[D2 01 2.8PB ] Jaki rozmiar tarcz hamulcowych
[D2 01 2.8PB ] Jaki rozmiar tarcz hamulcowych
Jak w temacie mógł by ktoś podać dokładne wymiary tarcz przednich i tylnich, rozbieżność jest tak duża, że nie wiem jakie zamówić. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez matimumi, łącznie zmieniany 2 razy.
Zestaw zamówiony, tarcze przód Pagid rozmiar 323mm wentylowane zewnętrznie koszt 500 zł sztuka, klocki przód Pagid czarne koszt 900zł komplet. Postanowiłem nie szukać oszczędności i wziąć coś z górnej półki. Pagid brytyjski producent układów hamulcowych należący dzisiaj do niemieckiej grupy TMD Friction skupiająca marki: Textar, Pagid, Mintex, Don, Cobreq. Tarcze, klocki produkowane w Wielkiej Brytanii na rynki Europejskiej i Azjatyckie (rynki Amerykańskie obsługiwane przez fabrykę w Meksyku).
Nie spotkałem negatywnych opinii na temat produktów tej firmy, a większość opinii twierdziło że są lepsze jak Ferodo, jak przyjdą wymienię trochę po eksploatuje i podzielę się opinią czy było warto.
Do tego producenta przekonał mnie też znajomy, któremu zapiekł się przedni zacisk i spowodowało to spalenie okładzin jak i przegrzanie tarczy. Był przekonany, że będzie musiał wymienić całość jednak okazało się, że tarczy nic się nie stało, nie bije po wymianie klocków a przejechał tak ponad 200 km. Bynajmniej tak twierdzi.
Pozdrawiam
Nie spotkałem negatywnych opinii na temat produktów tej firmy, a większość opinii twierdziło że są lepsze jak Ferodo, jak przyjdą wymienię trochę po eksploatuje i podzielę się opinią czy było warto.
Do tego producenta przekonał mnie też znajomy, któremu zapiekł się przedni zacisk i spowodowało to spalenie okładzin jak i przegrzanie tarczy. Był przekonany, że będzie musiał wymienić całość jednak okazało się, że tarczy nic się nie stało, nie bije po wymianie klocków a przejechał tak ponad 200 km. Bynajmniej tak twierdzi.
Pozdrawiam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jak na zestaw do D2 - moim zdaniem ekonomicznie bez sensu
Podeślij kolego numery tych części
Podeślij kolego numery tych części
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
No to za tarcze ktoś Cie skroił nieźle
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Oczywiście że nie powiem Ci Przecież to nie oto chodzi . Dalej twierdze ze do wadliwych zacisków Lucasa nie ma sensu pakować takich drogich zestawów .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Tarcze można dotrzeć w ciągu pierwszej godziny użytkowania, potrzebna jest odpowiednia procedura np. wielokrotne hamowanie ze 100 do 50km/h trwające 3 do 5 sekund. Między każdy hamowaniem należy odczekać przynajmniej 1-2 minuty by się tarcze schłodziły. Następnym korkiem jest kilkukrotne hamowanie ze 100 do 0km/h trwające w przedziale 8-12 sekund i tu też trzeba przynajmniej 3-4 minuty odczekać do kolejnego etapu.
Oczywiście, chyba nikt tego nie robi ...a powinien. Powyższe informacje wziąłem ze szkolenia Zimmermann/Brembo Sport w firmie Trost.
Mogłem coś pomieszać z prędkościami czy czasami ale tak to mniej więcej wygląda i jeżeli tarcza znów się pognie a gwarant zapyta o metodę dotarcia to po takiej wypowiedzi nikt nie będzie się czepiać błędów montażowych
Oczywiście, chyba nikt tego nie robi ...a powinien. Powyższe informacje wziąłem ze szkolenia Zimmermann/Brembo Sport w firmie Trost.
Mogłem coś pomieszać z prędkościami czy czasami ale tak to mniej więcej wygląda i jeżeli tarcza znów się pognie a gwarant zapyta o metodę dotarcia to po takiej wypowiedzi nikt nie będzie się czepiać błędów montażowych