ??? no nic moze tez byc rolka dzisiaj sie dowiem ale az tak rozwalonego nic tam nie widac ehhhh <bezradny> auto pali normalnie chociaz

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 14 sie 2015, 09:32

Wmoim przypadku to byla dziura wielkoci kciuka i przez nią powypadaly takie polksiezyce (kto rozbieral sprezarke wie o czym mowa).A widoczna tez nie byla dopiero po wyciagnieciu sprezarki.Moze byc rowniez tak ze ja mieli w srodku a obudowa jeszcze cala.

Jak ogarniesz daj znac co bylo przyczyna.Obym sie mylil <cicho>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 14 sie 2015, 21:03

u mnie te polksiezyce chyba sie miela tu mam film z YT wakt nie audi ale taki sam dzwiek tylko ze na szybkich obrotach ale to samo u mnie takie mielenie

klepanie blaszki widelcem lepiej tego nie umiem okreslic plus grzechotka a sztywne koło raczej nie zerwane bo to na postoju sie stało zaraz po odpaleniu i pasek poszedł a nie zabezpieszczenie

załozyłem nowy to raz zatrzymała sie chyba bo był pisk paska i zgasiłem przed zerwaniem

pozniej normalnie odpaliłem i po okolo 20 sek grzechotka , zgasiłem nie chcial zapalic mega ciezko krecił wiec na lawete biedaczka wcioagnieta została...

u mechanika cud odpaliła na dotyk za kazdym razem pewnie po drodze auto skakało i te ksiezyce sie przesuneły i przestały blokowac cos w sprezarce ale po 20 sek zaczyna grzechotac,....

jestem niemal pewien po tym filmiku ze ta przypadłosc i mnie dopadła....

a co do mechanika ma pelne rece roboty i mial dzisaj zerknac ale nie dał rady niestety..

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 15 sie 2015, 13:43

Witam!
dracus6662 pisze:u mechanika cud odpaliła na dotyk za kazdym razem pewnie po drodze auto skakało i te ksiezyce sie przesuneły
-no to teraz wszystkie kodowania bedziesz musial sprawdzac bo od tego "skakania" tez sie mogly przestawic.

Powyzej pisalem o pasku.

Stefan.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 15 sie 2015, 15:06

Elektrozawory może poszły, albo pompka nagrzewnicy

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 15 sie 2015, 19:06

stefan nie wiem o jakich kodowaniach mówisz ... jak pisałem wczesniej zadnych błedów na vag niema ani w klimatyzacji ani w alternatorrze ani w siniku wszystko sprawdzone

bayer nie wiem czy elektrozawory pokaze vag bo nic tam niema oprócz uszkodzonego czujnika ja,,,kosci powietrza

a pompka nagrzewnicy pokaze w vag?

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 15 sie 2015, 20:29

Witam!
dracus6662 pisze: jak pisałem wczesniej zadnych błedów na vag niema ani w klimatyzacji ani w alternatorrze ani w siniku wszystko sprawdzone
-No wlasnie! Przedtem.A pozniej? Sam piszesz ze
dracus6662 pisze:pewnie po drodze auto skakało i te ksiezyce sie przesuneły i przestały blokowac cos w sprezarce

Jesli bylo jak piszesz to i koncowki plikow mogly sie poprzestawiac i trzeba OBOWIAZKOWO sprawdzic!

Stefan.

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 15 sie 2015, 22:02

majkaistefan pisze:Witam!
dracus6662 pisze: jak pisałem wczesniej zadnych błedów na vag niema ani w klimatyzacji ani w alternatorrze ani w siniku wszystko sprawdzone
-No wlasnie! Przedtem.A pozniej? Sam piszesz ze
dracus6662 pisze:pewnie po drodze auto skakało i te ksiezyce sie przesuneły i przestały blokowac cos w sprezarce

Jesli bylo jak piszesz to i koncowki plikow mogly sie poprzestawiac i trzeba OBOWIAZKOWO sprawdzic!

Stefan.


Stefan

Rozwin prosze te końcówki plików? ??Bo nie ogarniam <bezradny>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 16 sie 2015, 14:53

dracus6662, U mnie jak poszły elektrozawory i pompka - lewa strefa dmuchała tylko ciepłym powietrzem to vag nic nie pokazał.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 16 sie 2015, 19:08

Stefan kurde ja tak wtajemniczony nie jestem w A8 jak ty; jak mozesz to wytłumacz łopatologicznie bo z tymi plikami nie ogarniam o co chodzi.. <bezradny>

Mariusz będę dociekał z tą klimą tylko najpierw uruchomie auto tzn zdiagnozuja co tak robi sie pod ta maska//// <hmm>

na moje oko wychodzi na zacierajace sie łozyska i błąd nie pokazywało zaden własnie <bezradny>

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 22 sty 2016, 18:29

dla potomnych sprezarka wyciagła kopyta wtedy pomogła wymiana na nowa dodatkowo jak zerwie raz pasek nie zakladac drugiego nowego bo spali rolke plastikowa 70 e aso tylko !! oraz zerwie nowy pasek 20e czyli 90e w plecy plus nowa prezarka i wymiana to koszta sa

to tylko tak dla wiadomosci innych slyszacych dziwne grechoty z okolic lewej lampy , pompy wspomagania oraz braku chlodzenia .... czynnik był 100 procentach odzyskany ... poprostu kompresor sie wykonczył

ale nie wiem czy sie do tego nie przyczynilem bo na postoju bawilem sie klimatronikiem albo inaczej diagnozowalem auto vagiem i te wentylatory wkurzaly mnie to w czasie pracy silnika wylaczyłem klimatronic nastepnie po jakims czasie bylo cieplo to klimatronic wlaczylem i taqk moze ze 3 razy a 3 dni pozniej padła klima tzn na trasie nagle zaparowaly szyby do takiego stopnia ze musialem zjechac na parking i wytrzec ale potem pojechalem i zaczelo sie ...

pytanie czy mogłem wlaczaniem klimatronika i wylaczaniem na postoju mogłem zepsuc sprezarke klimy???? <hmm>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl