Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] Dławi się na ssaniu

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

[D2 96 4.2PB/LPG ] Dławi się na ssaniu

Post autor: chicken20091986 » 30 sie 2015, 11:27

Witam, ostatnio wymieniłem filtr paliwa (stary miał 11lat) a leciało z niego czarno jak z centralnego grzejnika . Po wymianie na drugi dzień z rana już zauważyłem że coś ciężej zapalił podczas jazdy na ssaniu delikatnie z opóźnieniem reaguje na pedał gazu tak jak by miał czkawkę. Na gazie wszystko ok i na benzynie już bez ssania jest w porządku .
Może być problem z ciśnieniem na listwie ?? (wyższe niż wcześniej po wymianie filtra) przez co stara mapa benzyny nie zgrywa się . No już sam nie wiem
Macie jakieś pomysły???

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 sie 2015, 11:31

filtron

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 30 sie 2015, 11:55

pepi pisze:filtron
Nie pamiętam , a miało by to taki wpływ . Stara 11letnia lepsza niż nowy Filtron

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 sie 2015, 12:54

niekiedy tak

ernesto

Post autor: ernesto » 30 sie 2015, 13:07

filtr filtrowi nie równy. Przekonałem się po tym jak po założeniu jakiegoś xxx auto w ogóle nie zagadało.

Sprawdź jeszcze od niczego szczelność dolotu i regulator ciśnienia na listwie. Może to tylko zbieg okoliczności a może ten filtr faktycznie blokuje przepływ.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 30 sie 2015, 16:49

filtr firmy meyle a regulator już przerabiałem i inne objawy nie powodował dławienia się silnika tylko ciężko przez niego palił .
Sprawdziłem przepływkę na tipie pod obciążeniem na 2 biegu do odcięcia zapłonu wskazania maksymalne 215g/s dolocik szczelny .

ernesto

Post autor: ernesto » 30 sie 2015, 17:02

A ile paliwa w baku ?

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 30 sie 2015, 17:05

20L a co sugerujesz pompę

ernesto

Post autor: ernesto » 30 sie 2015, 17:14

Dolej, może coś z nią nie ta.
Miałem podobne objawy. Rano odpaliłem czy nawet po postoju około ośmiu godzin. Odpalam, wrzucam D lub R daje gazu i nic się nie dzieje.
Dosłownie przez chwilkę i po chwili jedzie.
Na rozgrzanym tego nie było.
Bawiłem się wieloma rzeczami, głównie podciśnieniami i lewiznami na dolocie i nagle się poprawiło.
Wtedy miałem problem z tym dziwnym pająkiem podciśnieniowym co jest za przepustnicą.
Zerknij na niego. Zwłaszcza pod obejmami. I sprawdź ten przewód podciśnieniowy od regulatora ciśnienia czy się nie upierdniczył tam na dole przy przepustnicy.
Jeszcze przepustnice czyściłem.

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 02 wrz 2015, 22:16

ludzie, ratujcie bo spale ten samochód...
problemy z odpalaniem mam od zawsze i po woli wszystko wymieniam i dzisiaj przypadło na filtr paliwa... kupiony najlepszy jaki mieli, czyli MANN. Niby prosty do wymiany ale się namęczyłem i tak... ale jak skończyłem to załamka... ciężko zapalić miał, ale po prostu pewnie zapowietrzony, zobaczymy jeszcze rano...
ale nie w tym problem - samochód stracił moc na benzynie!! nawet na luzie przy wciśnięciu pedału nierówno wkręca się na obroty... jedzie jak na hamulcu :/ na gazie dużo gorzej jechał, a teraz na gazie rakieta względem paliwa <bezradny> no co można spi...ć przy wymianie filtra?? czego to tak chodzi teraz?? przez nowy filtr swobodnie się dmuchało, przez stary opór był... ręce opadają <blee>
Ostatnio zmieniony 03 wrz 2015, 06:16 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 03 wrz 2015, 06:23

pytlar, nie dłubałeś jeszcze gdzieś pod maską ?
Odłącz aku na jakiś czas, przed odpaleniem wlej kilka litrów paliwa do baki. 5 litrów starczy. Daj na zapłon i zgaś, zapłon i zgaś aż przestanie być słychać pompę. Tak kilka razu. Następnie spróbuj odpalić.

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 03 wrz 2015, 07:44

nic pod maską nie ruszane, zbiornik paliwa mam pełen bo inaczej kręce rozrusznikiem jak debil z rana... co za samochód, czego sie nie chce poprawić to to jeszcze gorzej chodzi...

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 03 wrz 2015, 09:22

Sprawdz czy wtryski benzynowe rozpylają dobrze. Jeżeli będą lać to będziesz miał problemy z zapalaniem.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 03 wrz 2015, 09:57

Cisnienie paliwa zmierz.
Nastepnie kompem temperatury silnika i powietrza a po odpaleniu czy poprawnie sie zmieniaja.
Sprawdz tez czy wtyczki od tych czujnikow sa na miejscu tzn czy odpoaiwednia jest do odpowiedniego wpieta(odroznisz kolorami) bo wiazka pozwala na ich niewlasciwe podpiecie.
Tak samo korekty dlugoterminowe jakie masz.Korekty od minus 5 zaczynaja wplywac na gorsze odpalanie a im dalej w minus tym gorzej odpala .

Jesli powyzsze jest OK to wyciagaj wtryskiwacze i najlepiej je przynajmniej sprawdzic jak pyla i przeczyscic minimum sposobami do znalezienia na YT .

Kolmax1992

Post autor: Kolmax1992 » 03 wrz 2015, 19:31

Kolego a jak ze stronami filtra? Strzałeczka powinna być

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl