![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Dławi się na ssaniu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
[D2 96 4.2PB/LPG ] Dławi się na ssaniu
Witam, ostatnio wymieniłem filtr paliwa (stary miał 11lat) a leciało z niego czarno jak z centralnego grzejnika . Po wymianie na drugi dzień z rana już zauważyłem że coś ciężej zapalił podczas jazdy na ssaniu delikatnie z opóźnieniem reaguje na pedał gazu tak jak by miał czkawkę. Na gazie wszystko ok i na benzynie już bez ssania jest w porządku .
Może być problem z ciśnieniem na listwie ?? (wyższe niż wcześniej po wymianie filtra) przez co stara mapa benzyny nie zgrywa się . No już sam nie wiem
Macie jakieś pomysły???
Może być problem z ciśnieniem na listwie ?? (wyższe niż wcześniej po wymianie filtra) przez co stara mapa benzyny nie zgrywa się . No już sam nie wiem
Macie jakieś pomysły???
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Dolej, może coś z nią nie ta.
Miałem podobne objawy. Rano odpaliłem czy nawet po postoju około ośmiu godzin. Odpalam, wrzucam D lub R daje gazu i nic się nie dzieje.
Dosłownie przez chwilkę i po chwili jedzie.
Na rozgrzanym tego nie było.
Bawiłem się wieloma rzeczami, głównie podciśnieniami i lewiznami na dolocie i nagle się poprawiło.
Wtedy miałem problem z tym dziwnym pająkiem podciśnieniowym co jest za przepustnicą.
Zerknij na niego. Zwłaszcza pod obejmami. I sprawdź ten przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia czy się nie upierdniczył tam na dole przy przepustnicy.
Jeszcze przepustnice czyściłem.
Miałem podobne objawy. Rano odpaliłem czy nawet po postoju około ośmiu godzin. Odpalam, wrzucam D lub R daje gazu i nic się nie dzieje.
Dosłownie przez chwilkę i po chwili jedzie.
Na rozgrzanym tego nie było.
Bawiłem się wieloma rzeczami, głównie podciśnieniami i lewiznami na dolocie i nagle się poprawiło.
Wtedy miałem problem z tym dziwnym pająkiem podciśnieniowym co jest za przepustnicą.
Zerknij na niego. Zwłaszcza pod obejmami. I sprawdź ten przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia czy się nie upierdniczył tam na dole przy przepustnicy.
Jeszcze przepustnice czyściłem.
ludzie, ratujcie bo spale ten samochód...
problemy z odpalaniem mam od zawsze i po woli wszystko wymieniam i dzisiaj przypadło na filtr paliwa... kupiony najlepszy jaki mieli, czyli MANN. Niby prosty do wymiany ale się namęczyłem i tak... ale jak skończyłem to załamka... ciężko zapalić miał, ale po prostu pewnie zapowietrzony, zobaczymy jeszcze rano...
ale nie w tym problem - samochód stracił moc na benzynie!! nawet na luzie przy wciśnięciu pedału nierówno wkręca się na obroty... jedzie jak na hamulcu
na gazie dużo gorzej jechał, a teraz na gazie rakieta względem paliwa
no co można spi...ć przy wymianie filtra?? czego to tak chodzi teraz?? przez nowy filtr swobodnie się dmuchało, przez stary opór był... ręce opadają 
problemy z odpalaniem mam od zawsze i po woli wszystko wymieniam i dzisiaj przypadło na filtr paliwa... kupiony najlepszy jaki mieli, czyli MANN. Niby prosty do wymiany ale się namęczyłem i tak... ale jak skończyłem to załamka... ciężko zapalić miał, ale po prostu pewnie zapowietrzony, zobaczymy jeszcze rano...
ale nie w tym problem - samochód stracił moc na benzynie!! nawet na luzie przy wciśnięciu pedału nierówno wkręca się na obroty... jedzie jak na hamulcu



Ostatnio zmieniony 03 wrz 2015, 06:16 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
Cisnienie paliwa zmierz.
Nastepnie kompem temperatury silnika i powietrza a po odpaleniu czy poprawnie sie zmieniaja.
Sprawdz tez czy wtyczki od tych czujnikow sa na miejscu tzn czy odpoaiwednia jest do odpowiedniego wpieta(odroznisz kolorami) bo wiazka pozwala na ich niewlasciwe podpiecie.
Tak samo korekty dlugoterminowe jakie masz.Korekty od minus 5 zaczynaja wplywac na gorsze odpalanie a im dalej w minus tym gorzej odpala .
Jesli powyzsze jest OK to wyciagaj wtryskiwacze i najlepiej je przynajmniej sprawdzic jak pyla i przeczyscic minimum sposobami do znalezienia na YT .
Nastepnie kompem temperatury silnika i powietrza a po odpaleniu czy poprawnie sie zmieniaja.
Sprawdz tez czy wtyczki od tych czujnikow sa na miejscu tzn czy odpoaiwednia jest do odpowiedniego wpieta(odroznisz kolorami) bo wiazka pozwala na ich niewlasciwe podpiecie.
Tak samo korekty dlugoterminowe jakie masz.Korekty od minus 5 zaczynaja wplywac na gorsze odpalanie a im dalej w minus tym gorzej odpala .
Jesli powyzsze jest OK to wyciagaj wtryskiwacze i najlepiej je przynajmniej sprawdzic jak pyla i przeczyscic minimum sposobami do znalezienia na YT .