[D2 00 2.8PB ] Znikające paliwo
[D2 00 2.8PB ] Znikające paliwo
Witam wszystkich. Mam taki problem: Jezdze autem jest wszystko ok, podjezdzam pod dom, parkuje, wskazówka od kontrolki paliwa jest jeszcze przed czerwoną kreską rezerwy a na fisie wykazuje ze jeszcze 90 km moge przejechac. I teraz tak: odpalam auto na nastepny dzien a tam kontrolka paliwa juz na koncu rezerwy - tak jak bym juz nie mial paliwa w baku, i na fisie pokazuje okolo 8 km do przejechania Jak to????
Nie dzieje mi sie tak za kazdym razem ale dosyc czesto a jak juz sie dzieje to zawsze mi sie to staje jak wskazówka zbliza sie do rezerwy. Czy to wina plywaka?
Panowie pomózcie i dziekuje za kazdą podpowiedz
Nie dzieje mi sie tak za kazdym razem ale dosyc czesto a jak juz sie dzieje to zawsze mi sie to staje jak wskazówka zbliza sie do rezerwy. Czy to wina plywaka?
Panowie pomózcie i dziekuje za kazdą podpowiedz
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dixon39, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [d2,2000, 2.8] ZNIKAJACE PALIWO. Pomocy!
Może ktoś podbiera Ci paliwo ;-)dixon39 pisze:... a tam kontrolka paliwa juz na koncu rezerwy - tak jak bym juz nie mial paliwa w baku, i na fisie pokazuje okolo 8 km do przejechania
Ciężko powiedzieć cokolwiek, póki nie sprawdzisz, co faktycznie jest w baku.
Podepne sie pod temat bo mam tak samo, zostawiam samochod z paliwem na 60 km a po odpaleniu po dłuższym postoju np. w nocy zostaje na fisie 0! a wskazówka wygieta w lewo :shock:
Myślałem ze ten model akurat tak ma ale widze ze sam nie jestem i też mnie to zastanawia. Jakieś sugestie koledzy klubowicze? Pozdrawiam
Myślałem ze ten model akurat tak ma ale widze ze sam nie jestem i też mnie to zastanawia. Jakieś sugestie koledzy klubowicze? Pozdrawiam
Kolego uwierz ze tankuje bardzo duzo i czesto :mrgreen:mmd317 pisze:Koledzy powinniscie czesciej tankowac zeby tak nisko wam nie schodzilo . A tak na powaznie mialem kiedys cos podobnego w v8 i wtedy zawsze jak otwieralem korek wlewu az powietrze zasysalo do srodka okazalo sie ze mialem przytkany odpowietrznik po odetkaniu problem juz nie wystepowal
Spróbuje z tym odpowiecznikiem bo mam takie objawy jak opisałes, dzieki ;-)
ja tez tak mam...teraz jie juz tym nie przejuje bo doszedłem do wniosku ze znie zdrowo dla pompki paliwowej jak w zbiorniku jest mało paliwa.
wróciłem znad morza i fiss mi wiliczył ze zostało mi ja=eszcze paliwa na 70km. a na drugi dzień rano było już 0km. według mnie to fiss przelicza srednią w momencie odpalania i jest ona wyzsza niż była dzień wczesniej w trasie i w ten sposób takie wskazania na fiissie.
mom ze wskazał 0km to i tak dojechałem do stacji benz.12km.
ale juz nie martwie sie tym problemem gdyż nie dopuszcza abt zapaliła sie mi kontrolka rezerwy.>) :-P
wróciłem znad morza i fiss mi wiliczył ze zostało mi ja=eszcze paliwa na 70km. a na drugi dzień rano było już 0km. według mnie to fiss przelicza srednią w momencie odpalania i jest ona wyzsza niż była dzień wczesniej w trasie i w ten sposób takie wskazania na fiissie.
mom ze wskazał 0km to i tak dojechałem do stacji benz.12km.
ale juz nie martwie sie tym problemem gdyż nie dopuszcza abt zapaliła sie mi kontrolka rezerwy.>) :-P
Panowie po prostu fis aktualizuje ilość paliwa do przejechania z ostatnich 30 czy 50km.
Dla przykładu przyjeżdżacie do domu i ostatnie kilka kilometrów pokonujecie spokojnie a w baku macie dla przykładu około 10l i według komputera możecie jeszcze przejechać około 90km. Rano po odpaleniu auta komputer uśrednia to do średniego spalania na fisie i do chwilowego spalania pracy silnika na ssaniu. Dlatego może wam pokazywać, że do przejechania 20 może 30km. Także nie jest to tak jak myślicie. Ja kiedyś wyjeżdżając z domu mogłem przejechać według fisu 60 kilometrów. Doszedłem do wniosku, że zatankuje po drodze. Po przejechaniu 30-kilku kilometrów ( jazda spokojna) fis pokazywał dalej 60 km.
Dodam tylko że średnie spalanie po miał około 18,6l, a chwilowe zaraz też pokazywał 18,6l. Te 30 km przejechałem z prędkością około 90km/h i chwilowe spalanie nie przekraczało 10l, a czasami nawet spadało do 7,2l na 100km. Kiedyś jak jechałem i fis pokazywał mi 30 km do przejechania i po kilku kilometrach przejechanych zaczął pokazywać 0km. (Więc doszedłem do wniosku że silniki 4,2l w audi to perpetum mobile. Po prostu jak powiedzieli w TopGer te samochody potrafią jeździć na oparach.) :?: :?: :shock:
Dla przykładu przyjeżdżacie do domu i ostatnie kilka kilometrów pokonujecie spokojnie a w baku macie dla przykładu około 10l i według komputera możecie jeszcze przejechać około 90km. Rano po odpaleniu auta komputer uśrednia to do średniego spalania na fisie i do chwilowego spalania pracy silnika na ssaniu. Dlatego może wam pokazywać, że do przejechania 20 może 30km. Także nie jest to tak jak myślicie. Ja kiedyś wyjeżdżając z domu mogłem przejechać według fisu 60 kilometrów. Doszedłem do wniosku, że zatankuje po drodze. Po przejechaniu 30-kilku kilometrów ( jazda spokojna) fis pokazywał dalej 60 km.
Dodam tylko że średnie spalanie po miał około 18,6l, a chwilowe zaraz też pokazywał 18,6l. Te 30 km przejechałem z prędkością około 90km/h i chwilowe spalanie nie przekraczało 10l, a czasami nawet spadało do 7,2l na 100km. Kiedyś jak jechałem i fis pokazywał mi 30 km do przejechania i po kilku kilometrach przejechanych zaczął pokazywać 0km. (Więc doszedłem do wniosku że silniki 4,2l w audi to perpetum mobile. Po prostu jak powiedzieli w TopGer te samochody potrafią jeździć na oparach.) :?: :?: :shock:
Dążenie do doskonałości.