witam wie ktoś może po co są gumki na wtryskiwaczach /???????????
i na którym rowku ??
Bo po wymianie wtrysków leci olej kolektorem i może bez te gumki
[D3 03 3.0TDI ] wyciek oleju
nie pluje tylko wycieka kolektorem wydechowym wiem że to dziwne jest ale zbiegło się to z wymianą wtrysków troszkę dostęp jest kijowy początkowo uszczelki dekli obstawiałem potem uszczelkę głowicy
Ale widać że leci po śrubach od kolektora i to w sporych ilościach bo tam oprócz kolektorów nic nie ma .
Turbo nie ma luzów
Ale widać że leci po śrubach od kolektora i to w sporych ilościach bo tam oprócz kolektorów nic nie ma .
Turbo nie ma luzów
Pepi weź jeszcze dobrze sie przyjrzyj. U mnie na srubach kolektorów byl olej a na kolektorze ani grama. A bylo tak ze jak olej z glowicy zaciekal to z kolektora odparowywal (bo gorący) a na srubie zostawal i mialem takie wrazenie jak by spod kolektora kapalo a walilo z uszczelek pod glowicami .....
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
więc tak to auto ma nowe wtryski rozrusznik alternator
bo notorycznie były problemy z rozruchem rozrusznik kręcił tak jakby skokami
to auto mojego kolegi on mieszka i ma firmę w niemcowni a tu tylko wpada na parę tygodni ale jak jest tu to zawsze coś się wysra
Akumulatorów to ze 4 sztuki zmienił bez te 2 lata
Nawet wstawił do serwisu tam i pobrali 1100 i niby zrobione
i jak się nagrzał to ledwo co kręcił kiedyś twierdzili że wtryski leją i dlatego na ciepłym tak pali .
Mam już dość powoli tego auta palenie zrobiłem za 7 pln bo był oberwany kabel masowy i jak auto się nagrzewało to kręciło skokami ma im zawieść i dać ten kabelek który nawet jeden jołop od dołu sprawdzał czy jest oberwany bo była koszulka taśmą zakręcona i darte było papierem a oberwana była u góry przy motorze .
Klapki też były robione pompy to chyba ze trzy albo cztery padły bo odpowietrzyć to auto było przy takim kręceniu problematyczne a na plaku nie chciał <jezyk>
Co do oleju na kolektorach ktoś gumki uszczelniające wtrysk głowice pozakładał w nie tu gdzie trzeba rozebrałem i poskładałem to dzisiaj umyłem i pojechało w trasę zobaczymy co będzie
bo notorycznie były problemy z rozruchem rozrusznik kręcił tak jakby skokami
to auto mojego kolegi on mieszka i ma firmę w niemcowni a tu tylko wpada na parę tygodni ale jak jest tu to zawsze coś się wysra
Akumulatorów to ze 4 sztuki zmienił bez te 2 lata
Nawet wstawił do serwisu tam i pobrali 1100 i niby zrobione
i jak się nagrzał to ledwo co kręcił kiedyś twierdzili że wtryski leją i dlatego na ciepłym tak pali .
Mam już dość powoli tego auta palenie zrobiłem za 7 pln bo był oberwany kabel masowy i jak auto się nagrzewało to kręciło skokami ma im zawieść i dać ten kabelek który nawet jeden jołop od dołu sprawdzał czy jest oberwany bo była koszulka taśmą zakręcona i darte było papierem a oberwana była u góry przy motorze .
Klapki też były robione pompy to chyba ze trzy albo cztery padły bo odpowietrzyć to auto było przy takim kręceniu problematyczne a na plaku nie chciał <jezyk>
Co do oleju na kolektorach ktoś gumki uszczelniające wtrysk głowice pozakładał w nie tu gdzie trzeba rozebrałem i poskładałem to dzisiaj umyłem i pojechało w trasę zobaczymy co będzie