[S8 D2 98 LPG ] Brak zapłonu 1,2,3,4
[S8 D2 98 LPG ] Brak zapłonu 1,2,3,4
Witam, ostatnio zauważyłem, że na wolnych obrotach delikatnie telepie mi silnikiem, błędów żadnych nie pokazuje, ale jak wszedłem w grupy to wyskakują mi braki zapłonu cylinder 1,2,3,4
Na pozostałych jest ok. Czy ktoś może wie o co chodzi? Czego ew. szukać i czy przez to może być to telepanie?
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Na pozostałych jest ok. Czy ktoś może wie o co chodzi? Czego ew. szukać i czy przez to może być to telepanie?
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2015, 15:24 przez gacuś, łącznie zmieniany 1 raz.
kiedys miałem wypadanie zapłonów,jak padła mi cewka,i wtedy ewidentnie trzepało buda i wywalało bład,a teraz nie pokazuje zadnych błedów,a na wolnych obrotach telepie minimalnie i to też nie zawsze.zaiwazyłem jeszcze,że jak puszczam pomalutku hamulec i auto zaczyna sie toczyć to robi delikatnego kangurka.
Witam.
Ja borykam sie z podobnym problemem też wypadanie zapłonów na prawej głowicy ale tylko na zimnym silniku po nocy telepie nim i CAT się zapala. Lecz po przejechaniu około 5km problem znika gaszę i zapalam ponownie i jest OK. Próbowałem juz bez LPG i dalej to samo. Jak sprawdzic sondę lambda na VAG-COM 311? która grupa i który blok i co powinno sie tam wyświetlać.
Podpowiadali mi koledzy z forum ze czujnik spalania stukowego też może mieć wpływ na prace prawej strony silnika.
Proszę o wyrozumiałość wcześniej przed 4.2 miałem same diesle i benzyna narazie dla mnie to troche nie znany temat, ale człowiek uczy się całe życie
Ja borykam sie z podobnym problemem też wypadanie zapłonów na prawej głowicy ale tylko na zimnym silniku po nocy telepie nim i CAT się zapala. Lecz po przejechaniu około 5km problem znika gaszę i zapalam ponownie i jest OK. Próbowałem juz bez LPG i dalej to samo. Jak sprawdzic sondę lambda na VAG-COM 311? która grupa i który blok i co powinno sie tam wyświetlać.
Podpowiadali mi koledzy z forum ze czujnik spalania stukowego też może mieć wpływ na prace prawej strony silnika.
Proszę o wyrozumiałość wcześniej przed 4.2 miałem same diesle i benzyna narazie dla mnie to troche nie znany temat, ale człowiek uczy się całe życie
wawrzon28, masz waga to zobacz czy masz błąd na 1 cylindrze , czy na 4 (jedna głowica) .
Jeśli na całej głowicy to znaczy że padł moduł .
Można to zweryfikować zamieniając moduły (bo są 2 , po 1 na stronę)
Jeśli na całej głowicy to znaczy że padł moduł .
Można to zweryfikować zamieniając moduły (bo są 2 , po 1 na stronę)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.